Winkelbanner - Vuurwerk Bruchem
Pagina 4 van 36 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 526
  1. #46
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    maar dit zijn dus 4 cakes in een doos dat is duidelijk maar zitten die al aan elkaar gekoppelt om zijn ze los en moet je die eigenlijk zelf aan elkaar lonten ik zou denken het eerste dat het standaard 1 geheel is maar goed dit is nederland ik kan me wel weer bedenken dat het niet mag

  2. #47
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Alsnog lijkt het me gaaf om te zien hoe deze batterijen er nou in het echt uit zien. Een bunkerfoto bijvoorbeeld. Hoe de doos eruit ziet weten we nu allemaal wel, maar hoe de consument deze batterij ontvangt is nog de vraag. Hoe werkt het doorschakelen bijvoorbeeld? Dummies willen de werkelijkheid nog wel eens vertekenen.

  3. #48
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    maar dit zijn dus 4 cakes in een doos dat is duidelijk maar zitten die al aan elkaar gekoppelt om zijn ze los en moet je die eigenlijk zelf aan elkaar lonten ik zou denken het eerste dat het standaard 1 geheel is maar goed dit is nederland ik kan me wel weer bedenken dat het niet mag
    dankzij het CE keurmerk mag een cake (net zoals bij profblokken) 2 lonten hebben. 1 gewone lont en 1 reserve lont. als je dus de reserve lont van cake 1 vastmaakt aan het gewone lont van cake 2 heb je dus eigenlijk 1 cake.

    oftewel je koopt 4 losse 500-grams cakes en deze zijn aan elkaar te koppelen tot 1 cake van 2kg

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    427
    Thanks
    22
    320 waarderingen in 60 posts
    Ons idee erachter is natuurlijk net als de Chineeserollen, wat naar mijn mening mislukt is, om een illigaal blok, rol (voor Nederlandse wetgeving) "let wel" te benaderen. Echter denk ik dat we op vuurwerk gebied ons best hebben gedaan om iets in de markt te zetten wat er echt dicht bij komt op "legaal" gebied.
    Ik mag alleen maar hopen dat ons meerderen volgen.........

    Gr Wim

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim Bekijk bericht
    Ons idee erachter is natuurlijk net als de Chineeserollen, wat naar mijn mening mislukt is, om een illigaal blok, rol (voor Nederlandse wetgeving) "let wel" te benaderen. Echter denk ik dat we op vuurwerk gebied ons best hebben gedaan om iets in de markt te zetten wat er echt dicht bij komt op "legaal" gebied.
    Ik mag alleen maar hopen dat ons meerderen volgen.........

    Gr Wim
    Waarvoor hulde Wim. Ik denk dat jullie de goede weg zoeken wat dat betreft. Wel ben ik van mening dat een blok als de 4 Seasons niet hetgene is waar je de wereld mee veroverd. Weet wel zeker dat je in "jullie fabriek" cakes kan laten fabriceren die de blokken van Hayo (lees Heron) doen verbleken.

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    Hi all,
    Ik vroeg me even af of iemand deze bak inmiddels al ergens in de etalage heeft zien staan en er wellicht een foto van heeft gemaakt.
    Ik ben namelijk best wel nieuwsgierig naar de afmetingen van dit ding..
    Ik twijfel nog namelijk. Jammer maar aan de andere kant ook weer begrijpelijk dat hij bij de demo's per 3 geschoten is.

    Ciao

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Hier wordt hij ook verkocht voor €125. alleen mijn dealer zij dat hij er veelste weinig van had ingekocht. hij dacht namelijk wie koopt er nou zo een duur blok maar binnen de kortste keren waren de 10 stuks die hij besteld had weg dus er is wel degelijk genoeg vraag naar. ik weet niet of het al bekend was maar hij zij ook dat je ze niet hoeft door te lonten doordat de cakes zichzelf "automatisch" aansteken doormiddel van een fontein of iets dergelijke. Ook was de dummie nog niet binnen ondanks dat ze hem al lang verwacht hadden, doordat de fabrieken in china achterliepen met de productie.

  8. #53
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Ik twijfel sterk om deze te kopen. Het is een leuk finaleblok om als laatste af te steken, en als je het omrekend is 30 euro voor een mooi 25 shots blok een redelijke prijs.

    Ik zou alleen nog een filmpje willen zien van 1 stuk, en wat meer info willen over het doorlonten (de een zegt via fonteinen, de ander zegt via zelf de lonten doorlonten) en dan wordt het een stuk makkelijker...
    Vuurwerk is een passie!

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Hierbij mijn filmpje van de 4 Seasons van Rubro waarbij hij enkel geschoten wordt!


  10. #55
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    ik haal er geen 4 losse blokken uit... of er moeten er 2 hetzelfde effect hebben?

    wel een lekker tempo, niet te snel en ook door de salvo's lijken het nog flinke effecten te zijn ook afgaand op het filmpje zou het wel eens een flinke topper kunnen worden. hoe was tie in het echt?

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    184
    Thanks
    219
    43 waarderingen in 19 posts
    Viel mij gisteren wat tegen bij de demo van Valk. Duidelijk 4 losse cakes, en ik vond de variatie ook wat tegenvallen. Voor € 100 is er mooier te halen naar mijn mening, zoals hiervoor al terecht werd opgemerkt bijv de Event Cake 5, of de Maximum Blast

  12. #57
    VWC-Lid Anaconda's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Berichten
    996
    Thanks
    564
    3.577 waarderingen in 566 posts
    Hierbij de Event Box 4 Seasons, geschoten op de demo van Valk Vuurwerk Nijverdal.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

  13. #58
    VWC-Lid patrick1974's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte
    Berichten
    575
    Thanks
    403
    147 waarderingen in 58 posts
    Ik vind dit toch wel een schitterende bak,moet ik zeggen.We gaan de goede kant op.
    [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

  14. #59
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Petje af Wim,
    Trend gezet en ook meteen een topproduct op de markt gezet!
    Tis dat mijn budget het niet meer toelaat,
    maar ik onthoud hem zeker voor volgend jaar.
    Even a broken clock is right twice a day.

  15. #60
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Heb er lang over nagedacht maar neem deze toch niet. Gekloot met doorlonten, terug in de doos doen en eigenlijk te duur. Neem liever wat andere potten voor dat geld.
    Vuurwerk is een passie!

Pagina 4 van 36 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •