Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Legend 25

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Vind dit de mooiste Heavy legend eigenlijk.

    Mooie foto, je kan goed zien hoe groot ze zijn. Maar de lont aan de bovenkant? Hebben we hier te maken met een visco gevolgd door een schietlontje?

    Comment


      #32
      Ik had 2 van deze potten (12,00) en deze waren hun geld meer dan waard! Voor mij een van de toppers van de avond en neem deze volgend jaar minimaal weer 2x! Had ze om 0.00 afgestoken en ze deden het super (wat een finale ook..)!

      Comment


        #33
        Dit is echt een topproduct! Volgend of eigenlijk dit jaar weer in mijn collectie

        Comment


          #34
          Prschtig ding. Als ik deze weer tegen goede prijs kan krijgen, komt deze er weer in!

          Comment


            #35
            Prachtige pot.....per 2 afgeschoten om 0:00. Volgend jaar zeker weer als ze deze prijs blijven houden.

            Comment


              #36
              Bij mij was die ook echt super! Voor weinig geld een mooie siercake met lekkere salutes. Wat willen we nog meer? Hij beviel ook goed bij de buurt. Ze hadden niet verwacht dat dit uit dat potje zou komen. Helemaal niet toen ze de prijs hoorde

              Comment


                #37
                Zeer mooie pot! Volgend jaar weer de hele Heavy Legend serie!
                Vuurwerk is een passie!

                Comment


                  #38
                  heerlijk blokkie, goeie boeketten en flinke salutes tussendoor had deze op het einde van ons showtje waardoor de salvo salutes nog een goeie afsluiting waren.

                  Comment


                    #39
                    Toppertje dit inderdaad. Paars met goud zie je niet veel. De salute finale was erg lekker!

                    Comment


                      #40
                      De boeketten van deze cake waren niet super groot, maar na wat ik had verwacht van de comments hier was dit toch echt wel een hele goede bak hoor! De boeketten waren zeker goed te doen en de salutes waren natuurlijk super. Ga zo door Rubro!

                      Comment


                        #41
                        Wat een toppers zeg, als ik wist dat ze zo goed zouden zijn had hier een karton de lucht in gegaan.
                        Raaddebom.nl

                        Comment


                          #42
                          Straatfilmpje van de Heavy Legends 25 shots O&N 2011-2012

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #43
                            Dit vond ik de mooiste cake van de Heavy Legend serie. De boeketten waren erg groot en hij had een goed tempo. De salutes waren ook uitstekend en hierin zat, met name bij de finale, wat lichte crackling in verwerkt. Was erg mooi.

                            Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Een topper !

                            Comment


                              #44
                              deze pot vond ik het mooist qua boeketten, ik had ook nog de 16 en de 36 schots, en de 16 schots was een goede 2e, de 25 schots komt zekers terug en dan meer als 1 keer haha. een geweldig mooie pot voor een mooi prijsje, vind dat rubro met deze lijn wel de spijker op de kop heeft geslagen

                              Comment


                                #45
                                Hele leuke pot dit! Mooie paarse kleur en de knallen zijn duidelijk harder dan de sierboekketten.
                                Voor het geld zeker een aanrader wat mij betreft!
                                https://youtube.com/@VuurwerkBram

                                Comment

                                Working...
                                X