Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Spanje] Vuurwerk winkel Salou

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Spanje] Vuurwerk winkel Salou

    hoi

    ik ga over 5 daagjes naar Salou voor de 5de keer en elke keer als ik daar op de boulevard loop zie ik een echt spaans winkeltje jullie weten wel met van die BB guns uuh zwaarden jachtwapens maar elke keer toen ik daar was ben ik het vergeten te kopen :( er staat daar een kleine glaze toonbank maar die zit vol met vuurwerk de laatste keer dat ik daar was heb ik geloof ik shellkitjes zien liggen en ander zwaar vuurwerk over 5 dagen ga ik weer naar salou en dan zal ik er zeker wat kopen maar mijn vraag is of iemand ervaring heeft met dit winkeltje mischien snapt er iemand welk winkeltje ik bedoel let me know

    greets Timofenix
    Jupiler Mannen weten waarom

    #2
    Carrer du Barcelona zoeken..

    Comment


      #3
      Jaja ik weet wel welk winkeltje je bedoelt zit in de de straat met een spoorlijn er door heen.Heb er 2 jaar geleden een shell kitje gekocht voor 18 euro was goed te doen.De vrouw die me hielp kwam op mij aardig over en wist waar ze het over had.

      Comment


        #4
        Leuk winkeltje inderdaad. Ze verkopen er ook spul van Tropic en Jorge dacht ik, redelijk grote blokjes nog. Knallers van RiCaSa verkopen ze er ook. En de shellkitjes die iemand anders al eerder noemde.

        Nog een plattegrondje dat ik ooit een keer ergens anders had gepost voor iemand die hetzelfde winkeltje zocht:



        En een foto van het winkeltje die ik ooit een keer op FreakPyromaniacs heb gevonden. Weet helaas niet meer wie 'm geupload heeft, sorry...

        Laatst aangepast door Brainiac; 7 July 2011, 07:56.

        Comment


          #5
          ja @Braniac

          Dat is hem inderdaad super man haha vet komende amandag ga ik naar espana en eerste dag meteen eens een bezoekje plegen chil thx man ik heb er ieder jaar gekeken en ieder jaar ben ik vergeten wat te kopen maar gaat dit jaar niet gebeuren

          gr
          Jupiler Mannen weten waarom

          Comment


            #6
            leuke winkel ben er langs geweest vond het wel wat duur. en ik hep ook nog wat informatie over de truenos die ze daar verkopen.
            hier de naam, prijs en korte omschrijving van de 3 soorten die ze hebben:

            1. naam: trueno estopin n 10 extra superior prijs: €20 voor 6 stuks
            omschrijving: dikke zilvere vlinder (supervlinder??) hij heeft een timefuse lont.

            2. naam: trueno estopin n 6 superior prijs: €15 voor 10 stuks of €10 voor 5 stuks
            omschrijving: gele vlinder hij is iets langer als een nitraat en even dik, heeft een erg lang zwart lont

            3. naam: trueno estopin n 3 extra prijs: €8 voor 10 stuks of €6 voor 5 stuks
            omschrijving: kleinere groene vlinder, iets dunner en korter als nitraat, heeft een erg lang zwart lont.

            ik hoop dat mensen iets hieraan hebben

            Comment


              #7
              Ik ben er in mijn vakantie ook even langs de winkel gegaan.Prijzen van de cake´s zijn te doen.Ik had een 16 shots cakeje voor 10,50 gekocht samen met een shell kitje voor 15 euro was leuk spul.Maar ze hadden er ook 2 cake´s liggen van 80 euro dus voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.Ook hadden ze er vuurpijlen leggen van 30 euro 6 pijlen en klein spul denk aan spaanse voetzoekers enz.Ik heb daar alles op het strand af gestoken, om eerlijk te zijn weet ik niet zeker of dat mag maar ik heb er geen problemen mee gekregen.Dus als je is een keer in de buurt van salou ben dan moet je zeker is langs gaan het is de moeite waard.

              Comment


                #8
                Het is al enige tijd stil in dit topic, hierdoor plaats ik graag een update.

                Ik ben net terug van een heerlijke zonvakantie in Salou. Uiteraard ben ik meteen op de eerste avond langsgegaan bij Marial gelegen in de Carrer de Barcelona.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160810_212825.jpg
Vertoningen:1
Grootte:156,9 KB
ID:	1558140

                Het bekende bord met daarop de classificaties en bijhorende leeftijden stond er niet meer. Dit is vervangen door een nieuw bord.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160810_211245.jpg
Vertoningen:1
Grootte:139,9 KB
ID:	1558141

                Het was alweer 2 jaar geleden sinds mijn laatste bezoek aan de winkel en bij binnenkomst viel mij meteen op dat het assortiment enigszins gewijzigd is. Tot het assortiment behoren nu enkele producten van ARS en PLATON PIROTECNIA.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160810_212010.jpg
Vertoningen:1
Grootte:203,2 KB
ID:	1558142

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160810_212001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:191,4 KB
ID:	1558143
                Cakes in verschillende prijsklassen

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160810_211525.jpg
Vertoningen:1
Grootte:154,1 KB
ID:	1558144
                Dit zijn de duurdere cakes uit het assortiment, €75 per stuk.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160810_211729.jpg
Vertoningen:1
Grootte:176,5 KB
ID:	1558145
                2 cakes van ARS Pirotecnia, €35 per stuk. En Trueno Cheroki No 3, €6 voor 5 stuks.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160810_211718.jpg
Vertoningen:1
Grootte:220,5 KB
ID:	1558146
                Verschillende soorten Petardos en Truenos

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160810_212052.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,0 KB
ID:	1558147
                Bovenop: Cohetes Bomba Ciclón Trueno No 6, 3 pijlen voor €14,00
                Midden: Cohetes Bomba Boom Trueno No 8, 3 pijlen voor €15,00
                Onderop (helaas niet goed te zien): Cohetes Bomba Súper Boom Trueno No 10, 3 pijlen voor €20,00

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160810_212029.jpg
Vertoningen:1
Grootte:147,4 KB
ID:	1558148
                Traca tipo Valenciana 30 metros (€45) en 50 metros (€50) sin cuerda.

                De shellkitjes die men jaren geleden in deze winkel kon kopen, die worden niet meer verkocht. Wel hadden ze een ander gaaf artikel op voorraad. De heuse babypijltjes fluit met flashreport. In Nederland helaas niet meer te koop, maar bij onze Spaanse vrienden dus nog wel.

                Ik heb nog even staan praten met een Spaanse medewerker in gebrekkig Engels en dit heeft er voor gezorgd dat ik een Spaanse vuurwerkfolder meekreeg. Deze kan ik dus toevoegen aan mijn verzameling. De vuurwerkfolder is van een andere winkel, namelijk Pirotecnia Espinos in Reus, Tarragona, maar het assortiment en de prijzen komen sterk overeen.

                Het viel me op dat er redelijk veel Spaanse mensen aandacht hadden voor de etalage met vuurwerk. Voornamelijk Spaanse kinderen kochten meerdere soorten petardos, truenos, fonteinen etc., waarschijnlijk om de Nits Daurades (zomerfeesten in Salou) te vieren.

                Met knallende groet,
                Pyrofan#1, Youtubechannel Den Haag Pyromaniacs
                Laatst aangepast door pyrofan#1; 19 August 2016, 15:41.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Hierbij ook de folder die ik heb gekregen van een medewerker van Marial. Zoals eerder aangegeven gaat het om een vuurwerkfolder van een andere Spaanse winkel, namelijk Pirotecnia Espinos S.A. in Reus (Tarragona). Het assortiment en de prijzen komen van beide winkels sterk overeen.

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scan0062.jpg
Vertoningen:1
Grootte:226,5 KB
ID:	1558149

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scan0063.jpg
Vertoningen:1
Grootte:229,6 KB
ID:	1558150

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scan0064.jpg
Vertoningen:1
Grootte:225,5 KB
ID:	1558151

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scan0065.jpg
Vertoningen:1
Grootte:220,0 KB
ID:	1558152

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scan0066.jpg
Vertoningen:1
Grootte:197,9 KB
ID:	1558153

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scan0067.jpg
Vertoningen:1
Grootte:209,8 KB
ID:	1558154

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scan0068.jpg
Vertoningen:1
Grootte:210,6 KB
ID:	1558155

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scan0069.jpg
Vertoningen:1
Grootte:206,0 KB
ID:	1558156

                  Met knallende groet,
                  Pyrofan#1, Den Haag Pyromaniacs
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Leuk om te zien...en wat er omcirkeld is heb je gehaald? haha
                    Vind sowieso vurwerkfolders altijd super mooi om door te neuzen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                      Leuk om te zien...en wat er omcirkeld is heb je gehaald? haha
                      Vind sowieso vurwerkfolders altijd super mooi om door te neuzen
                      Hey Bastiaan,
                      Nee, ik heb geen vuurwerk gekocht. Helaas waren een aantal artikelen al omcirkeld, dit om aan te geven dat deze artikelen op voorraad zijn. Gelukkig is het bij 6 cirkeltjes gebleven en heeft de medewerker niet alle artikelen die bij Marial op voorraad zijn omcirkeld.

                      De vakantie in Salou heeft nog een paar avonden in het teken gestaan van vuurwerk. Ik ga mijn best doen om ook hier een leuk (video)verslag bij te maken.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment

                      Working...
                      X