Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Next Mystery Mines

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    OMG!
    Deze cake afgestoken en hij had de grootste effecten van allemaal!
    Echt supergroot!
    De boeketten waren een stuk groter dan die van Pontificaal, en ik vond die al groot!
    Offline!

    Comment


      #17
      Heb deze pot ook elk jaar weer en dit jaar was die weer heerlijk.
      Zeer luide bursts, de effecten werden groots uit elkaar geknald zonder slordig te worden. Als Lesli met een 500 gramms Mystery Mines komt gaat dat wel een hardloper worden denk ik zo!

      Comment


        #18
        Da's wel een interessant idee. Een 210 grams versie lijkt me voldoende, anders wordt het denk ik saai, en het is een erg dure pot dus dan zou je waarschijnlijk iets van €65 moeten neertellen en voor 1 pot met 1 effect vind ik dat wel veel geld.

        Comment


          #19
          de effecten waren echt enorm, wat mij betreft een aanrader!

          Comment


            #20
            Vergeten dit jaar nog te halen, dan volgend jaar maar. Moet deze toch echt een keer uitproberen, en kost toch geen drol. Had als budget goud cake de gold mary, voor slechts 3.50, maar betaal toch liever wat meer voor een echte goede goudcake als deze.

            Comment


              #21
              deze als vervanging gekregen i.p.v de oplawaai. tja het blijft een top cake , vroeger al en het is nu nog zo!

              hij kost maar een 10tje , en daarvoor heb je echt een top cake!!

              --pyro99
              Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

              Comment


                #22
                Vorige jaren erg tevreden over deze cake, alleen dit jaar (2012/2013) viel hij erg tegen... hopelijk eenmalig. Andere jaren een topper!

                Comment


                  #23
                  Ook bij mij eigenlijk al jaren mn favoriet van de gehele Lesli collectie!
                  DarkSoul is soms een inspiratierover!

                  Comment


                    #24
                    Leuke cake voor weinig geld en speciaal effect.

                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment


                      #25
                      filmpje van mij:



                      --pyro99
                      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                      Comment


                        #26
                        Leuk potje, heb deze 3 of 4 jaar gehad dacht ik. Wel jammer dat die elk jaar duurder word. Filmpje van mijn kant:

                        Comment

                        Working...
                        X