Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hoi moontan, wil je misschien als het kan ook een paar meer vuurwerksites uit frankrijk erop zetten?? want ik ga daar op vakantie en ben daar 14 juli ook, dan kan ik het assortiment even bekijken.

  2. #17
    VWC-Lid Babiloot's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2008
    Locatie
    Ooijpolder, Gelderland
    Berichten
    1.305
    Thanks
    60
    328 waarderingen in 145 posts
    Nog nooit geweest daar, maar lijkt me erg leuk om eens te gaan en wat rond te kijken.

    Wie weet komt er ooit nog wat van

  3. #18
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Is de meeste supermarkten kom je wel vuurwerk tegen rond 14 juli. Ga dit jaar zelf heen dus ben benieuwt
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2009
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ga dit jaar zelf ook naar frankrijk(dogdogne) en ik vroeg me af of jullie daar nog een adressje weten of in wat voor winkels ik zowieso moet kijke alleen het nadeel is dat ik pas 6 augustus ga mijn vraag was dus verkopen ze vuurwerk na 14 juli nog wel in winkels en op markten??


    rwthunder

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 december 2010
    Berichten
    21
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ik heb een vraagje, van de zomer ga ik op vakantie naar frankrijk, de camping heet le vieux port. de camping ligt in messanges (landes). ik kan geen reet frans en kan dus weinig op die site. maar weet iemand een vuurwerkwinkel in de buurt??
    bij voorbaat erg bedankt

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    138
    Thanks
    131
    105 waarderingen in 32 posts
    Ik zal over 2 weken wat nieuws posten hier, qua wat je kan kopen etc. Ik ben er met quatorze juillet Iig ik hoop dat ik wat spul kan vinden, maar ik denk dat dat wel goed komt. Dit topic kan wel wat nieuws gebruiken
    Iig hier wat FR vuurwerk sites:
    http://www.lesmagiciensdufeu.fr/
    http://www.france-artifices.com/index.cfm

    Shells etc zijn schijnbaar wel verkrijgbaar, maar alleen als je een vergunning hebt om deze te mogen schieten(via de burgemeester dacht ik) of je moet een prof zijn met vuurwerk(en daar dus een bewijs van hebben) Dan kun je tot 3 of 4 inch kopen, of andere leuke doosjes

    Editje:

    Je kan vrij gemakkelijk als Frans inwoner maar vgm ook als buitenlander een "vergunning" krijgen, deze is 5 jaar geldig en zorgt ervoor dat je tot 100mm kan schieten. Je moet dit laten tekenen door de gemeente vgm. En een "geldige" reden hebben, wat een rekbaar begrip is natuurlijk

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 oktober 2009
    Berichten
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Iemand enig idee of de regelgeving nog hetzelfde is? Ben van plan om oud&nieuw in Frankrijk te vieren
    en wat cakes mee te nemen.Zal ook leuk zijn overdag met vrienden wat af te steken. Volgens mij ben ik dan de enige;) , benieuwd wat de reacties zijn!....

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •