Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 20282930
Weergegeven resultaten: 436 t/m 437 van 437
  1. #436
    VWC-Lid oerendhard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 augustus 2007
    Locatie
    enschede
    Berichten
    931
    Thanks
    694
    401 waarderingen in 177 posts
    Enschede was de hele dag best wel harde motregen,maar in de avond na 20:00 volgensmij eindelijk droog weer.
    het kon dus beter maar het kon ook nog veel slechter ik klaag dus maar niet meer,was best redelijk weer.

  2. #437
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Hier was het erg wisselvallig. In de ochtend hebben we veel motregen gehad ook om 10 uur. Rond de middag verdween die maar de wind bleef wel hangen. Gelukkig geen harde windstoten. In de middag is het droog gebleven gelukkig! In de avond was het ook droog maar stond er wel een wind, en voor het publiek bij mijn show was het eingenlijk nadelig omdat de wind precies hun kant op ging. Om 12 uur was het super, klein zuchtje wind om de rook af te voeren. Om 1 uur begon het alleen te regen maar toen was ik ook al klaar om naar de kroeg te gaan dus dat maakte voor mij niet heel veel uit, alleen bij de kroeg aangekomen was het vuurwerk wat achterop mijn fiets stond wel erg nat geworden. Gelukkig had ik de lonten (doorlontproject) goed afgedekt zodat het geen probleem was geworden. Kortom; geen ideale omstandigheden maar we zijn er goed vanaf gekomen.

Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 20282930

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •