Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Low Pricing] Night Watch

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Bedankt voor de film, Rob. Vind hem zo op jouw film erg goed. Heb m ook op de demo gezien en daar was dit ook een van de beter presterende cakes met een goede prijs, ook belangrijk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Graag gedaan

      Tis gewoon een topcake aan alle kanten, zowel de prijs, effecten, burstknal,tijdsduur en zelfs uiterlijk van het product / tubes (erg biggg)

      Het verbaasde mij echt dat er geen kooiverpakking om het kartonnetje zat. Dat maakte mij gelijk argwanend: meestal heb je dan "prut" in handen, maar dat is in dit geval absoluut niet het geval en daardoor is het product gelijk ook een stuk goedkoper.

      Hier heb je zeker geen miskoop aan.

      Deze cake gaf mij een beetje het gevoel alsof ik een 500 grams versie van de extreme salute aan het bewonderen was.

      Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
      Bedankt voor de film, Rob. Vind hem zo op jouw film erg goed. Heb m ook op de demo gezien en daar was dit ook een van de beter presterende cakes met een goede prijs, ook belangrijk.
      vuurwerkbieb

      Comment


        #18
        Mooi filmpje inderdaad. En ik ben het ook helemaal eens met de commentaren. Een prima cake voor een prima prijs. Mijn inziens de beste van Weco. Als ze de kwaliteit van de andere nu eens op orde krijgen dan worden ze, naast hun goede knalvuurwerk, misschien eindelijk eens een aantrekkelijke speler in de markt.
        Vier veilig, vier legaal!

        Comment


          #19
          vuurwerkbieb

          Comment


            #20
            Heel zonde dat ik deze cake niet genomen heb. Heb deze toen op een demo gezien waar hij al flink opviel maar aangezien deze nieuw was en ik nog weinig kende van weco NL ben ik toch voor een andere soort gelijke cake gegaan. Volgend jaar echter wel nu ik ook het filmpje van vuurwerkbieb hierboven gezien heb!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
              Klopt dit filmpje wel?

              Tel meer dan 30 schots
              Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

              Comment


                #22
                met deze cake laat GBV/Weco zien dat het wel kan kwa prijs kwaliteid!
                Word tijd dat daar de oogjes geopend worden!
                Dan kan het nog eens ooit wat worden!

                Comment


                  #23
                  Klopt 100% ja. Want ik zeg voor dit filmpje "nightwatch" ik spreek alles in wat ik film zodat ik later weet wat ik in beeld zie. Dat stukje dat ik dat zeg, knip ik er natuurlijk wel uit.

                  Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                  Klopt dit filmpje wel?

                  Tel meer dan 30 schots
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #24
                    Oke dan zal ik wel verkeerd tellen of komen er 2 boeketten uit 1 shot.
                    Of je steekt er daar meer dan 1 cake af.
                    Zie het filmpje van een Demo.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Laatst aangepast door rene_vuurwerk; 9 January 2012, 17:56. Reden: filmpje bijgevoegd
                    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                    Comment


                      #25
                      Op mijn filmpje zie je 1 cake

                      Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                      Oke dan zal ik wel verkeerd tellen of komen er 2 boeketten uit 1 shot.
                      Of je steekt er daar meer dan 1 cake af.
                      Zie het filmpje van een Demo.


                      movie
                      vuurwerkbieb

                      Comment


                        #26
                        Oke zal wel aan mij liggen dan maar zie toch echt een verschil
                        Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                        Comment


                          #27
                          Ik zie ook een verschil tussen mijn 1ste en 2de filmpje hoor haha:





                          Maar bij allebei weet ik zeker dat het de night watch is, kijk maar naar de effecten.
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #28
                            Bedankt voor je uitleg.
                            Hoop dit jaar dan hem zoals op het 2e filmpje te kunnen benmachtigen.

                            Met de jiehoeeeee
                            Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                            Comment


                              #29
                              whahaha dat jiehoeeee hoorde ik nu pas op film, was me in het echt geeneens opgevallen, te druk met het vuurwerk bezig haha.

                              En zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind de trage variant juist mooier: dan vind ik de effecten mooier overkomen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
                              Bedankt voor je uitleg.
                              Hoop dit jaar dan hem zoals op het 2e filmpje te kunnen benmachtigen.

                              Met de jiehoeeeee
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #30
                                Mijn persoonlijke favoriet van de Weco demonstratie. Opvallend grote boeketten, welke goed gevuld zijn en met een flinke burst uit een spatten. Tevens blijven de sterren en vooral de willows erg goed hangen.
                                Aanrader

                                Comment

                                Working...
                                X