Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Jülich - Festival der Musikfeuerwerke 2007

    Festival der Musikfeuerwerke im Brückenkopf-Park Jülich
    Vierfaches Spiel mit dem Feuer. Datum 29 en 30 juni 2007


    Vier pyromusicals op twee achtereenvolgende avonden met vier verschillende muziek stijlen:
    Filmmuziek-Duitse popmuziek-Rock muziek en Klassieke muziek.

    Programma, informatie, reisplan,randprogramma en kaartverkoop zijn te vinden op de volgende website:
    http://www.musikfeuerwerke-juelich.de

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Berichten
    51
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ik en jeffrey1 zijn hier heen geweest...en naatuurlijk foto's gemaakt en gefilmt.


    hier de films
    film 1-Festival der Musikfeuerwerke 1deze show is laatste geworden
    film 2-Festival der Musikfeuerwerke 2deze show is 3e geworden
    film 3-Festival der Musikfeuerwerke 3deze show is 1e geworden
    film 4-Festival der Musikfeuerwerke 4en deze show is 2e geworden

    -foto's van de 1e show
    -foto's van de 2e show
    -foto's van de 3e show
    -foto's van de 4e show


    Veel plezier met het bekijken van de foto's en films


    gegroet
    the_bulldog
    Laatst gewijzigd door the_bulldog; 12 juli 2007 om 19:06

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Hardstikke bedankt Nick voor het plaatsen van de foto,s en films.
    Ik ga ze later op de avond in alle rust bekijken en van commentaar voorzien.
    Is het jullie goed bevallen daar? Was het druk? Mooie locatie? Lange reis er naar toe? Voor een herhaling vatbaar?
    Affijn ik ga later op de avond op mijn gemak alles bekijken.
    Vooralsnog hartelijk dank.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Berichten
    51
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    t was me wel goed bevallen,de reis weet niet meer hoelang die was,was wel mooie locatie maar ze hadden beter aan de andere kant van het park kunnen doen was een hele open vlakte maar ze hadden het bij een gedeelte gedaan waar alemaal boomen in de weg stonden enzo maarja ik stond ergens op een heuvel dan zag je ales wel goed veder was het een leuk festival,aleen jammer die bewaking je mag geen drinken het terein op maar in mijn tas zaaten paar blinkjes drinken maar dat mocht (schrijf je dat zo)niet dus.moesten we het weg leggen maar toen in de tas van me statief gedaan toen kwamen we wel met drinken binnen .
    maar naast het vuurwerk had je ook nog alemaal optreden's van zangers en zangerese en vaage indianen EN vuur spuwers (http://www.pyromovies.com/phpBB2/alb...hp?pic_id=2675 foto van die vuurspuuwer)
    gegroet
    the_bulldog

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik heb film 3 van de winnaar vast bekeken.
    Op de eerste plaats knap gefilmd door jullie. Complimenten.
    Inderdaad lastig met al die bomen.

    Op de tweede plaats: een hele goede show om naar te kijken.
    Dat de Duitsers van een bont spektakel houden komt in deze film duidelijk naar voren. Veel effecten door en op elkaar. Schitterende kleuren worden er gebruikt.
    De blokken met de crosettes,s in diverse kleuren en grote hoeveelheden is voor mij een hoogtepunt. Een ander hoogtepunt zijn de brocade shell,s
    Het grondvuurwerk vind ik nooit zo bijzonder bij de Duitsers.

    Nogmaals bedankt voor het posten.

    Later de andere films bekijken.



  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik heb nu ook de eerste film bekeken van de show die als laatste is geeindigd.
    Mooie show,prachtige klassieke muziek.
    Alleen klein kaliber vuurwerk, veel grondvuurwerk.
    Alleen op het einde bij de finale shells,s.
    Verder leuk om te zien.


  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Caserta
    Berichten
    139
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Ik en mijn duitse vriend Daniel hadden ook besloten om deze Pyromusicals te gaan bezoeken, ik had geen flauw idee welk kaliber er werd geschoten, op de aankomstplek te zijn aangekomen en met een aantal duitse freaks (Marcel, Voreifelrambo, Ballonekanone) te hebben gesproken bleek dat het kaliber 150MM was dit veranderde de sfeer meteen ik had niet gerekend op zo,n kaliber

    Nou na een enorme bak ''boeruh'' cola te hebben opgedronken was het dan tijd voor de show, het begon met een paar bengaalse vlammen en uiteindelijk werd iedereen opgeschrikt door een paar flinke mines hierna ging het door met zéér mooie chrysatium crackling blokjes, waterval bommen, en een hele mooie goud finale dit was deel 1 Thema: Klassiek

    Deel 2 was ook echt prachtig vooral het lances bord met het hartjes afbeelding en dan die mooi grote prachtige bommen op het einde prachtig gewoon!
    Dit was deel 2 Thema: Duitse popmuziek

    Na dit vuurwerk te hebben gezien was ik aardig onder de indruk en het zou de volgende dag weer verder gaan, besloot ik mijn eigen vuurwerk die ik de dag erna zou gaan schieten met Rohan maar af te zeggen

    Nou de volgende dag begon het met een mafkees die maar met Feuer en weet ik het allemaal aan het brazelen was (download een leven ofzow) na dit enorme onvermaak begon dan eindelijk het vuurwerk

    Helaas begon het fout door de verkeerde muziek te draaien maar dit werd als snel gecorigeerd door de goede muziek toen kreeg je die harde gold blitz candles harde knallen waren dat gevolgd door echt GIGANTISCHE blinkerbommen waar ik even dacht dat ik met kaliber 200MM te maken had!
    De finale had mooier kunnen zijn op het stuk van Pirates of the Carabiean maargoed dit kwam door de 1e fout helaas.
    Dit was deel 3 Thema: Film muziek

    Toen was er een flinke pauze later bleek te zijn dat sommige mensen vlakbij het vuurwerk over het hek waren geklommen en daar ergens rond zijn gaan hangen, ze hebben deze mensen eerst weggehaald voordat ze verder gingen, ze kunnen blij zijn dat ze daar weg zijn gehaald wil niet weten wat er gebeurd was als ze achteraan stonden waar de kaliber 150'ers stonden opgesteld

    Toen begon het eindelijk ik moet zeggen dit was echt een prachtige show met prachtige muziek ook hier waren de GIGANTISCHE blinkerbommen weer van pas en de kometen muur prachtig gewoon de finale bestond ook dit keer weer uit goud!
    Dit was deel 4 Thema: Engelse popmuziek

    Hier nog enkele foto's van de opbouw met dank aan Ballonekanone van Feuerwerk.net:







    Ikzelf heb ook gefilmt helaas ben ik zo stom geweest om deel 1 en 2 te deleten van me disk, wel heb ik nog deel 3 voor jullie die kun je *HIER* vinden, deel 4 zal ik spoedig erbij zetten die is nog niet klaar.

    Dit was een kleine maar prachtige Pyromusical!

    Groeten,
    Fireworkmaster

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Programma 2008:

    2. Internationales Feuerwerksfestival „Flammenzauber“
    23. und 24. Mai 2008, Brückenkopf-Park Jülich


    Duell der Feuerwerker – China fordert Deutschland heraus
    China gegen Deutschland heißt es, wenn der Wettkampf der Feuerwerker im Brückenkopf-Park Jülich diesen Sommer in die zweite Runde geht. Pyrotechniker aus dem Reich der Mitte werden das deutsche Team beim Internationalen Feuerwerksfestival „Flammenzauber“ am 23. und 24. Mai zum Wettkampf herausfordern. Um zu gewinnen ziehen die Konkurrenten sämtliche Register ihres Könnens und versuchen den Gegner durch außergewöhnliche Choreographien und spektakuläre Effekte auf die Plätze zu verweisen - schließlich wird es nur einen Sieger geben!

    http://www.musikfeuerwerke-juelich.de/feuerwerke.asp

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •