Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skies of Gold

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Met dit model cake gaan we dit jaar iets leuks doen.......

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
      Met dit model cake gaan we dit jaar iets leuks doen.......
      Licht daarover aub eens een tipje van de sluier indien mogelijk
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #33
        Heb er al iets over gehoord dit wordt echt de topper van 2012 denk ik.
        Als de prijs /kwaliteit gehaald wordt wat ik gehoord heb zeker.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Licht daarover aub eens een tipje van de sluier indien mogelijk
          Helaas nog niet.....wanneer alles duidelijk is en uitvoerbaar dan zal ik dat gelijk melden.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
            Yess weer eentje voor op m'n lijst, katan blijft me verbazen, elke keer pikken ze precies de effecten er uit die mij erg aanspreken. Mines combineren met brocade effecten + glitters, kom op zeg laat m'n portemonnee met rust!

            Mooie volle mines inderdaad
            Laatst aangepast door anco26; 12 March 2012, 08:22.

            Comment


              #36
              Word zeker iets moois meegedaan met dit model. Ik denk dat het toch wel een bestseller word!!!

              Comment


                #37
                Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                Comment


                  #38
                  heb um nog nooit gehad en dat word dit jaar anders!
                  Maar hoe verhoud deze cake zig tegenover de Panter- dynasty. aangezien deze na genoeg gelijk zijn aan het type boeket.
                  Op het filmpje lijkt deze net zo groot en zuiver van boeket te zijn als die van de concurent.
                  echter is het prijskaartje van deze cake een stuk prettiger voor mijn portomonee.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                    heb um nog nooit gehad en dat word dit jaar anders!
                    Maar hoe verhoud deze cake zig tegenover de Panter- dynasty. aangezien deze na genoeg gelijk zijn aan het type boeket.
                    Op het filmpje lijkt deze net zo groot en zuiver van boeket te zijn als die van de concurent.
                    echter is het prijskaartje van deze cake een stuk prettiger voor mijn portomonee.
                    Als ik heel eerlijk ben vind ik deze zelfs beter dan de panter.
                    Die viel me vies tegen afgelopen jaar.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #40
                      kijk daar ben ik blij mee om te horen.. dan zet ik ze er per direkt 4 op me lijst!
                      Ik twijfelde nog.
                      maar jou ervaringen en meningen komen meestal overeen met hoe ik dingen zie/ ervaar .. dus vertrouw ik op jou..
                      tnx

                      Comment


                        #41
                        Heb deze cake afgelopen jaar mogen aanschouwen is dit is toch echt een toppertje hoor!
                        Ik vond hem zelfs beter dan de (duurdere) colourfull explosions.
                        Laatst genoemde was echt niet zo super als op de film, de skies of gold wel
                        Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                        Comment


                          #42
                          Sooo wat een mooie cake is dit! De boeketten lijken ook echt bizar groot. Is misschien inderdaad een goede vervanger voor de panter.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk bericht
                            Heb deze cake afgelopen jaar mogen aanschouwen is dit is toch echt een toppertje hoor!
                            Ik vond hem zelfs beter dan de (duurdere) colourfull explosions.
                            Laatst genoemde was echt niet zo super als op de film, de skies of gold wel
                            Ik heb precies dezelfde ervaring. Ik vind het zeker een alternatief voor de Panter!

                            Comment


                              #44
                              Wat een BAKKEN!
                              Ik had deze in w-shape gezet en wat zag het er goed uit!
                              Grote palmen, mooie blink, mooie mines, pfff volgend jaar weer!
                              Misschien wel 6 stuks?
                              Te mooie dingen zijn het om te laten liggen!
                              Prijs is ook mooi laag
                              Het leven is een feest!

                              Comment


                                #45
                                Hier ook per 2 geschoten. Prachtige cake. En dat in combi met de korting maakt dit tot één van m'n beste aankopen dit jaar.

                                Comment

                                Working...
                                X