Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 19
  1. #1
    VWC-Lid VDN Fireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 augustus 2011
    Locatie
    Giethoorn
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Introductie Ornamental

    Beste leden van vuurwerkcrew,

    Wij van VDN Fireworks zijn trots u het assortiment voor 2011 te presenteren, genaamd: Ornamental.

    Door het doorzettingsvermogen van één van de leden is onze website gisteravond (11-09-2011) “gekraakt” en zijn de producten eerder op het forum geplaatst dan wij hadden gepland. Dit is niet zo’n groot probleem, alleen hadden wij samen met Firedragon flink wat voorbereidingen getroffen om de afbeeldingen, met de daarbij behorende informatie, zo speciaal mogelijk aan jullie te kunnen presenteren.
    Door deze vroege plaatsing zijn niet de juiste afbeeldingen weergegeven en zal Firedragon de juiste afbeeldingen met de daarbij behorende informatie, vanmiddag, plaatsen.

    Vooralsnog voor onze vroege vogel. Chapeau!

    Nu even terug waar het allemaal om draait en waar wij zo enthousiast over zijn: DE PRODUCTEN!!

    Ons assortiment bestaat uit 30 cakes van verschillende vormen en afmetingen.
    Het uiterlijk is uniek, herkenbaar, opvallend en naar eigen ontwerp.
    De lijn bestaat uit puur siervuurwerk met een diversiteit aan effecten en kleuren, met hier en daar een flinke burst.
    De producten zijn voorzien van ons eigen CE-keurmerk

    Onze website (www.vdnfireworks.nl) staat nu online.
    Bezoek regelmatig onze website zodat je op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen.

    We hope you enjoy!

    Met vriendelijke groet,

    Familie Van der Nat.
    VDN Fireworks
    Laatst gewijzigd door VDN Fireworks; 12 september 2011 om 15:21

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    hehe,

    Zo op het oog een sportieve reactie. Dit heb ik ook weleens anders gezien.
    Leuk. Mijn complimenten overigens voor de producten, zien er erg goed uit vind ik.
    Mooie labels.
    Ik ben benieuwd naar de uitwerkingen


    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  3. #3
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik was er een van,kwam er achter toen ik /producten/,in toetste,
    Light some fireworks, and see who answers.

  4. #4
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Hele grote complimenten naar de familie van der Nat, de producten zien er onwijs mooi uit. Persoonlijk zou ik zeggen de mooiste labels die ik heb gezien!

    Ook Jurrien bedankt voor de tijd die erin is gestoken om alles klaar te hebben voor het moment wanneer alles bekend mocht worden. Helaas dat het verpest is, maar goed niets aan te doen!

  5. #5
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik vind de producten er tot dusver veelbelovend uitzien De labels ben ik erg van gecharmeerd. Zeer toffe vormgeving! De cakes komen in verschillende schietrichtingen en van 100 gram tot 500 gram. Nu nog even hopen op mooie prijskaartjes en goede uitwerkingen! Ik kijk al uit naar de demo's van winkeliers die deze cakes zullen gaan schieten.

    Om nog even in te haken op het feit dat de producten eerder dan online stonden dan gepland... Ik zag de producten gistermiddag op vuurwerkforum.nl verschijnen. Toen ging ik bedenken hoe men aan de producten was gekomen. Even de URL aanpassen en voilá! http://www.vdnfireworks.nl/zethiermaarneerwatjewil!
    "Probeer één van de volgende pagina's
    Startpagina "
    Wat de oorzaak ook moge zijn geweest, het is ons zo wel heel makkelijk gemaakt.

  6. #6
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik vind de producten er tot dusver veelbelovend uitzien De labels ben ik erg van gecharmeerd. Zeer toffe vormgeving! De cakes komen in verschillende schietrichtingen en van 100 gram tot 500 gram. Nu nog even hopen op mooie prijskaartjes en goede uitwerkingen! Ik kijk al uit naar de demo's van winkeliers die deze cakes zullen gaan schieten.

    Om nog even in te haken op het feit dat de producten eerder dan online stonden dan gepland... Ik zag de producten gistermiddag op vuurwerkforum.nl verschijnen. Toen ging ik bedenken hoe men aan de producten was gekomen. Even de URL aanpassen en voilá! http://www.vdnfireworks.nl/zethiermaarneerwatjewil!
    "Probeer één van de volgende pagina's
    Startpagina "
    Wat de oorzaak ook moge zijn geweest, het is ons zo wel heel makkelijk gemaakt.
    Voor dat er speculaties aankomen drijven. De informatie hebben wij aangereikt gekregen door 1 van onze leden. Hoe het aan deze informatie is gekomen is ook mij een raadsel. Ik heb daarvoor al contact gehad met Hannie (Van der nat) en ook wij zitten dus met wat onjuist heden. Het is spijtig dat de informatie niet volledig juist is gebleken. Dit moet dan ook zo snel mogelijk gecorrigeerd worden.
    Laatst gewijzigd door Starburst; 12 september 2011 om 16:57

  7. #7
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Hele grote complimenten naar de familie van der Nat, de producten zien er onwijs mooi uit. Persoonlijk zou ik zeggen de mooiste labels die ik heb gezien!
    Het zijn inderdaad prachtige labels.
    Zeer strak en zonder poes pas.
    Ben zeer benieuwd naar de filmpjes en prijzen van de producten, want vindt het er tot nu toe allemaal zeer goed uit zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Kan niets zeggen dat ik grote complimenten aan VDN Fireworks en aan onze Jurrien ( Firedragon) .
    Heb met de mensen van der Nat al kennis gemaakt en het voelde als thuis komen, ben ook erg beniuewd naar de uitwerking van de producten.
    In ieder geval hebben de labels al mijn aandacht getrokken.

  9. Deze gebruiker waardeert ylke voor het bericht:


  10. #9
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    ik heb gister al die produckten onder mijn ogen gehad .
    en ik dacht toen : van dar maakt een vliegende start .
    het zal het eerste jaar wel moeilijk zijn tusen die vele importeurs maar als je eenmaal staat en je naam bekend is komt het helemaal goed .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  11. #10
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    Ik heb gisteravond alle 30 producten live mogen zien tijdens een besloten demo. Ik kan familie van der Nat complimenteren met een goed scala aan producten. Er zijn mooie producten te verwelkomen op de Nederlandse markt. Toch waren er ook een aantal producten die zeker nog moeten worden bijgeschaafd.... Al met al denk ik dat VDN een goede nieuwkomer is met grote potentie, hoewel er nog zeker punten van verbetering zijn.
    Grote complimenten aan familie van der Nat en dank voor deze unieke avond.

  12. #11
    VWC-Lid boozebelly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    315
    Thanks
    227
    166 waarderingen in 55 posts
    Aftershock,

    Kun je vertellen welke cakes er echt bovenuit sprongen?

  13. #12
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Toevallig ook op film gezet?
    Light some fireworks, and see who answers.

  14. #13
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    De filmpjes zijn onderweg. Nog eventjes geduld.

  15. #14
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    De cakes welke er voor mij uitsprongen waren de panga panga, de passie, Balrog , Coco Bolo , de Mandril en de Vaapi.

    Ik heb wegens het feit dat er geen ruchtbaarheid mocht worden gegeven aan de demo besloten niet te filmen. Daarbij werd er in opdracht van familie van der Nat zelf gefilmd. Deze films zullen spoedig verschijnen neem ik aan.

  16. #15
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik heb 9 cakes gehad,van deze nieuwe lijn. En ik moet zeggen,goed vuurwerk! Ik had: Vaapi,Balsa,Papilot,Mandril,Aviva,Kibota,Balrog,Fu rion en Balsa. Furion viel erg tegen,Balsa een beetje. De rest was gewoon goed,of zeer goed. Nederland is weer,een mooi merk rijker! Ik ben dan ook benieuwd,of er nog meer moois,gaat komen. Ook de cakes,zijn mooi stevig,en de labels geweldig, Voor dit jaar,ook een,van de merken,die er moeten komen.
    Light some fireworks, and see who answers.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •