Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 20 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 288
  1. #61
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    Bij Magic Vuurwerk Noordwolde/Gorredijk kost de Thunderking Jumbobox maar 25 Euro .

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 februari 2010
    Berichten
    54
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hoe zitten de singleshots in de verpakking? gewoon 80 losse of in pakjes van(..)

    Filmpje zou erg mooi zijn, kunnen we zien of deze echt mooi gaan.

  3. #63
    VWC-Lid freddie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    351
    Thanks
    281
    152 waarderingen in 73 posts
    hier kost ie 29.95 dus neem der wel ff een pak van denk ik

  4. #64
    VWC-Lid Calim3ro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2008
    Berichten
    521
    Thanks
    271
    594 waarderingen in 172 posts
    Als ik logisch nadenk kan er maar één reden zijn dat er nog geen filmpjes zijn. Dat ze niet heel super zijn.. Als er een filmpje is waarop te zien is dat het niet veel voorstelt zullen de verkopen dalen. Als het product wel goed is lijkt het me logisch dat je daar een filmpje van maakt. Dat zou tenslotte de verkoop moeten verhogen.

    Maar dit is gewoon een theorie.. ;) Misschien dat we in de loop van december een filmpje te zien krijgen. Ik houd stille hoop op een fraaie uitwerking. Dan gaat die er bij mij zeker komen! €29,95 hierzo.

  5. #65
    VWC-Lid Maniac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2011
    Berichten
    22
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calim3ro Bekijk bericht
    Als ik logisch nadenk kan er maar één reden zijn dat er nog geen filmpjes zijn. Dat ze niet heel super zijn.. Als er een filmpje is waarop te zien is dat het niet veel voorstelt zullen de verkopen dalen. Als het product wel goed is lijkt het me logisch dat je daar een filmpje van maakt. Dat zou tenslotte de verkoop moeten verhogen.

    Maar dit is gewoon een theorie.. ;) Misschien dat we in de loop van december een filmpje te zien krijgen. Ik houd stille hoop op een fraaie uitwerking. Dan gaat die er bij mij zeker komen! €29,95 hierzo.
    Mensen die ze hebben gezien en er verstand van hebben, hebben gezegd ervaren te hebben dat het goeie dingen zijn.

    Voor 25,- kan ik deze in ieder geval niet laten staan ;)

  6. #66
    VWC-Lid woutz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 augustus 2006
    Berichten
    60
    Thanks
    4
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maniac Bekijk bericht
    Mensen die ze hebben gezien en er verstand van hebben, hebben gezegd ervaren te hebben dat het goeie dingen zijn.

    Voor 25,- kan ik deze in ieder geval niet laten staan ;)
    Als ik jouw reactie zo lees ken jij personen die deze singelshot zelf hebben gezien. Zou jij hun dan kunnen vragen wat het precieze effect is?

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calim3ro Bekijk bericht
    Als ik logisch nadenk kan er maar één reden zijn dat er nog geen filmpjes zijn. Dat ze niet heel super zijn.. Als er een filmpje is waarop te zien is dat het niet veel voorstelt zullen de verkopen dalen. Als het product wel goed is lijkt het me logisch dat je daar een filmpje van maakt. Dat zou tenslotte de verkoop moeten verhogen.

    Maar dit is gewoon een theorie.. ;) Misschien dat we in de loop van december een filmpje te zien krijgen. Ik houd stille hoop op een fraaie uitwerking. Dan gaat die er bij mij zeker komen! €29,95 hierzo.
    Calim3ro,
    Je theorie lijkt goed onderbouwd, echter is er nog een andere n.l. de container staat nog op de boot!! Ik roep al tijden dat we eerst willen zien wat daadwerkelijk aan komt in Nederland, voor we kunnen speculeren en filmpjes tonen (films uit China zijn leuk, maar we willen het zelf eerst zien.) vandaar was ik even op de vlakte met mijn reactie. We hebben in Augustus daadwerkelijk 1 overdoos ontvangen dus links en rechts hebben we ze kunnen testen. Ik zeg nog even geduld, maar heb vertrouwen in onze producent en in dit product waar we veel aandacht aan besteed hebben om een topper te worden.

    Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland.

  8. #68
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    En wij hebben veel vertrouwen in jullie als importeur en het product, dus wij gaan er ook van uit dat het een topper wordt

  9. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
    Haha dat verklaardt waarom ´´wim´´ ineens zo terughoudend was.

    Iedereen verwacht een mooie prijs, in de richting van 30€ max 40€, en hun komen met een adviesprijs van 47,50€ lol..

    Lijkt me zeer prijzig iig, 35€ is goed te doen maar boven de 40€ betaal je gewoon meer als 50ct per Shot en dat in een voordeelbox.. haha
    Slomo,
    De prijzen links en rechts gezien?
    Jammer, beetje vroeg met de reactie!!
    Gr Wim

  10. #70
    VWC-Lid patrick1974's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte
    Berichten
    575
    Thanks
    403
    147 waarderingen in 58 posts
    Gewoon ff afwachten,speculeren heeft toch geen zin totdat alles online staat
    [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

  11. #71
    VWC-Lid Calim3ro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2008
    Berichten
    521
    Thanks
    271
    594 waarderingen in 172 posts
    Ik denk dat speculeren over bepaalde producten nou eenmaal onderdeel is van dit forum en het oudejaarsgevoel.

    @wim: Bedankt voor je reactie. Dat klinkt ook als een logische theorie ;) Ik hoop alleen voor jullie dat de chinezen jullie verwachtingen ook gaan waarmaken. Helaas is het de laatste jaren nog al eens voorgekomen dat de verwachtingen hoger zijn dan de daadwerkelijke uitwerking. Maar je geeft aan vertrouwen te hebben in de producent. Dan hebben jullie ook mijn vertrouwen en zal de kans groot zijn dat ze bij mij op de lijst komen te staan Zodra er nieuws is over deze single shots horen we dat uiteraard graag!

  12. #72
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Ik zou het exacte effect nu onderhand toch wel willen weten, want ik wil straks gaan bestellen...

  13. #73
    VWC-Lid shockzz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Oosterbeek
    Berichten
    272
    Thanks
    71
    45 waarderingen in 21 posts
    ik heb zo'n vermoeden dat we het rond 1 december te horen krijgen, maar ik lees dat er dus al wel een en ander getest is. Nu snap ik het als daar geen filmpje van is/mag komen maar een effectomschrijving is dan wel mogelijk, toch?
    ---

  14. #74
    VWC-Lid I-TIMOOW-I's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    398
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Sonder verkocht vorig jaar ook al een paar Rubro producten. (en lesli)

    Lijkt me wel een beetje onhandig, 2 webshops

    Bedankt voor het posten!
    [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2011
    Berichten
    21
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Dat van die Rubro produkten vorig jaar klopt!

    Vanwege de toegenomen vraag is besloten een folder te nemen.
    G Sonder te Weerselo (Twente) | Lesli & Rubro

Pagina 5 van 20 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •