Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 99
  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    84
    Thanks
    0
    19 waarderingen in 17 posts
    We doen bij ons in de wijk al jaren gezamenlijk wat inleggen kan je goedkoper inkopen.
    Karton voordeel en staffel korting en kan je ook nog een leuk showtje maken.

  2. #77
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Berichten
    404
    Thanks
    192
    143 waarderingen in 87 posts
    Mischien eens kijken op de site van zena nl, daar staan leuke aanbiedingen als je ze via het iternet aanschaft, kan schijnbaar nu al. Denk zelf dat ik hier wat ga bestellen

  3. #78
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.772
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    We zijn inmiddels 6 jaar verder en de prijzen zijn elk jaar gestegen, dus ik zou wel weer willen weten hoe jullie er nu tegenover staan ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #79
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Ik spaar er ieder jaar voor. Is het een luxe artikel? Ik denk het niet. Er zijn zoveel mensen die vuurwerk kopen.
    December Will Be Magic Again!!

  5. #80
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    608
    Thanks
    243
    297 waarderingen in 186 posts
    Per definitie is het een luxe artikel. Wordt het (te) duur? Ik denk dat het ligt aan wat je referentiekader is. Ik had een jaar of tien geleden een beperkt budget en ben toen regelmatig in “aanbiedingen” gestonken, wat een zekere kater oplevert. Dankzij de straatfilmpjes weet ik nu veel beter wat ik kan verwachten.

    Nu ik mij er wat meer in verdiep, zijn er best wel wat winkeliers die tegen hele leuke prijzen vuurwerk aanbieden en ik krijg minimaal 1,5 maal meer vuurwerk voor mijn euro’s. Wel krijg ik af en toe een hartverzakking van de consumenten adviesprijzen die tijdens winkeliersdemo’s worden omgeroepen. Regelmatig €40 voor een cake die ik dan zelf voor €15 heb gekocht.

    Budget technisch is het alleen een ramp al die prachtige aanbiedingen. Ik wordt daar heel hebberig van en zit inmiddels al op 2,5 mijn begroting. Maar aan de andere kant, lekker genieten nu het nog kan. Ik vrees dat met het verbod op de F3 producten het begin van het einde is ingeslagen.

  6. #81
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Verbod is er nog niet door

  7. #82
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    608
    Thanks
    243
    297 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Verbod is er nog niet door
    Ik droom met je mee tot het najaar
    Maar voor de zekerheid ga ik wel een kartonnetje grote single shots inslaan (die Nederlandse pruttelbanden deden mij toch al niets)

  8. #83
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Vindt de prijzen alleen maar goedkoper geworden tov aantal jaar geleden. Als je ziet wat je nu krijgt voor een x bedrag kwa grote (compound)boxen, kreeg je vroeger een 19sh/200 grams assortiment van 4st voor.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  9. #84
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Vindt de prijzen alleen maar goedkoper geworden tov aantal jaar geleden. Als je ziet wat je nu krijgt voor een x bedrag kwa grote (compound)boxen, kreeg je vroeger een 19sh/200 grams assortiment van 4st voor.
    +1 Bestel elk jaar wel een doos big 19 a 110,- en dat was vroeger niet denkbaar.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  10. #85
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Lijkt mij eerder dat al die mensen die dus het duurder vinden geworden, meer moeite moeten doen, want vuurwerk is nog nooit zo betaalbaar geweest als nu.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  11. #86
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Hoe ik het bekijk is het ook zo dat in de loop van jaren het goedkoper is geworden

  12. #87
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Typisch Nederlands om te gaan roepen dat alles duurder is geworden, met vuurwerk is dit alleen zeker niet het geval. Veel goedkoper zelfs, helemaal als je een beetje op freakacties let. Op heeft het nog over 45 euro per cake en later zelfs 60 euro voor 1 cake. Voor 60 heb je nu leuke kleinere doorlont/compoundboxen en voor een goede cake hoef je ook geen 45 euro meer te betalen.

  13. #88
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Het is en blijft een artikel wat niet levensbehoefte is, dus in dat opzicht vind ik het wel een luxe artikel. Gelukkig kunnen wij het ons allemaal veroorloven om een leuke collectie bij elkaar te kopen. Het vuurwerk is gelukkig inde jaren relatief wel goedkoper geworden. Zo betaalde je pak hem beet 10 jaar geleden 60-70 euro voor een goede 500grammer, daar heb je nu al een goede cakebox voor.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  15. #89
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    301
    Thanks
    115
    227 waarderingen in 99 posts
    De standaard is tegenwoordig simpelweg hoger...of de lat, het is maar hoe je het wil noemen.

    waar je vroeger nog de show kon stelen met een paar simpele 19/25 shots cakes, simpelweg omdat de meeste mensen niet zoveel vuurwerk kochten, moet je nu met een flink stel compounds op de proppen komen, liefst nog twee tegelijk, om een beetje indruk te kunnen maken.

    als ik bij ons in de buurt kijk is het vuurwerk, op de paar diehards na, een stuk minder zwaar geworden kwa illegaal vuurwerk, maar zijn er aan de andere kant veel meer mensen die een hoger budget uitgeven voor legaal vuurwerk.

  16. #90
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    zoveel manieren om naar dit topic te kijken maat in de basis is vuurwerk een luxe artikel.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •