Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scorpion king

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Pragtig ding, gister afgeschoten

    Comment


      #62
      Erg leuke pot!
      Vind het voor het geld zeker een aanrader!
      De laatste 3 rijen schoten best snel achter elkaar, dat was wel vet!
      Offline!

      Comment


        #63
        Dit vond ik echt misschien wel dé topper van de avond. Wat een mooi ding! Goede burst en volle boeketten in fan-shape en de finale was top! Staat op de film!
        Knal goed, knal verantwoord!

        Comment


          #64
          Leuk potje!
          Goede uitwerkingen en de versnelling op het einde maakt het helemaal af!
          Voor 15 euro absoluut geen miskoop

          Comment


            #65
            Ik heb deze dit jaar ook geschoten, erg leuke cake!
            Behoort zeker tot de top van de avond! (op de shells na die een paar straten verderop werden geschoten)
            [I]waar rook is, is vuurwerk[/I]

            Comment


              #66
              mooie cake voor die 15 euro, en heeft ook een zeer goede naam al zeg ik het zelf (Scorpion)

              Schorpioen.
              [U][B]Schorpioen[/B][/U] - vastberaden, diepgravend, beheerst, fanatiek en diepzinnig.

              Comment


                #67


                Prima cake met palms, blinkers, crackling en mooie finale.
                Voor € 15,- en gekeken naar de prijs/kwaliteitsverhouding: een uitstekende budget-waaier.
                Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                Comment


                  #68
                  voor het geld heb je aan de scorpion king een hele goeie, mooie knal en de schoten tegelijk waren echt heel vet.

                  Comment


                    #69
                    Is dit een waaier die mee kan na 12e of is dit meer speelgoed voor in de vooravond ? Graag antwoord van iemand die hem live meegemaakt heeft. Effecten zien er namelijk niet groot uit op film.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door knaller voor life Bekijk bericht
                      Is dit een waaier die mee kan na 12e of is dit meer speelgoed voor in de vooravond ? Graag antwoord van iemand die hem live meegemaakt heeft. Effecten zien er namelijk niet groot uit op film.
                      Ik heb hem vorig jaar ook gehad, hij is leuk voor in de vooravond. Maar voor 12 uur is hij ook zeer geschikt. Hij valt echt goed op door dat waaier effect.

                      Comment


                        #71
                        Ik had hem ook. Hij was mooi, maar de mijne schoot 6x 6 schoten tegelijk in plaats van alles achter elkaar. heeft iemand dit ook gehad?

                        Comment


                          #72
                          Had precies hetzelfde, al moet ik zeggen dat ik het nog steeds een leuk waaiertje vond voor het geld. Toch had ik liever gehad dat ie alles achter elkaar schoot.

                          Comment

                          Working...
                          X