Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doe jij na oud en nieuw (open vanaf 20 december)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat doe jij na oud en nieuw (open vanaf 20 december)

    Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

    Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
    Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch klink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    zomerslaap

    Comment


      #3
      Hier wil ik op dit moment nog liever niet aan denken!

      Comment


        #4
        meestal ben ik gewoon door het jaar heen op vwc alleen post ik dan bijna niet, vraag me niet waarom maar ik post meestal meer aan het einde van het jaar. maar tussendoor is het forum ook gezellig en interresant voor die nieuwe producten

        Comment


          #5
          vaste prik, 's ochtends ff hier checken.

          ook wel shows blijven bezoeken en met andere freaks een bakkie doen
          Youtube: Fuse & Cues

          Comment


            #6
            Ik denk dat in ongeveer nog tot eind januari actief blijf, dan in zomerslaap ga en in december weer terug kom;)
            Groet, Sander

            Comment


              #7
              Ikzelf probeer altijd meteen te stoppen zo kom je denk ik het beste af van je "verslaving". En dan ga ik gewoon wat meer gamen en lezen.

              Comment


                #8
                Huilen omdat ik met dat geld ook andere dingen kon deon...

                Comment


                  #9
                  Zomerslaap, hoogstwaarschijnlijk. Meestal is het zo dat ik mijn interesse in vuurwerk kwijtraak na de jaarwisseling, dat is tot de 'R' weer in de maand komt, dan begint het weer.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Summit Bekijk bericht
                    Zomerslaap, hoogstwaarschijnlijk. Meestal is het zo dat ik mijn interesse in vuurwerk kwijtraak na de jaarwisseling, dat is tot de 'R' weer in de maand komt, dan begint het weer.

                    Januari
                    Februari
                    Maart
                    April

                    Je bent lekker lang bezig zo

                    Comment


                      #11
                      Dit jaar ben ik het hele jaar al actief op VWC.. zeer actief zelfs.
                      Volgend jaar idem dito hoop ik, maar denk dat ik in Januari, zo rond het einde van het seizoen, niet zo veel meer langskom. Februari - Juni is het dan voor mij sowieso bijna geen activiteit, rond Juli even de eerste nieuwe producten checken. En zo rond Oktober komt het wel weer redelijk.. Mja, who cares! Morgen is onze dag.
                      [b]Niet actief[/b]

                      Comment


                        #12
                        Een hele lange lente,zomer en herfst slaap ;) Op zijn vroegst half november.

                        Comment


                          #13
                          De laatste 4 maanden van het jaar kijk ik hier elke dag even op de site! Afgelopen zomer keek ik eens in de 2 weken, zo blijf je toch beetje op d hoogte van nieuwe producten! 2012 weer zelfde manier...

                          Comment


                            #14
                            Wat ik na oud en nieuw doe? Ja dat is een goede vraag. Ik blijf gewoon actief op VWC. Ook zal ik hier en daar een showtje bezoeken en misschien een aantal meetings bijwonen.

                            Verder weet ik het eigenlijk niet.

                            Comment


                              #15
                              Nou het is nu werkelijkheid hoor, 1 Januari.
                              Heb besloten dat ik gewoon niet weer het hele jaar door op fora wil zitten. Ook concentreren op school e.d.
                              Dus.. ik zou zeggen tot over een paar maand mensen!
                              [b]Niet actief[/b]

                              Comment

                              Working...
                              X