Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 123
  1. #16
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    @ Explode:

    Ik heb het ook niet over het nieuwe label van de Chry crackling maar over het filmpje wat boven mij was gepost door ( STB ), hiermee bedoel ik dat dat waarschijnlijk geen gewone chry crackling is van Bonbdridge of Original.
    075 zaantjee

  2. #17
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Ik heb ze met dit label :
    Knaap!

  3. #18
    VWC-Lid ivivuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    610
    Thanks
    2.346
    302 waarderingen in 141 posts
    Wat een mooie label!
    Maar wat is dan de label van harry loots? Ander merk?

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    141
    Thanks
    5
    145 waarderingen in 45 posts
    is gewoon original ;)

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Berichten
    32
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik vind die van Original zeker net zo goed. Ik heb hem elk jaar in huis en zal er ook dit jaar zeker weer bij zijn.
    Vooral mijn zoontje en vrouw vinden het een superwaaier.
    Hij knalt mooi breed en heeft een felle crackling.

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Berichten
    48
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik heb ook wel eens een ander label gehad maar verder niks aan het effect gemerkt.
    Het liefst heb ik elk jaar het zelfde label, dan weet ik dat ik de goeie heb maar nadat ik ook die andere heb gezien geloof ik het wel. Sterker nog, ik vond dat label met die vrouw erop misschien wel beter..Misschien, omdat er een jaar tussen heeft gezeten dat ik de 2 verschillende labels gezien heb.
    Er komt elk jaar weer meer uit dan ik me kon herinneren.

  7. #22
    VWC-Lid sisser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Berichten
    490
    Thanks
    457
    417 waarderingen in 100 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

  8. #23
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Bedankt voor de goede uitleg Jim. Goede film, en natuurlijk een geweldig product. Label ziet er ook mooi uit, helaas niet meer het oude vertrouwde label maar uiteindelijk draaid het daar allemaal niet om.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Mooi uitgelegd Jim,duidelijk dat veiligheid bij original ook voorop staat.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 november 2010
    Berichten
    10
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ik had al een karton van deze pot aleen heb net effe een karton bij gehaald bij harry loots en hij had ene niewe zending van deze cake zit meer kruit in en de efeckten zijn 2 keer zo groot als bij de ouw chry crackling en die van bonbridge kan erhelemaal niet meer aan tippen mooi spul en ja het zkr bijna profsioneel

  11. #26
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrocrewvught Bekijk bericht
    ik had al een karton van deze pot aleen heb net effe een karton bij gehaald bij harry loots en hij had ene niewe zending van deze cake zit meer kruit in en de efeckten zijn 2 keer zo groot als bij de ouw chry crackling en die van bonbridge kan erhelemaal niet meer aan tippen mooi spul en ja het zkr bijna profsioneel
    Zo pyrocrewvught, jij kan ook wel een beetje aan je spelling gaan werken!

    Maar dat even terzijde, de effecten zijn echt niet ineens 2 x zo groot geworden hoor.
    Je moet niet alles geloven wat die Harry zegt, soms slaat hij een beetje door kwa verkoop praatjes
    Het is wel een erg mooie pot en het label vind ik eigenlijk alleen maar mooier geworden. Ik ben benieuwd of ze nog steeds zo goed presteren zoals altijd.

  12. #27
    VWC-Lid Xplode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Berichten
    579
    Thanks
    58
    407 waarderingen in 122 posts
    pyrocrewvught, harry heeft jou inderdaad wat aangepraat.
    De inhoud is precies hetzelfde gebleven, alleen hij is zwaarder geworden, zodat die stabieler staat

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Berichten
    110
    Thanks
    0
    27 waarderingen in 13 posts
    Iets van het verhaal moet er toch wel kloppen want dit staat er op de frontpage bij Loots. Meende trouwens ook dat hij onlangs de bonbridge versie verkocht maar nu terug is overgestapt naar Original.

    Hertesten producten
    Bij Loots Vuurwerk doen we regelmatig nieuwe zendingen van producten hertesten om de klant de kwaliteit te kunnen garanderen die hij in het verleden van het product gewend is. Bij het hertesten van de nieuwe zending Chry Crackling van 2010 stonden we echt versteld. Hoewel deze pot in het verleden al een heuze topper was, is het effect van de zending van 2010 nog vele male breder dan ooit tevoren. We kunnen dan ook met trots zeggen dat dit absoluut de beste Chry Crackling is ooit gemaakt! Deze pot hoort thuis in de collectie van elk siervuurwerkliefhebber en zal de buurman met jaloerse ogen doen kijken wanneer jij deze de 31ste om 12 uur afschiet.

    Hoewel het effect van de pot nog veel breder is geworden, blijft het prijskaartje dit jaar hetzelfde, €23 voor deze fantastische topper!


  14. #29
    VWC-Lid mollyman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2006
    Berichten
    568
    Thanks
    262
    220 waarderingen in 72 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terminator Bekijk bericht
    Iets van het verhaal moet er toch wel kloppen want dit staat er op de frontpage bij Loots. Meende trouwens ook dat hij onlangs de bonbridge versie verkocht maar nu terug is overgestapt naar Original.

    Hertesten producten
    Bij Loots Vuurwerk doen we regelmatig nieuwe zendingen van producten hertesten om de klant de kwaliteit te kunnen garanderen die hij in het verleden van het product gewend is. Bij het hertesten van de nieuwe zending Chry Crackling van 2010 stonden we echt versteld. Hoewel deze pot in het verleden al een heuze topper was, is het effect van de zending van 2010 nog vele male breder dan ooit tevoren. We kunnen dan ook met trots zeggen dat dit absoluut de beste Chry Crackling is ooit gemaakt! Deze pot hoort thuis in de collectie van elk siervuurwerkliefhebber en zal de buurman met jaloerse ogen doen kijken wanneer jij deze de 31ste om 12 uur afschiet.

    Hoewel het effect van de pot nog veel breder is geworden, blijft het prijskaartje dit jaar hetzelfde, €23 voor deze fantastische topper!

    image
    Oeps ik klikte per ongeluk de 'thanks button' aan...

    Harry kan het altijd erg mooi brengen, als je dit verhaal echt gelooft, dan zou de Chry Crackeling nu ongeveer een spektakelblok zijn voor maar 23 euro.
    Harry probeert zijn spullen ook gewoon te verkopen en dat mag hij, maar je moet lang niet alles geloven wat hij zegt of op zijn site zet.
    Op andere fora: bloodwake / mollyman

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 september 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    43
    65 waarderingen in 31 posts
    Ik heb de zogenoemde nieuwe zending van de Crackling Chry deze week zelf in actie mogen zien tijdens een feestje. Ik kan je vertellen dat er met dit bericht echt niet overdreven wordt.

    Deze nieuwe zending is stukken groter en breder van effect als de versie van Bonbridge, ik steek al meerdere jaren deze pot af met oud & nieuw maar heb nog nooit een versie gehad die zo goed is als deze!

    Mensen die mij niet geloven, ik raad je aan om deze 100% mee te nemen bij een Belgisch verkooppunt en je zal zeker versteld staan van het effect!

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •