Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 38
  1. #16
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Wat is nou echt een goede locatie om de show volledig te kunnen bezichtigen? Vorig jaar stond ik aan de kant van het water waar al die tenten, luchtballonnen en podia stonden, en dat was niets.

  2. #17
    VWC-Lid Mats's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2005
    Berichten
    323
    Thanks
    36
    20 waarderingen in 13 posts
    Vorig jaar de eerste keer de show gezien vanaf de nieuwe locatie, wij stonden ook ***** maar we stonden aan de kant van de Dom, niet aan de overkant in dat park. Ik denk dat je het vanuit dat park het beste kunt zien daar staan ook de tribunes enz.

  3. #18
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    in het park staan volgens mij geen tribunes, maar het beste zie je als je betaalt.. .

    maar in het park zie je volgens mij heel goed.. ofja ik teminste al 3 jaar

  4. #19
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    und 40 Pyrotechniker und Helfer der Firma Weco werden vom 06.07.2011 bis 08.07.2011 die Feuerwerke aufbauen und am 09.07.2011 abbrennen. Allein das musiksynchrone Hauptfeuerwerk zwischen Bastei und Tanzbrunnen besteht aus ca. 4,7 Tonnen Feuerwerkskörpern, etwa 1,3 Tonnen Feuerwerkskörper kommen dann nochmals für die kleinen Feuerwerke entlang des Rheins hinzu. Insgesamt sind das schätzungsweise mehr als 20.000 Schuß. Die musiksynchrone Beschallung des Hauptfeuerwerkes erfolgt über zahlreiche Beschallungstürme, die zwischen der Hohenzollern- und Zoobrücke beidseitig des Rheins aufgestellt werden. Über diese kann das Publikum an den Rheinufern auch das komplette Bühnenprogramm am Tanzbrunnen verfolgen. Zusätzlich werden für die Gäste an der Bastei auch noch 2 Videowalls aufgestellt, über die ebenfalls das Bühnenprogramm sowie die WDR Fernsehübertragung übertragen werden.

    Bron: http://www.koelner-lichter.de/progra...feuerwerke.php

    dat is een hoop vuurwerk haha

  5. #20
    VWC-Lid pyroteamzuid's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2006
    Locatie
    Zuid-limburg
    Berichten
    412
    Thanks
    1
    127 waarderingen in 55 posts
    Ja ik en 3307 met een maat zijn er ook weer bij
    Voor ons is het de 2e keer dat we er zijn.

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2008
    Berichten
    28
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Yes, nu in de auto naar een hotel, vanavond uit en morgen het grote feest nu nog hopen dat het weer morgen meezit
    --> [url]www.vuurwerkzeistshop.tk[/url] <---

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Helaasch, kan hier niet naar toe, late dienst op werk, neemt iemand nog de camera mee op het een en ander op te nemen?

  8. #23
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
    Helaasch, kan hier niet naar toe, late dienst op werk, neemt iemand nog de camera mee op het een en ander op te nemen?
    Aanmelding : camera 1.

  9. #24
    VWC-Lid dieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2005
    Locatie
    Loodrecht
    Berichten
    502
    Thanks
    10
    32 waarderingen in 9 posts
    Voor de gene die het gemist hebben of nogmaals willen zien is er om 16.00 uur een herhaling op de WDR te zien van het vuurwerk.
    Dieter www.pyroevents.nl

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Ik heb deze show gisteren op WDR gekeken, er kwamen leuke bommen in voor. Maar ik miste de combi met muziek en vuurwerk, er werd met muziek geschoten, niet echt op de muziek. Hier en daar was het wel getimed, maar het liep niet echt lekker door. Daarbij hoorde ik dat er na 10 seconden al geen muziek meer was (in keulen), ook al ging dat in de live uitzending wel gewoon door. Maar ben benieuwd naar de freakfilms

  11. #26
    VWC-Lid Mats's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2005
    Berichten
    323
    Thanks
    36
    20 waarderingen in 13 posts
    Zo ook weer thuis uit Keulen.

    We hebben weer een prachtige dag gehad, weer was prima op een windhoos na die in de middag het terras in 5 seconden compleet wegvaagde, even grote paniek.
    Savonds een half uur voor de show maar richting het water gelopen, beetje dringen en drukken en over een muurtje springen en we stonden er pal voor, langs de wc's en langs de bierkraam, super dus!

    Show vond ik gewoon goed, prachtige bommen gebruikt, leuke thema's geschoten, af en toe wel langdradig met alleen die blokken en er boven niks, maarja je moet dat half uur ook maar vol zien te krijgen.
    Ook op de spoorbrug was mooi gedaan met de singleshots over die bogen heen, gaf een leuk gezicht.
    De muziek vond ik zelf helemaal super, ik houd daar wel van, en zo ook alle duitsers die lekker mee aan t zingen waren!
    Mischien iets mindere muziek om vuurwerk op te schieten, maar met Kolner Lichter is het feest in Keulen en daar komen de duitsers ook voor, dus niks geen klasieke muziek, geef mij maar dit!

    Iedereen bedankt voor de gezelligheid, en Sven bedankt voor t rijden in deze zware tijden zonder auto

  12. #27
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroteamzuid Bekijk bericht
    Ja ik en 3307 met een maat zijn er ook weer bij
    Voor ons is het de 2e keer dat we er zijn.
    Gister dus samen op weg naar keulen, voor deze show. Maar voordat de show begon waren we al in een Table Dance bar beland en hadden geen zin meer om daar weg te gaan. De grote zachte shells die ons hier om de oren vlogen vonden we, gezien de teleurstellende show van vorig jaar, toch wat interessanter.
    Helaas geen verslagje of filmmateriaal van mij dus.

  13. #28
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    nou, 5uur daar lang gezeten, begint eindelijk de show.. bam naar 10seconden een zachteplof en volgens mij in het hele park de muziek weg.. we hoorde af en toe wat mensen meezingen aan de overkant.. maar een pyro musical zonder muziek is gewoon niet echt wat aan..

    ik ga me ook de moeite niet doen om het filmpje te uploaden.. ik zal de eerste 20seconden doen.. tot het geschreeuw dat de muziek stopte als daar intresse voor is..

    wel mooie bommen gezien maar niet meer dan dat..

  14. #29
    VWC-Lid pyroteamzuid's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2006
    Locatie
    Zuid-limburg
    Berichten
    412
    Thanks
    1
    127 waarderingen in 55 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3307 Bekijk bericht
    Gister dus samen op weg naar keulen, voor deze show. Maar voordat de show begon waren we al in een Table Dance bar beland en hadden geen zin meer om daar weg te gaan. De grote zachte shells die ons hier om de oren vlogen vonden we, gezien de teleurstellende show van vorig jaar, toch wat interessanter.
    Helaas geen verslagje of filmmateriaal van mij dus.
    Ja ja dat kan gebeuren hahaha...
    Maarja michel, jij had teminsen nog 1 shells in de lucht zien gaan.
    Toen we op de snelweg bij Köln waren.
    Ik had alleen maar kunnen genieten van de grondshells hahaha...

  15. #30
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Ben ook weer terug uit Keulen. Leuke avond wederom gehad daar
    Hotel was maar 200 meter van de Dom, dus ideaal.
    Eerst ff een flinke schnitzel naar binnen gewerkt en toen een mooi plekkie gezocht. We hoorden al dat de "schietboot" iets verderop zou liggen dan een paar jaar geleden, voor de Tanzbrunnen nu. Iets voorbij de Bastei hadden we een mooie plek, goed uitzicht op de Rijn, de bruggen en een tv scherm, met de bierkraam vlakbij.
    Show zelf was dik in orde! Paar mooie thema's gezien, enkele dikke bommetjes, flink wat toffe effecten ook. Muziek aan onze kant was volgens mij gewoon in orde, hoorde ook de hele tijd Duitsers meebrullen, dus die vonden het geweldig haha. Al met al weer zeer geslaagd en gezellig, en dat op slechts anderhalf uur rijden. Volgend jaar weer

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •