Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26
  1. #16
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    eerlijkheid staat hoog in het vaandel bij wittententen!
    En dat kan ik erg waarderen aan deze firma.
    Gewoon nix te verbergen en open en eerlijk tegen de klant.
    wat veel bedrijven onder de tafel en stoelen zoude scheuven gooit wittententen gewoon lekker vol op tafel!
    mijn respect daar voor.
    Wat het mag betekenen voor de toekomst is voor mij ook een vraag.
    Ik ben bang voor slechtere productie maar wie weet pakt het posetief uit!
    we zullen het allemaal wel zien...

    trouwens mooi verslag en heel netjes en duidenlijk geschreven!

  2. #17
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Bedankt voor het verslag, hopelijk krijgen we niet hetzelfde als vorig jaar bij Bonfireworks....

    oftewel 1 en al onduidelijkheid of de favoriete cakes nog steeds wel zo top zullen zijn, maar goed dit zal snel genoeg duidelijk zijn zodra de producten geshowd gaan worden.

    Laten we hopen dat de cakes er alleen maar beter op zullen worden, want veranderingen kunnen net zo goed positief uitpakken!

    Tot slot ben ik benieuwd wat Witte Tenten ons dit jaar voor vernieuwend product zal gaan brengen.
    vuurwerkbieb

  3. #18
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Dat de Swaffelaar er nu uit gaat begrijp ik niet helemaal. Bedoel, je schrijft eerst een prijsvraag uit voor een cake en binnen no time vliegt juist deze cake eruit. Hier zou ik graag het mijne eens van weten.

    Voor de rest is het afwachten wat er gaat gebeuren. Als ik lees dat er van fabriek gewisseld gaat worden, dan ben ik enigszins sceptisch. Niet alleen naar kwaliteit, maar ook met het oog op de prijzen. Een wisseling moet je normaal alleen doen als het noodzakelijk is. Hierbij stel ik mijzelf de vraag: wat staat voor op: winstbejag of daadwerkelijke verbetering van de producten...

    Na oud en nieuw kunnen wij hier wellicht meer over zeggen.

    Ik hoop uiteraard dat de producten top blijven, maar de prijsstijging zet mij wel aan het denken. Ik wacht gewoon even af wat wij aan het einde van het jaar te zien krijgen.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Naar aanleiding van best wat bezorgde leden, heb ik een kleine update en toevoeging aan dit topic:

    Witte tenten gaat niet met alles over naar de nieuwe fabriek.
    Een aantal producten gaat men gewoon daar neer leggen omdat ze prijs/ technisch bij de ander (oude fabriek) veels te duur werden.

    Neem Woede, deze was al duur en werd dit jaar nog duurder.
    Dus die komt nu van een andere fabriek.
    Uiteraard gaat Witte tenten de Binkie niet zomaar door een andere fabriek laten maken.

    Men doet echt heel veel voor-onderzoek, en echt alleen als Witte tenten er zelf helemaal tevreden mee is, mag de andere fabriek het doen.
    Op dit moment zijn er nog maar 2 artikelen door Witte tenten goed gekeurd, om elders geproduceerd te worden. En komen er dus veel nieuwe producten van deze fabriek bij.

    Witte tenten doet alles open en eerlijk, ieder product wat door een andere fabriek gemaakt gaat worden, zal worden aangegeven, zowel op de verpakking, als bij ons op het forum.

    Als later blijkt dat Witte tenten toch niet goed heeft gehandeld, en een slecht product hebben neer gezet, gaat men het jaar erop gewoon weer terug met dat product naar de andere (voorgaande/oude) fabriek, of Witte tenten haalt het uit de collectie, want een product overprijzen is geen goede optie.

    Witte tenten komt later dit jaar met meer info hierover. Zo zijn er eventueel al films van de andere Woede bijvoorbeeld, maar Witte tenten vind het nu gewoon nog wat vroeg om deze naar buiten te brengen.

    Maar een ding moeten jullie van Witte tenten aannemen, men gaat alles duidelijk aangeven.

  5. #20
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Dat de Swaffelaar er nu uit gaat begrijp ik niet helemaal. Bedoel, je schrijft eerst een prijsvraag uit voor een cake en binnen no time vliegt juist deze cake eruit. Hier zou ik graag het mijne eens van weten.
    Ik geloof dat je in de war bent de Swaffelaar is nooit onderdeel geweest van een actie of prijsvraag. De cake waarvoor men een naam mocht bedenken, is de ADHD. En het pakket van afgelopen jaar is De Schoffies, waarvan de foto's van vuurwerkliefhebbers op de labels staan. De ADHD blijft dus gewoon bestaan en de Schoffies komen dit jaar wél door de keuring.

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FireDragon Bekijk bericht
    Uiteraard gaat Witte tenten de Binkie niet zomaar door een andere fabriek laten maken.

    Mijn sgatjes!!!! Gelukkig blijven ze bij de zelfde fabriek




    Bedankt voor de update!
    Ook dat er ''onderzoek'' word gedaan voordat het overgegeven word geeft weer een fijner gevoel!

    Bedankt Marijn!

  7. #22
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik geloof dat je in de war bent de Swaffelaar is nooit onderdeel geweest van een actie of prijsvraag. De cake waarvoor men een naam mocht bedenken, is de ADHD. En het pakket van afgelopen jaar is De Schoffies, waarvan de foto's van vuurwerkliefhebbers op de labels staan. De ADHD blijft dus gewoon bestaan en de Schoffies komen dit jaar wél door de keuring.
    Dan heb ik mij vergist. Dank voor de correctie.

  8. #23
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts
    Eindelijk even tijd gevonden om het verslag te lezen! Jur je heb een prachtig verslag in mekaar geknutseld, heb met plezier gelezen en heeft me ook veel informatie opgebracht!

    Bedankt.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Graag gedaan hoor Tunit.
    Ik doe het in ieder geval met veel plezier

    Bedankt iedereen voor de leuke complimentjes, dat wilde ik ook even kwijt

    *aanvulling ook in het start topic geplaatst*

  10. #25
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Goed verslag mannen!
    Ik hoop dat we tijdig horen welke producten er komen uit nieuwe fabrieken en welke niet.
    Vooral de Vette Marja, Vetjes, Jaloers en Tweelingen zijn nu echt toppers, en zou ik niet graag ietsje aangepast zien.

  11. #26
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    tjonge jongen dit verslag staat al een paar maand op het forum en is volledig aan mijn aandacht ontglipt .
    niet te min was het een mooi verslag on te lezen .
    ik vindt het erg jammer dat de stoere knaller gaat verdwijnen .
    ik had ze vorig jaar net ontdekt en wou er in de toekomst graag een paar pakje meer van hebben .
    de stoere knaller is een goed produckt .
    waarom gaat deze dan uit het assortiment en wat komt er dan voor weer ??
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •