Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkopervuurwerk.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    kom op goedkopervuurwerk.nl , 3 jaar geleden was ik al in juni mijn eerste bestellingen aan het plaatsen bij jullie goede webshop , en nu moet ik wachten tot bijna half november ? :( ...

    Comment


      ze gaan niet meer online via de website goedkopervuurwerk.nl maar met 123vuurwerk.nl de hele collectie staat al online, er kan alleen nog niet besteld worden.

      Comment


        Registreren lukt niet op die website, komt dat omdat de webshop nog niet online is of omdat ik met google chrome werkt?
        Website: https://www.rfgfireworks.nl

        Comment


          mail ze even dan weten zij het ook.
          Ik kon eerst mijn ww niet wijzigen. Maar daar waren ze al mee aan de slag.

          Comment


            er staan ook een actie op de goedkopervuurwerk.nl site of kijk op hun fb
            nu nog 4 uur de X-Treme Fan Secret Deal

            Comment


              Misschien is hier al iets over gezegd en heb ik het gemist, maar is het nu al duidelijk of goedkopervuurwerk.nl ook weer opengaat dit jaar, of dat er in ieder geval weer dikke kortingen komen? Of gaat dat er helemaal uit bij 123? Ik krijg het gevoel dat ik er niet op moet rekenen dit jaar, maar ik hoop natuurlijk dat ik ernaast zit

              Comment


                ik vraag me af of jullie nog royal vuurwerk gaan verkopen ?
                mocht het niet het geval zijn komt er dan een ander merk voor in de plaats of houden jullie het zo ?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door peter82 Bekijk bericht
                  Misschien is hier al iets over gezegd en heb ik het gemist, maar is het nu al duidelijk of goedkopervuurwerk.nl ook weer opengaat dit jaar, of dat er in ieder geval weer dikke kortingen komen? Of gaat dat er helemaal uit bij 123? Ik krijg het gevoel dat ik er niet op moet rekenen dit jaar, maar ik hoop natuurlijk dat ik ernaast zit
                  Ik heb deze vraag ook al per mail gesteld, maar helaas nog geen reactie gehad.

                  Comment


                    ik geef eerlijk toe , dat ik omdat er geen goed korting systeem in de winkel meer zit , ik vorig jaar geen aankopen gedaan heb , terwijl dat alle 4 jaar daarvoor op rij wel het geval was , en grote aankopen.

                    wees slim goedkopervuurwerk.nl , jullie lopen zo de freaks mis naar mijn gevoel .

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                      Ik heb deze vraag ook al per mail gesteld, maar helaas nog geen reactie gehad.
                      ik had ook een mail gestuurd maar ook niet gehoord terwijl ze normaal heel snel zijn

                      Comment


                        123vuurwerk.nl is sinds zondag weer helemaal ingericht voor 2016. producten die die nog op voorraad zijn staan er nog op en de rest is verwijderd. zal vast een nog een korting actie komen maar of hij weer het zelfde is afgelopen jaren? afgelopen jaar is het inderdaad een stuk minder geworden. zal vast een bewuste keuze zijn. zal niet lang meer duren voor dat ze weer online gaan.

                        Comment


                          Volgens mij is er nog weinig uitverkoop of heb ik dat mis?

                          Comment


                            is er al wat meer bekent wanneer de site 123vuurwerk-lopik weer online gaat

                            Comment


                              einde goedkopervuurwerk voor de freaks ? :( ...

                              Comment


                                daar ben ik wel bang voor
                                Laatst aangepast door wesley.s; 17 September 2016, 16:03.

                                Comment

                                Working...
                                X