Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scorpion king

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Niet veel iedergeval..


    Met 10gram of hoger krijg je een beetje leuke boeketten, daaronder is het vrij budget achtig.


    Ligt er maar net aan welk effect. Met goud kan je met 6,5 gram nog aardig wat leuks.
    Nee, je zal niet een groot boeket krijgen, dat klopt. Maar neem nou de Heavy potjes van Wolff, daar zit ook +/- 5 gram per tube in en daar komen toch leuke effecten uit.

    Ontopic: Ook voor mij geld dat ik wil weten wat ik koop, omdat het allemaal al duur genoeg is wil ik mezelf geen of zo min mogelijk miskopen veroorloven. Het is maar een heel klein deel van m'n budget, maar ik vind het toch altijd weer zonde als iets tegenvalt.
    De komende maanden minder actief op het forum.

    Comment


      #32
      Ziet er goed uit, en voor die 15,- kan ik hem niet laten staan ;)

      Comment


        #33
        Mijn idee van het effect van de Scorpion King gaat een beetje uit naar Tails... Het venijn zit hem bij een schorpioen ook in de staart. Daarom mijn verwachting van Tails en dan is ~6 gram per schot niet een zo heel gek.

        Comment


          #34
          Ieder z'n mening kan veranderen, heb ik ook vaak genoeg haha. maar zullen we het gezellig weer over de scorpion king hebben? k blijf het spannend vinden wat deze 36 schots waaier gaat doen voor 15 euro en de kans is groot dat ik m erbij neem al is het alleen al een beetje uit nieuwschierigheid. ben eens met een cake van 129 euro op m'n bek gegaan omdat ie tegenviel en dat zal niet meer gebeuren, maar voor 15 euro durf ik het risico wel te nemen.
          Laatst aangepast door Mustang68; 24 November 2011, 22:34.

          Comment


            #35
            Alsjeblief zeg.. Elkaar afsnauwen doen jullie maar gezellig ergens anders hoor!
            Ik lees in de bovenste posts van alles, maar de naam Scorpion King zie ik niet voorbij komen..

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
              Alsjeblief zeg.. Elkaar afsnauwen doen jullie maar gezellig ergens anders hoor!
              Ik lees in de bovenste posts van alles, maar de naam Scorpion King zie ik niet voorbij komen..
              Jawel hoor, kijk maar 1 post boven je.

              Comment


                #37
                waaiers zijn meestal schoten, dus geen fontijn. voor 15 euro is het dan wel te doen. alleen tails is dan al vet. of fish effect.

                Comment


                  #38
                  Eigenlijk kan je voor 15 euro geen miskoop doen als het om een 36-shots waaier gaat, maar zelf koop ik ook liever iets waarvan ik weet wat het is. Voor 15 euro haal ik denk ik X50 of Blink Fan van Cafferata.

                  Comment


                    #39
                    Het is wel een effect cake. Vandaag in de Welkoop de dummie gezien en ook de folder meegenomen. In de folder staat geen omschrijving van het effect, maar wel de effectbreedte 5-6 meter vermeld

                    Onderstaand even een foto.

                    Ik neem hem er zeker bij. Krijg een kadootje van mijn vriendin, bestaande uit 2 keer straatbaas en deze Scorpion King

                    Comment


                      #40
                      @Aftershock

                      Kun je iets zeggen over de diameter van de tubes en de grootte van de cake?
                      Offline!

                      Comment


                        #41
                        Ik heb nog wel een foto (mobiel dus kwaliteit is niet super) waar je de tubes op kunt zien


                        De cake is klein, maar dat hoeft niets te zeggen....

                        Comment


                          #42
                          Ik verwacht iedergeval geen romeinse kaars effecten..


                          Is nog wel positiever dan ik dacht. Ik hoop dat het een leuke cake zal zijn.

                          Comment


                            #43
                            Primeur!!!

                            We hoeven niet langer met z'n allen te gissen naar het effect dat deze Scorpion King zal bevatten.
                            Gisteravond ben ik bij een demo geweest alwaar de Scorpion King werd geschoten! In overleg met Lesli Vuurwerk mag ik dit filmpje dan ook hier plaatsen!

                            Topbak voor die 15 euro als je het mij vraagt!

                            Comment


                              #44
                              Productfilm in de startpost toegevoegd die door Morris is gemaakt tijdens de demo van Boerenbond op 28-11-2011.
                              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                                Eigenlijk kan je voor 15 euro geen miskoop doen als het om een 36-shots waaier gaat, maar zelf koop ik ook liever iets waarvan ik weet wat het is. Voor 15 euro haal ik denk ik X50 of Blink Fan van Cafferata.
                                Na het zien van het filmpje zou ik toch voor alle 3 gaan

                                Comment

                                Working...
                                X