Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 19 van 19

Discussie: Bonus [ass.]

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Berichten
    54
    Thanks
    0
    125 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Dit jaar kost die weer ongeveer 135 euro, je kan die ene pijlenpakket van Dragon Line erbij nemen en dan kost die 149 euro in totaal als je die combi-aanbediening neemt. Aanrader of toch niet? Video laat 2 cakes zien die ik echt niet eens 10 euro waard vind (die fluit ding bijvoorbeeld).
    Als je niet zo krap bij kas zit is dit echt een aanrader, heb slechter meegemaakt bij BKV...

  2. #17
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    zo jammer dat er in dit soort boxen altijd 1a 2 waardeloze cake's zitten. waarom nou toch? in dit geval vind ik de fluit cake een echte dood doener,dit is voor mij al de reden dat ik deze box laat staan en mijn 140 euro verspreid over andere cake's vrij aan keuze.

  3. #18
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.066
    Thanks
    3.489
    7.016 waarderingen in 1.554 posts
    Vind die fluit cake echt geen boosdoener hoor? Het zijn namelijk wel triple-up fluiters. Die spinner cake moet in de straat best goed presteren lijkt me! Mooie box vind ik het, alleen had er wel meer met kleur gecombineerd mogen worden. Met een mooie korting goed te doen.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    Kwam deze tegen voor iets meer dan 100 euro in een freakactie. Valt me op dat hier maar 1 video van rondzwerft online en dat is de productvideo. En dat terwijl het product al enkele jaren op de markt is. Op de video komt die goed over, lekker tempo en mooie afwisseling van effecten. De 3-trapsfluiters klinken ook goed. Iemand hier ervaring mee of van horen zeggen?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •