Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 211 t/m 222 van 222
  1. #211
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts

    Polen wint Vuurwerkfestival 2011

    Zaterdagavond werd in een verregend Knokke-Heist symbolisch een punt gezet achter het zomerseizoen met het afvuren van de laatste pyrotechnische show van het Internationaal Vuurwerkfestival 2011. Die eer was voorbehouden aan het Franse ‘Intermède Artifices’, de winnaar van vorig jaar. De voorbije dagen hebben vuurwerkbedrijven uit 4 Europese landen telkens voor pyrotechnische hoogstandjes gezorgd. Vele duizenden kwamen op de vuurwerkavonden naar de badstad afgezakt. Benoorden de Scheldemonding keken trouwens (op lange afstand) ook vele tientallen vuurwerkfans in de duinen bij het Walcherse Zoutelande naar het Knokke-Heistse spektakel. Deze 32ste editie van het festival was dan ook één van de meest geslaagde ooit. Het werd uiteindelijk een nek-aan-nek race tussen Italië en Polen. Het Italiaanse vuurwerkbedrijf “Vaccalluzzo”, dat duidelijk de publiekslieveling was, kreeg van de jury de tweede prijs. Met amper 3 punten voorsprong ging de overwinning naar het Poolse “Surex Piroteknika”. De jury was vooral onder de indruk van de spectaculaire en vernieuwende “tableaus” plus de verbluffende synchronisatie. Met de vuurwerkmakers “Surex Pirotechnika” gaat het om een familiebedrijf uit de Zuid-Poolse stad Bielsko-Biała (uitspraak: [bjɛlskɔ bjaWa] ). De firma begon 22 jaar geleden met de handel in munitie en wapens. Nu worden allerhande vuurwerkproducten en lasershows aangeboden. De hoofdprijs van de publiekswedstrijd, een luxueus verwenverblijf in Knokke-Heist, werd gewonnen door Manuella Bruggeman uit Kieldrecht.

    Posted by oronieuws at 22:00

    Bron: http://oronieuws.blogspot.com/2011/0...ival-2011.html


    Int. Fireworks festival Knokke-Heist 2011 - Surex - Polen\Poland - Vuurwerk- 23-8-2011

    Film van de winnende show.
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Met dank aan:http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite

    Posted by oronieuws at 22:00

  2. #212
    VWC-Lid vuurwerkreeshof's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2010
    Berichten
    25
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik vind Surex ook de terechte winnaar, heb dan ook nog nooit zo´n mooie show gezien.

    Hier een paar foto´s van de show van Intermède Artifices










    Laatst gewijzigd door vuurwerkreeshof; 28 augustus 2011 om 19:56 Reden: foto's toegevoegd

  3. #213
    VWC-Lid Patroontje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    De eeuwige kruitvelden
    Berichten
    497
    Thanks
    9
    47 waarderingen in 14 posts
    Ik vind het nog steeds heerlijk hoe je duidelijk kan merken dat Jack het prima naar z'n zin had.

    Maar ja, ben zelf bij Vaccalluzzo geweest en heb de rest op film gezien, en ik vind Surex wel de terechte winnar.
    Die gast van die filmpjes...

  4. #214
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2006
    Locatie
    mooiste dorp van Zeeuws Vlaanderen
    Berichten
    95
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Gister naar de afsluitende show geweest, Intermède Artifices’ de winnaars van vorig jaar.
    Jammer van het slechte weer, maar gelukkig hadden we een droog plekje gevonden.
    De show op zich vond ik minder, had het idee dat er eea niet echt klopte.
    Er werd, bij momenten, wel erg veel strand gebruikt....
    De finale vond ik wel goed.
    Jammer dat ik de Polen niet live gezien heb, toch wel de terechte winnaar.
    PartyMax Vuurwerkteam

  5. #215
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    [QUOTE=Patroontje;389519]Ik vind het nog steeds heerlijk hoe je duidelijk kan merken dat Jack het prima naar z'n zin had.
    QUOTE]

    de mensen die daar in de buurt staaan zullen wel denken...

  6. #216
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    211
    Thanks
    46
    48 waarderingen in 23 posts
    Er heeft er eentje goed geld verdiend gisteren ;) Nog nooit zo weinig vuurwerk op Knokke Festival geweest. Show zat ook gaar in elkaar, liep niet goed synchroon met de muziek en vooral op het einde was de muziek veeels te zwaar. Met die salutes in het begin en op het einde was ook gerotzooid ? Ze gingen zeker een paar meter omhoog!

  7. #217
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Nou ja zegh.
    Kunnen ze in KH dan niet beter een festival houden zonder muziek, als het toch niet belangrijk is.
    Ik heb alleen de eerste 2 live gezien, maar aan de hand van de films van Jack zou ik Igual als winaar hebben. Surex was een mooie show op film, maar het had niet veel met een pyromusical te maken m.i.

  8. #218
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    211
    Thanks
    46
    48 waarderingen in 23 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Nou ja zegh.
    Kunnen ze in KH dan niet beter een festival houden zonder muziek, als het toch niet belangrijk is.
    Ik heb alleen de eerste 2 live gezien, maar aan de hand van de films van Jack zou ik Igual als winaar hebben. Surex was een mooie show op film, maar het had niet veel met een pyromusical te maken m.i.
    Deze reactie was alleen op de laatste show Stonden een paar honderd bommen, paar singel shots en wat kaarsen... Was echt niet de moeite!

    Verschil tussen Surex en Vaccalluzzo was 2 punten ofzo en toch vond ik de italianen ietje beter.

  9. #219
    VWC-Lid rapengoed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 juli 2009
    Locatie
    Waasland in België
    Berichten
    22
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dus Surex vóór Vaccalluzzo.
    Heeft er soms iemand de volledige uitslag ?
    Wij houden van mooie vuurwerken...- http://moerhofke.skynetblogs.be

  10. #220
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Nou ja zegh.
    Kunnen ze in KH dan niet beter een festival houden zonder muziek, als het toch niet belangrijk is.
    Ik heb alleen de eerste 2 live gezien, maar aan de hand van de films van Jack zou ik Igual als winaar hebben. Surex was een mooie show op film, maar het had niet veel met een pyromusical te maken m.i.
    Vond surex juist erg goed op de muziek schieten,was echt een super showtje.Maar goed dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk.

  11. #221
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rapengoed Bekijk bericht
    Dus Surex vóór Vaccalluzzo.
    Heeft er soms iemand de volledige uitslag ?
    1 Surex
    2 Vaccalluzzo
    3 Igual?
    4 Macedo's pirotecnia?

    Denk dat het zo is beoordeeld, maar ik weet het ook niet zeker. De complete uitslag is nergens te vinden. Iemand?

  12. #222
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
    1 Surex
    2 Vaccalluzzo
    3 Igual?
    4 Macedo's pirotecnia?

    Denk dat het zo is beoordeeld, maar ik weet het ook niet zeker. De complete uitslag is nergens te vinden. Iemand?
    Dit is correct
    Qua punten weet ik het niet helemaal zeker, misschien dat iemand mij hierbij kan aanvullen/verbeteren?

    1. Surex 12 punten
    2. Vaccalluzzo 9 punten
    3. Igual (?)
    4. Macedos (?)

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •