Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Texas Hold'em Poker Cakes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Texas Hold'em Poker Cakes

    Texas Hold’em Poker Cakes

    Set van 6 500 gram cakes, Pocket Rockets, King-Kong, Snow Man, Jack-Ass, Dolly Parton, Big-Lick 64 shots Super cakes zoals u van ons gewend bent, 6 verschillende items met de coolste effecten!! De topper uit onze collectie, dit jaar vernieuwd

    Cake 1
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Cake 2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Cake 3
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Cake 4
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Cake 5
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Cake 6
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Vuurwerkbieb; 6 January 2011, 22:31.
    vuurwerkbieb

    #2
    zooo...dit zijn mooie powercakes! zijn dit omlabelingen of echt eigen merk?

    ik hou zelf erg van salvocakes en dit is een heel pakket vol...dit zal wel 200-250 euro zijn.. ik ga er eens over denken...

    Comment


      #3
      Netjes Rob!

      Prachtige cakes zijn dit zo te zien! Dit is pas actie.............

      Comment


        #4
        Zeker weten super vette cakes!!! actie actie en nog eens actie constant de lucht vol. Niet super lange tijdsduur, maar ach je kunt 6 keer hahaha volgend jaar wil ik em er weer bij hebben. En Pyrodj tis geen omlabeling

        ennuh de normale prijs is inderdaad rond de 250 euro
        vuurwerkbieb

        Comment


          #5
          Label van de Tientonner, een collega uit Den Haag.
          Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

          Comment


            #6
            Echt briljante cakes!! Kosten wel € 259,- en los €49,- maar dan heb je wel spektakel!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
              Zeker weten super vette cakes!!! actie actie en nog eens actie constant de lucht vol. Niet super lange tijdsduur, maar ach je kunt 6 keer hahaha volgend jaar wil ik em er weer bij hebben. En Pyrodj tis geen omlabeling

              ennuh de normale prijs is inderdaad rond de 250 euro
              bedankt voor het filmen rob had zelf ook 1 doos maar pot 2 op het filmpje ging wel heel snel deze had ik niet

              Comment


                #8
                Heerlijke bakken dit, ben ze zelf nog nooit tegen gekomen.
                Hoe lang zijn ze al op de markt?

                Comment


                  #9
                  Nooit bij mijn hardix dealer (Mooij) tegengekomen, maar ook iets te duur voor mij jammer genoeg :(
                  Die 2e, waren dat nou 64 schoten die in 1x omhoog gingen? :O

                  @vuurwerkbieb.nl : filmpje 4, aan het begin staat Cake No.3 (niet in de titel though)
                  En overal staan 'de 10tonner' onder :P

                  Comment


                    #10
                    De Tientonner heeft ze ik meen in 2007 geïntroduceerd. Maar aangezien het hun eigen label is, niet verrassend dat je ze bij andere dealers niet tegenkomt ;). Inderdaad een heel mooie bak; heb nog wel een filmpje van 2007-2008, maar hij is kennelijk vernieuwd, dus heb je meer aan de filmpjes in de beginpost.

                    Zelfde principe als Brilliant - Outblast trouwens, dus dat is altijd een mooi alternatief!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
                      Nooit bij mijn hardix dealer (Mooij) tegengekomen, maar ook iets te duur voor mij jammer genoeg :(
                      Die 2e, waren dat nou 64 schoten die in 1x omhoog gingen? :O

                      @vuurwerkbieb.nl : filmpje 4, aan het begin staat Cake No.3 (niet in de titel though)
                      En overal staan 'de 10tonner' onder :P

                      Bedankt voor de opmerking, ik zal het even aanpassen in het filmpje Dat soort dingen krijg je dus met kopieeren en plakken

                      Je opmerking over 10-tonner begrijp ik even niet? zo staat het ook op de site van "tientonner" : www.detientonner.nl

                      En deze cakes zijn inderdaad een soort van Outblast cakes, maar misschien moeten we dit als tip aan Roderick meegegeven om dit pakket voor iedere hardix klant bereikbaar te maken. En zo zijn er wel meer cakes die voor bepaalde dealers gemaakt zijn:

                      Check dit ook nog maar even, heb ik ook leuk nieuw filmpje geplaatst (post 4 januari): http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=13622
                      vuurwerkbieb

                      Comment


                        #12
                        Vette cakes hoor, en ziedaar; nog een Woede! Welke naam draagt die 64sh.in-een-keer-bak?

                        Magoe, beetje ver rijden van Grunn naar Den Haag

                        Comment


                          #13
                          Prachtige salvocakes. Heerlijk tempo!! Rob, thanks voor de films
                          Laatst aangepast door Aftershock; 7 January 2011, 20:38.

                          Comment


                            #14
                            heerlijke geweld cake's had alleen wel wat meer verschillende kleuren/effecten gebruikt mogen worden..

                            Comment


                              #15
                              Vind ze zelf iets te duur voor deze effecten, hoewel het wel lekker geweld is. Iemand een straat verderop had dit pakket afgestoken na 12 uur, maar toen was ik druk bezig met mijn eigen vuurwerk Dus niet zoveel van gezien.
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment

                              Working...
                              X