Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 102

Discussie: Pontificaal!

  1. #46
    VWC-Lid *Vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Midden-Limburg (NL)
    Berichten
    816
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 13 posts
    Leuke bak!
    De boeketten waren iets kleiner dan op de filmpjes, maar ze waren evengoed erg groot en mooi!
    Offline!

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 januari 2009
    Berichten
    405
    Thanks
    97
    229 waarderingen in 90 posts
    Alladin gekregen als vervanger, was niks aan gewoon een *** potje,weet iemand of je aanspraak kan maken als je ontevreden bent over een vervanger, echt misleidend.Stond daar te kijken, hadden ze naast de pontificaal ook alladin neergezet, zag er hetzelfde uit met die tubes enzo. Dus ik dacht dat ik dezelfde zou krijgen.
    [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Deze komt er volgend jaar weer, maar de straatbaas niet. Hopelijk komt Lesli met nog een paar toppertjes volgend jaar bij Welkoop, want voor 1 pot een kwartier rijden....

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    371
    Thanks
    60
    103 waarderingen in 44 posts
    Ik vond het een redelijke bak, maar verder niet heel bijzonder. Prijs zit wel goed, ook leuk die 3 salvo's, maar denk niet voor mij in herhaling volgend jaar. Voor degene die m nog niet gehad heeft dit jaar, wel een aanrader om eens te proberen.
    www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2007
    Locatie
    Bij de grens :P
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mat96matje Bekijk bericht
    Alladin gekregen als vervanger, was niks aan gewoon een *** potje,weet iemand of je aanspraak kan maken als je ontevreden bent over een vervanger, echt misleidend.Stond daar te kijken, hadden ze naast de pontificaal ook alladin neergezet, zag er hetzelfde uit met die tubes enzo. Dus ik dacht dat ik dezelfde zou krijgen.
    Heb ook al een mailtje gestuurd naar de Boeren Bond en Lesli. Dit was gewoon bagger. Aladin kost in Duitsland wel 7 (!) Euro, en dit is de link: Aladin. Ronduit schandalig, voor iets wat 18 euro kost... Ik hoop dat ik met een van beide partijen een goede oplossing kan vinden, want ik ga hier niet mee akkoord, vooral ook omdat de verkoper (@ Boeren Bond) mij verzekerde dat dit 100% hetzelfde artikel betrof, en het slechts een omlabeling (?) was.

  6. #51
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Prijzen in Duitsland liggen sowieso lager dan in Nederland, maar tis wel op zn zachtst gezegd vervelend een ander product te krijgen die nog geeneens soortgelijk is. Hopelijk kom je tot een oplossing met de boerenbond.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hater92 Bekijk bericht
    Heb ook al een mailtje gestuurd naar de Boeren Bond en Lesli. Dit was gewoon bagger. Aladin kost in Duitsland wel 7 (!) Euro, en dit is de link: Aladin. Ronduit schandalig, voor iets wat 18 euro kost... Ik hoop dat ik met een van beide partijen een goede oplossing kan vinden, want ik ga hier niet mee akkoord, vooral ook omdat de verkoper (@ Boeren Bond) mij verzekerde dat dit 100% hetzelfde artikel betrof, en het slechts een omlabeling (?) was.
    vuurwerkbieb

  7. #52
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.072
    Thanks
    3.492
    7.042 waarderingen in 1.559 posts
    Wat een supercake is dit! En dat voor z'n prijsje. Mooie volle palmboeketten. Het mooie vond ik dat hij ook afwisselde van schietrichting, gewoon I-shape en W-shape.

    Filmpje:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  8. #53
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    vuurwerkbieb

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2012
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hater92 Bekijk bericht
    Heb ook al een mailtje gestuurd naar de Boeren Bond en Lesli. Dit was gewoon bagger. Aladin kost in Duitsland wel 7 (!) Euro, en dit is de link: Aladin. Ronduit schandalig, voor iets wat 18 euro kost... Ik hoop dat ik met een van beide partijen een goede oplossing kan vinden, want ik ga hier niet mee akkoord, vooral ook omdat de verkoper (@ Boeren Bond) mij verzekerde dat dit 100% hetzelfde artikel betrof, en het slechts een omlabeling (?) was.
    Ik kreeg ook de Aladin, stelde echt niets voor. Hebben jullie al antwoord van de Welkoop/Boerenbond?

  10. #55
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Was een leuke cake maar niet wat ik verwachte.
    Op demo's heb ik een andere indruk gekregen.
    Was niet slecht ofzo maar ook niet geweldig.
    Leuke cake voor zijn prijs maar niets bijzonders..
    Weer jammer van Lesli.
    Wat ook jammer is dat Lesi een (slechter) alternatief geeft voor mensen die deze cake hebben besteld maar niet kregen omdat die landelijk op/uitverkocht was.
    Ben ik blij dat ik een orginele pontifikaal had.

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 januari 2009
    Berichten
    405
    Thanks
    97
    229 waarderingen in 90 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hater92 Bekijk bericht
    Heb ook al een mailtje gestuurd naar de Boeren Bond en Lesli. Dit was gewoon bagger. Aladin kost in Duitsland wel 7 (!) Euro, en dit is de link: Aladin. Ronduit schandalig, voor iets wat 18 euro kost... Ik hoop dat ik met een van beide partijen een goede oplossing kan vinden, want ik ga hier niet mee akkoord, vooral ook omdat de verkoper (@ Boeren Bond) mij verzekerde dat dit 100% hetzelfde artikel betrof, en het slechts een omlabeling (?) was.
    Ik heb de bon al weg gegooid, zal even kijken of ik de cake nog heb staan anders kan dat zelfs niet meer, wel bedroevend, Weer een reden om niet meer naar de boerenbond te gaan...
    [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2007
    Locatie
    Bij de grens :P
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb van de Boeren Bond wel antwoord gehad, en zij kunnen er niets aan doen. Ze kregen van Lesli deze vervanger en de mededeling dat het een vergelijkbare cake was, dus daar gaat de Boeren Bond dan blind vanuit. Het zou ook om een qua prijs vergelijkbare pot, maar ik ga nog een antwoord sturen. Van Lesli krijg ik niets. Stuur gewoon ook een e-mail, dat is altijd beter dan slechts 1 e-mail. ;)

  13. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb ook de Aladdin gekregen, en die cake was een grote teleurstelling.

    Dit is wat de Welkoop mij stuurde:

    Wij proberen een zo goed mogelijk alternatief aan te bieden toen de succesvolle pontificaal uitverkocht is geraakt. In veel gevallen is een product goed vervangbaar maar in het geval van de pontificaal is dit zeer lastig, of eigenlijk niet mogelijk voor die prijs. De leverancier heeft een product uit het eigen assortiment in dezelfde prijsklasse als alternatief uitgeleverd.

    Het vervangen van dit product is gebeurd in de nacht. Tijdens de vuurwerkperiode wordt er bij een leverancier dag en nacht gewerkt aan de orderstromen. Toen wij als hoofdkantoor hier de volgende ochtend achter kwamen hebben wij het product gelijk de status uitverkocht meegegeven, hierdoor wordt een product niet meer vervangen. Helaas heeft een aantal klanten, waaronder jij, deze vervanger wel gehad, omdat de bestellingen in die nacht zijn verwerkt.

    De winkel kan hierin niks kwalijk worden genomen omdat zij de verkregen informatie vanuit het hoofdkantoor en de leverancier heeft opgevolgd. Dit omdat zoals gezegd veel producten wel goed 1 op 1 vervangbaar zijn. De winkel moet hierin blind kunnen vertrouwen op de verkregen informatie.

    Het geld geven we niet terug, omdat de waarde van de Aladin gelijk is aan die van de Pontificaal. Hierbij kun je gelijk zien dat onze collectie goed geprijsd is geweest. We hadden wat meer Pontificaal willen hebben, maar goed. Ik hoop je hiermee de moeilijkheid te hebben uitgelegd en hoop op je begrip in deze situatie.


    Dit neemt niet weg dat ik me genaaid voel.Een product vervangen voor een andere is ok, maar dan mogen ze er niet bij zeggen dat het om hetzelfde product gaat! Dan had ik het vervangend product nog kunnen weigeren. Voor de 18 euro had ik wel 2 euro extra willen betalen voor een Straatbaas. De winkels neem ik niks kwalijk, maar het hoofdkantoor en de leverancier wel. Dat ze er niks meer aan kunnen doen, omdat het toch een product is van dezelfde prijsklasse vindt ik echt een slappe smoes. Ach ja niks meer aan te doen. Volgend jaar maar oppassen met vervangende producten.

    Ik kreeg trouwens ook in plaats van de Kneiterhard de Hot Fuzz en dit was wel dezelfde cake als de Kneiterhard.

  14. #59
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    gewoon Lesli lings laten liggen volgendjaar.
    Heb je er ook geen last meer van!
    Tis elk jaar wel wat met deze firma!

  15. #60
    VWC-Lid pyro99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.072
    Thanks
    678
    667 waarderingen in 239 posts
    Ik had de Pontificaal! afgelopen O&N , wat een top cake was dit zeg !!
    ,Echt hele grote boekketen en harde knallen!!

    Ik hoop dat ze volgend jaar weer op vooraad zijn , want dan pak ik er minstens 3 !!!

    Echt een AANRADER!!

    --pyro99
    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •