Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Aquarius

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts

    Aquarius

    Artikelnummer: 081
    Artikelnaam: Aquarius
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht: 257 gr.
    Aantal Schoten: 44
    Effectomschrijving: 44 schots cakebox. Luide fluiters, limegroene, diepblauwe en helder paarse bouquetten met harde knal en speciale zilveren crackling. Als afsluiting de laatste 3 schoten met rode bouquetten en titaniumknallen.
    Tijdsduur: 25 - 30 sec
    Stijghoogte: 15 - 20 m
    Richtprijs: €.39,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst gewijzigd door ylke; 16 september 2012 om 13:43

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    HOROSCOOP

    12 september 2011



    Kun je ’m voelen hangen, de volle maan? Hij houdt zich een beetje op de achtergrond, maar heeft wel grote psychologische gevolgen, Waterman. Gebruik de inspirerende vibe om te dagdromen, om plannen te maken en om te beslissen wat je de komende zes maanden bereiken wilt. Je zult versteld staan wat je verbeeldingskracht bedenken kan.


    Volgens mij ligt oud en nieuw in de komende 6 maanden. Gevolgd door over 6 maanden een feestje in Valencia voor sommigen. Jongens, goed nieuws dus voor de Watermannetjes onder ons!


  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    155
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Niet echt mijn ding en vind hem voor wat je krijgt te duur.
    Teveel fluit en te weinig sier, ze hadden het ook mooi kunnen combineren een fluit waaruit sier voortkomt bijvoorbeeld.

  4. #4
    VWC-Lid Shell-Martijn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 juni 2011
    Locatie
    Achter m'n pc.
    Berichten
    1.170
    Thanks
    2.076
    2.121 waarderingen in 509 posts
    Ik ben Waterman van sterrenbeeld, deze cake past absoluut niet bij de waterman, sorry...
    Bij dit sterrenbeeld past rust en meer diepgang, dus bijvoorbeeld falling leaves, horse tails, swirling bees, net even die effecten die anders zijn dan de standaard knallen en zeker geen fluiten.

    @jupilerfreak, goed gevonden stuk...
    Ik zei nog zo, geen bommetje!

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Je weet wat je te doen staat, Waterman. Dus waarom vraag je iedereen om raad & advies? Je doet uiteindelijk toch wat je zelf wilt. Vandaag zorgen de sterren voor het zelfvertrouwen om, zonder vragen en zorgen, je eigen weg te gaan. Wat de uitkomst ook wordt, je hebt in ieder geval geluisterd naar je hart.


    Kopen of niet kopen? Uiteindelijk maakt dat dus geen drol uit. Als je maar naar je hart luistert

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    De Waterman in 2012

    De Waterman is het sterrenbeeld van al diegenen die geboren zijn tussen 20 januari en 18 februari. De Waterman wordt binnen de Chinese dierenriem bij de luchttekens gerangschikt.


    Algemeen
    
Watermannen zijn van nature flexibel, vindingrijk en hebben vele talenten. Een Waterman waardeert mensen die eerlijk zijn en door de invloed van Neptunus op zijn persoonlijkheid voelt hij onbewust aan wanneer iemand oneerlijk is of hem in de maling wil nemen. Vandaar dat hij veeleisend is zowel voor een ander als voor zichzelf. 
Los hiervan beschikt een Waterman over een zekere charme die anderen aanspreekt. Vermeldenswaard is zijn gehechtheid aan sterke principes die zijn leven bepalen. 
Met zulke prachtige kwaliteiten heeft de Waterman geen probleem om de positieve veranderingen die in 2012 zijn richting uitkomen te accepteren.

    De horoscoop van de Waterman voor 2012 voorspelt een reeks ongelooflijke en boeiende buitenkansen vooral gedurende de maanden april tot juni. Laat dus alle positieve energie en hoop opborrelen, Waterman, want er wachten jou heerlijke momenten. Je zult talloze gelegenheden en kansen krijgen die je in staat zullen stellen de doelen te verwezenlijken die in 2011 buiten schot bleven. Bereid je dus maar voor om je het komende jaar aangenaam te laten verrassen.



    Carrière en werk
    
Omdat Watermannen over vele talenten beschikken zullen ze dit jaar ten volle de gelegenheid hebben om deze op hun werk te gebruiken. Tezamen met hun grote ijver en hun doorzettingsvermogen zullen ze erin slagen de welverdiende promotie binnen te halen waarnaar ze streven. Desalniettemin moeten ze oppassen voor conflicten en spanningen die in de periode april-september op de werkplek zullen opduiken. Het zal niet moeilijk zijn om deze onder controle te houden zolang ze gebruik maken van hun aangeboren sociale en communicatieve vaardigheden. Steeds kalm blijven en voorkomen dat je je laat meeslepen door je temperament om het beste van jezelf te geven, zodat alles op wieltjes blijft lopen.

    
Voor de Waterman zullen de voorwaarden vervuld zijn om een positieve verandering door te voeren. Door het werk word je mogelijk verplicht om van woonplaats te veranderen. Sommigen zullen aan de andere kant van de oceaan aan de slag kunnen gaan. Zorg ervoor dat je de nodige maatregelen treft om de verhuis degelijk voor te bereiden en tot in de puntjes te verzorgen om complicaties te vermijden. 
Een andere mogelijkheid is dat je in de tweede helft van het jaar een zakenreis of een privéreis zult maken. Wees er dus op voorbereid om deze buitenkansen niet te laten voorbijgaan.



    Liefdesleven, familie, sociaal leven

    Wat betreft het privéleven en de relaties van de Waterman, moet eenieder ervoor zorgen de nodige tijd vrij te maken om met zijn geliefden door te brengen, vooral in het tweede deel van het jaar. Getrouwde koppels moeten meer tijd met hun partner en kinderen doorbrengen om hun liefde keer op keer weer te tonen.
Wie een relatie heeft moet een inspanning doen om met zijn geliefde te communiceren. 
Ongebonden Watermannen zullen de gelegenheid krijgen om een bijzondere relatie met iemand aan te vatten. Dit alles in de tweede helft van 2012. Tegelijkertijd zullen Watermannen in de maand september scherpzinniger en logischer uit de hoek komen dan gewoonlijk.

    De Waterman kan dus een aangenaam en vredevol nieuw jaar tegemoetzien zonder al te veel problemen.


    Financieel
    
De horoscoop voor de Waterman voorspelt financieel gewin voortvloeiende uit zakelijke transacties of ten gevolge van een loonsverhoging of een bonus van aandelen die hij in zijn bezit heeft of zal hebben. Deze meevaller zal bij de aanvang van het jaar plaatsvinden zodat de winsten kunnen gebruikt worden voor de moeilijkere maanden tussen juli en december.



    Gezondheid
    Voor het grootste deel van het jaar hoeft de Waterman zich geen zorgen te maken over zijn gezondheid. Er zal geen enkel probleem opduiken tot het laatste kwart van 2012. Dan zal hij moeten opletten omdat er dan kans bestaat dat hij ziek wordt en problemen krijgt met de maag of de spijsvertering. Probeer dat te voorkomen door ontspannende activiteiten te doen en tegelijkertijd je dagelijkse beslommeringen achterwege te laten, een korte vakantie in te lassen zodat je lichaam en geest de noodzakelijke rust krijgen.

    Voor de originele Engelse tekst kun je hier kijken.


    bron


  7. #7
    VWC-Lid Shell-Martijn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 juni 2011
    Locatie
    Achter m'n pc.
    Berichten
    1.170
    Thanks
    2.076
    2.121 waarderingen in 509 posts
    Dank Jupilerfreak, wat een mooi sterrenbeeld heb ik toch.
    Voor het derde jaar in rij passen mijn talenten, ambities en gevoelens niet bij mijn werk en heb ik 5 jan. een gesprek met mijn leidinggevende die functioneerd op een totaal andere frequentie. Vandaar toch misschien die fluiten in de cake, niet iedereen houdt ervan

    Om een heel lang verhaal kort te houden en on-topic te blijven, het wordt een spannend jaar weer...
    Ik zei nog zo, geen bommetje!

  8. #8
    VWC-Lid maxwell96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.460
    Thanks
    206
    590 waarderingen in 175 posts
    Volgens mij is het een beetje ironisch dat de cake die hoort bij mijn sterrenbeeld het duurste van de collectie is.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •