Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer beginnen de kriebels bij jullie ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Het begint nu weer flink te kriebelen hier nu het seizoen officieel van start is gegaan!
    Raaddebom.nl

    Comment


      #17
      Het begint nu echt enorm te kriebelen. Geen idee waarom.

      Comment


        #18
        Eigenlijk jeukt het al vanaf dat ik bij Geel in Belgie ben geweest.
        Daarvoor heeft het vuurwerk even op een laag pitje gestaan met de kids hier en andere bezigheden.
        Na Geel ben ik in aanraking gekomen met VWC. Het voelde als een thuiskomen.
        Ben inmiddels 37, maar voel me weer 18 .
        Kan weer net zo zenuwachtig worden voor de laatste dagen als vroeger heb ik het gevoel.
        En nu de demo's en shows toenemen (heb er al genoeg achter de rug) gaat het echt jeuken.
        Stond net nog bij de drogist voor de lange morning glory's.
        Elke avond moet ik gewoon even filmpjes zien.
        Gelukkig heb ik een goede schijfremmen niet van te voren wat de lucht in de schieten
        Ik zei nog zo, geen bommetje!

        Comment


          #19
          De kriebels beginnen op een laag pitje bij mij pas echt als de Nederlandse vuurwerkwinkels hun sites online gooien.
          Kan je eindelijk gaan kijken wat er dit jaar in het assortiment komt!

          De kriebels komen pas echt naar boven naarmate de verkoopdagen naderen. Je hoort dan al wat meer gerommel buiten en het onderwerp "Vuurwerk" is ook weer aan de orde in het dagelijkse gesprek.
          [B]Oud maar goud:[/B] Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door VW-fanaat Bekijk bericht
            De kriebels beginnen op een laag pitje bij mij pas echt als de Nederlandse vuurwerkwinkels hun sites online gooien.
            Kan je eindelijk gaan kijken wat er dit jaar in het assortiment komt!

            De kriebels komen pas echt naar boven naarmate de verkoopdagen naderen. Je hoort dan al wat meer gerommel buiten en het onderwerp "Vuurwerk" is ook weer aan de orde in het dagelijkse gesprek.
            Bij ons op school is na de herfstvakantie het gespreksonderwerp nummer 1.
            Iedereen hoor je opscheppen 'Ja ik heb 100 cobra's en ga prullenbakken opblazen' & 'Wie wilt nitraten kopen, de allerhardste'

            Ik weet wel beter
            Ik ben sinds 1 september weer In to firework, en dan met name de afgelopen weken na de afgelopen vakantie. Heb er echt zin in, komt ook omdat mijn vaste vriendengroep van 10 man erg veel heeft besteld & binnen heeft. Kan echt niet wachten!
            Mvg, Landinho

            Comment


              #21
              Sinds deze week weer flink vuurwerk DVD's aan het kijken. Ook de wintertijd is weer ingegaan waardoor het weer vroeg donker word. Prachtige tijd van het jaar. Laat maar komen, nog 2 maanden en we zitten alweeer op 1 januari.

              Comment


                #22
                Ik heb net met een lid van ander forum de vuurwerk DVD van Snakebite en Co gezien!
                Ik had al de kriebels. Maar het sfeergehalte zit nu op 200% zal als de eerste folders komen weer verhoogd worden

                Comment


                  #23
                  Het is gewoon nog maar 2 maanden, dus het kriebelt al flink hoor.

                  Nu alleen hopen dat het weer een beetje mee wil gaan werken, deze temperaturen zijn nog niet echt sfeerverhogend. Toch raar om met 17 graden straks de sint welkom te heten.
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #24
                    Het kriebelt bij mij al behoorlijk erg!! Net nog een rotje afegstoken om de geur weer even op te snuiven! Heerlijk gewoon! Maar het begint eigenlijk pas echt te kriebelen als de klok weer een uur terug gaat en het weer lekker vroeg donker word en wanneer natuurlijk de webshops open gaan zodat we kunnen bestellen
                    1 + 1 = 3

                    Comment


                      #25
                      Vorig jaar december al

                      Comment


                        #26
                        Bij mij begint het meestal met het afsluitende vuurwerk van de paaskermis hier,dan begin ik weer zachtjes aan met het bekijken van filmpjes en meelezen op de fora.
                        [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door patrick1974 Bekijk bericht
                          Bij mij begint het meestal met het afsluitende vuurwerk van de paaskermis hier,dan begin ik weer zachtjes aan met het bekijken van filmpjes en meelezen op de fora.


                          Ik ook dan heb je het kruit weer gesnoven
                          Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                          Comment


                            #28
                            Om eerlijk te zijn heb ik min of meer het hele jaar door wel last van kriebels...dit komt ook voornamelijk doordat ik moderator ben en dus het hele jaar door ook vuurwerkgerelateerd bezig ben. Daarnaast bezoek ik ook af een toe een leuke show.

                            Vroeger was het eigenlijk pas per 1 september als de importeursdemo's begonnen dat de echte kriebels begonnen, je zag dan de nieuwe producten verschijnen op het forum en maakte aan de hand daarvan al vast een voorselectie. Erg leuk allemaal!

                            Nu is dat wel minder, maar omdat ik er zelf nu meestal bij ben, kan ik direct al de voorselectie maken..maar wil ze toch altijd nog op een winkeliersdemo in actie zien.
                            Mijn echte kriebels zijn nu ook begonnen, ik merk dat in de maanden november en december mij het virus echt te pakken heeft haha Heerlijk gevoel weer en ben nu zelf ook druk bezig met definitieve lijstjes maken voor wat ik in mijn consumenten show wil..

                            Ik heb er iig zin in!

                            Comment


                              #29
                              Nu begint het toch echt wel!

                              Comment


                                #30
                                Jongens, hoe is t met de kriebels? Ik ben (bijna) niet meer te houden.
                                man man man, wordt helemaal gek hier. Nog even geduld haha.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X