Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enemy Eyes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Enemy Eyes



    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Enemy Eyes
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 36 shots
    Effectomschrijving: 500 grams waaier met gouden mijnen,blauwe sterren en crackling crosettes. Afsluitend met een salvo van 6 shots een MEGA chrysanthemum finale !
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 37,50

    O.a. te koop bij: Rubro.nl

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:14.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Klinkt goed, maar is hij niet op de demo geschoten? Ik kan geen filmpje @tube vinden...

    Comment


      #3
      De advies verkoop prijs van deze cake is voor dit jaar : 37,50.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Gezien de effectomschrijving en de prijs ben ik nu wel erg benieuwd naar de uitwerking, deze wil ik absoluut zien, lijkt mij een topper, hopelijk weten ze dat waar te maken.

        Comment


          #5
          Deze heb ik besteld, hopelijk is ie z'n geld waard.
          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

          Comment


            #6
            Vast wel. Het is een goede prijs voor een 500 grams waaier, en de effecten klinken veelbelovend!

            Comment


              #7
              En toch hoop ik deze ook nog mee te pakken op een demo ergens....ben benieuwd hoe die presteerd in het echt

              Comment


                #8
                Fijne cake voor zo'n laag bedrag. Wel denk ik dat er meer uitgehaald had kunnen worden, zo lijkt niet alles maximaal gevult op de film. Maar klagen hoor je mij niet, voor zo'n prijs!

                Comment


                  #9
                  Vergeet niet dat het een Chinafilm is Ruben. Vaak komen producten in Nederland minder goed uit de verf, maar ik ken ook gevallen waarbij de China film beduidend minder over komt dan het in werkelijkheid is!

                  Comment


                    #10
                    Iemand ervaring met deze cake? Vond deze cake op het chinafilmpje alles behalve geweldig! ben erg benieuwd naar de straatervaringen!

                    Comment


                      #11
                      Naar mijn mening is dit een mooi dingetje voor 37.50. Zelf had ik hem met wat korting en dan is het 1 van de betere producten.
                      Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Matige cake. Vond de fish effecten niet zo spectaculair net als de niet goed uitgevoerde crackling crosettes. Is misschien smaak, maar ik vond m niks. Kreeg hem als vervanger voor Cake 8 van Heron, baalde er wel van. Wel goede crackling, maar ook niet meer dan dat. Film is ietwat wazig door water op de lens.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Vond m ook matig.

                            Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                            Comment


                              #15
                              Nou, ik zie dit nu pas, maar dit is toch vrij triest voor een 500 grammer haha. Wat ben ik blij dat de kwaliteit anno 2018 een stuk beter is geworden over het algemeen.

                              Comment

                              Working...
                              X