Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts

    Smile De dag van de vele prijzen

    De dag van de vele prijzen

    Volgens mij pas het wel hier, mijn dag van vele prijzen. Een reisje door Gouda & Pijnacker en Waddinxveen. Mocht dit niet zo zijn, niet erg! Verwijder dan maar gewoon.

    Mijn verhaal begon op 29-12 al behoorlijk vroeg. Werd namelijk om ongeveer half 9 wakker, voor mij is dit vroeg want normaal slaap ik uit. Ik deed mijn dingen en rond half 10 gingen ik, mijn zusje en mijn pa op stap. Eerst naar Pijnacker. Een leuke en boeiende reis, vind ik altijd zelf, naar een gebied gaand waar ik nog nooit ben geweest, of althans niet kan herinneren. Eenmaal in Pijnacker aangekomen gingen we eerst naar Zena. Was ff zoeken voor ons, we namen namelijk een beetje de verkeerde route. Dus, dat duurde al ruim 10 minuten voor we er uberhoud waren. Daar eindelijk aangekomen, was allemaal nieuw voor ons, liepen we naar binnen, nog nooit zo vriendelijk te woord gestaan, t was best druk, maar dat maakte duidelijk niet uit. Je ging kijken, wat zou ik toch eens nemen, was behoorlijk veel te zien, gelukkig had ik al een lijstje meegenomen, dus ik koos wat uit, ging naar de balie en rekende af, men zeid, je krijgt nog een gratis artikel erbij Zag ff dat t 9 euro was, dus, mooi Terwijl mijn bestelling maar 50 euro was bij Zena. (Was een leuke vrouw, eerder meid). Dus ik naar beneden weer lopen, voelde wel lekker ouderwets aan daar trouwens, en toen maar wachten. Ging sneller dan de 15 minuten die voorspeld waren en, toen liep ik naar de auto. Uiteindelijk nadat ik in de namiddag klaar was kon ik zien wat ik had en dat was leuk, dacht ik althans, de New Messier K en de Red Bangers had ik gratis gehad. Op 31ste afgestoken, die Red Bangers gewoon weggegeven (noem je geen rotjes meer zo dof knalde die), de New Messier zelf afgestoken, kreeg zelfs een staande ovatie Boeiende was, had t dus op een niet al te stabiele ondergrond gezet, sneeuw, wel omringd door sneeuw, maar toch, t bleef staan en was PRACHTIG Filmpje volgt later! De Light Year pijlen waren tevens echt GROOT, ook qua effect. De Choooet kanonslagen stelde me zeer teleur en de Thunder King knalde echt heerlijk Allemaal zal ik de filmpjes van delen!

    Vervolgens reden we naar Intratuin, reden weer om, gelukkig stond een paal op de weg naar beneden, anders was t weer nog meer omrijden, maar goed. Daar aangekomen liep ik eerst naar achter, aangezien de vuurwerkborden me daar naar wezen, maar bleek dus dat ik voor moest zijn, dus ik naar binnen, naar het vuurwerkgedeelte. Werd vriendelijk te woord gestaan door ene Robert, die niet veel later met een hele tas naar mij toe kwam lopen en vervolgens mij ook nog een t-shirt gaf. Ik vond dit leuk, want ik dacht, dit woord 1 product, bleken dus 3 producten uiteindelijk in te zitten. Waren allemaal stuk voor stuk mooie en grote producten. Ook hiervan volgen de filmpjes. Voor diegenen die trouwens willen weten, wat ik hier nou deed. Ik raad je aan de episode van 19 december te luisteren van Pyro FM

    Toen gingen we terug naar huis, we wouden eerst naar De Vuurwerkreus Waddinxveen, maar, dat ging niet door. Want eerst moesten we de hond zien te pakken, was ontsnapt, ja, krijg je met zo'n hond. Maar gelukkig hadden we hem snel weer te pakken. Altijd boeiend though hoe zielig die kan kijken en hoe simpel die zich laat pakken xD Leuk spelletje eigenlijk wel xD Alleen grote frustraties op zo'n dag. Maar goed, we vervolgden ons trip, wat dichter bij huis.

    Eerst gingen we naar Goudvuur. Zoals altijd werd ik daar weer vriendelijk te woord gestaan. Kreeg 2 tassen mee, (had 123 euro besteld) André, een van de eigenaren hielp mij even mee de zakken mee te nemen. Was namelijk beetje veel sneeuw, dus had dat wel nodig. Het leuke was dat in de avond, niet veel later dus, was al half 1 toen we bij Goudvuur waren, dat ze me vroegen wat ik ervan vond Dat is toch echt geweldig Dus, ik eerlijk me mening gegeven, leuk, alleen was wat vergeten. Niet erg, want toen, op de 30ste hoorde ik ineens, dat ik weer wat gewonnen had, dankzij de Goudsepost Namelijk 50 euro vrij uit kiezen bij Goudvuur (voor mij iets meer, want ik had nog die 10% korting over die online bestelling natuurlijk nog vergeten te doen). Dus liep naar huis op de 31ste met 1 zak, de Energetic/blinky en shocks. Moet 1 ding zeggen: DE ENERGETIC IS GEWELDIG!...Zo das eruit. Maar goed, die dag moest ik dus ook ff op de foto, alweer, oke, moest, was leuk voor de Goudse Post. Maar goed, dat was dan dus Goudvuur, ook hiervan volgen nog filmpjes en foto. Ook van de trip met Moontan op 3 december

    Daarna gingen we dus naar De Vuurwerkreus Waddinxveen. Waren we behoorlijk snel. Ook al zeid mijn ma, dat die weg daar was afgesloten, bleek dus niet zo te zijn. Daar aangekomen was ik tot grote shock, t was DOOD! Serieus, alleen de medewerkers daar, waren er. Maar goed, dus ook daar een bestelling geplaatst, aardige mensen Lekker foto's gemaakt, zij ook 1 van ons:P (vonden we zelfs leuk xD). Bestellinkje van 35 euro of zo, 12 euro dus de THunder King, die Asian Rockets/Asian Thunders besteld. Hiervan volgen dus ook filmpjes. Moet 1 ding zeggen, die Rockets waren echt, geniaal. Fluit (oorverdovend) en dan harde knal. Maar goed dat meer later...We kregen trouwens, ik en me zusje, ook de product van 35 euro gratis:P Wat leuk was, want daar kwamen we, met die ene actie artikelen dus niet meegeteld officieel niet aan xD Maar toch kregen we hem, heerlijk potje

    Vervolgens gingen we dus naar Ahles Vuurwerk Driebruggen. Heerlijk, een autobedrijf die vuurwerk verkoopt:P Maar goed, me zusje, ook bij De Vuurwerkreus, had hier dus ook wat besteld, jammerlijk mistte ze wel 2 artikelen, terwijl ze de volle pond betaalde, maar goed voor 18 euro zijd ze, laat maar. Kreeg me spul en we gingen weer verder. Maar, het byzondere was, dat we dus via de A12 gingen en ik weet niet wat voor geluk ons troft, maar geen meter langer en we stonden in een file. Dus echt, HEERLIJK

    Toen gingen we naar Streefland. Winkel op de N228. Enkele weken daarvoor had ik meegedaan aan een wedstrijd dus, op de Goudsepost, gewonnen, 80 euro, dus rond de 27ste ging ik even op de foto. Echt aardige mensen, mooi opgestelde collectie Erg leuk ook dat er ook ineens een Duitse herder rondliep buiten, volgens mij 5 minuten bij dat beest gestaan, wat een schat:P. Maar goed, stond daar dus ook op de foto Die u ook in de Goudse Post kan verwachten xD...De 29ste ondertussen weer. Haalde dus me bestelling op van 180 euro. 2 a 3 cakes hadden ze helaas moeten vervangen, gelukkig maakte dat qua effect echt helemaal NIKS uit. Toen mocht ik dus kiezen voor me prijs, 70 euro is veel om te kiezen. Dus koos voor 2 cakes, die samen wel 20 euro meer waard waren dus, dan die 70 euro, maar hoefde niks bij te betalen

    Zoals je ziet, zat het me dus echt mee die dag. Daarom, noem ik het dus de dag van de vele prijzen. Want, ruim 250 euro aan gratis vuurwerk heb ik dus gehad! 250 euro! Dat is voor sommige gewoonweg hun hele budget en ik krijg het gratis. Ik wil niet stoer doen, maar ik wil wel echt mijn blijdschap delen, daarom besteed ik hier dus ook mijn tijd aan, ook al weet ik dat het niet echt een waardige Trip Report is. De foto's van al deze winkels en de filmpjes van al deze producten zal ik met jullie delen. Wanneer weet ik nog niet, denk wel rond September. Maar, ik schrijf hem nu alvast, want, rond September ben ik dit geluk allang vergeten. Dus, daarom. Sorry als dit niet mag en, have fun! Hopelijk hebben jullie meer of krijgen jullie evenveel geluk als ik. Ik heb die dag echt genoten. Van half 10 tot half 4 weggeweest. En t was allemaal erg leuk! Het vuurwerk was echt, serieus GEWELDIG! Nog nooit zoveel mooi vuurwerk gehad en. Dat was het dan

    Ik ga dit bericht dus nog aanpassen, foto's erin plakken en ga zo maar door. Maar, wil dit voor iets later bewaren, want ben nu echt doodop. Maar moest het delen, aangezien ik het anders vergeet, of 2 dagen bezig ben, non stop, aan 1 regel. Dus, hierbij, GELUKKIG NIEUWJAAR! En tot September 2011!

    Samenvattend dit is mijn hele lijst:

    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  2. Deze gebruiker waardeert herdervriend voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Babiloot's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2008
    Locatie
    Ooijpolder, Gelderland
    Berichten
    1.305
    Thanks
    60
    328 waarderingen in 145 posts
    Leuk verhaal. Wel erg veel smileys en soms lastig lezen. Desalniettemin zeer boeiend om te lezen! En zo te zien heb je toch nog een goed oud en nieuw gehad!

  4. #3
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    leuke TR! en gefeliciteerd met je prijzen.
    alleen een paar dingen:
    1: gebruik minder smileys, leest soms irritant.
    2: je zegt in elk stukje van elke winkel het zelfde: foto's en filmpjes volgen en het was er mooi en groot.

    na 2 keer dat gelezen te hebben snapte ik wel dat je bij alles de filmpjes en foto's gaat posten maar dit kon je ook achteraf zetten.

    dat je vuurwerk mooi was kon je ook op het eind zetten en dan gewoon over jou totale collectie wat je er van vond ;)

    verder een erg leuke TR! volgend jaar weer??

  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Berichten
    23
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    leuke TR.
    en mag ik vragen war jij woont?
    ik woon namelijk waddinxveen...

  6. #5
    VWC-Lid !-Joost-!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2011
    Locatie
    Noord-..........
    Berichten
    623
    Thanks
    114
    230 waarderingen in 124 posts
    Ik ben nu tot de helft, erg leuk verslag herdervriend!
    Helaas moet ik nu weg maar vanmiddag kom ik zeker terug om het verhaal af te lezen ;)
    Dat zegt wel genoeg! TOP!
    December here we come!

  7. #6
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.772
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joey87 Bekijk bericht
    leuke TR.
    en mag ik vragen war jij woont?
    ik woon namelijk waddinxveen...
    Onder zijn avatar staat Gouda, dus ik neem aan dat hij daar dan woont of iig in de omgeveving van Gouda.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  8. #7
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Onder zijn avatar staat Gouda, dus ik neem aan dat hij daar dan woont of iig in de omgeveving van Gouda.
    Klopt helemaal Om exact te zijn de wijk Goverwelle
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  9. #8
    VWC-Lid !-Joost-!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2011
    Locatie
    Noord-..........
    Berichten
    623
    Thanks
    114
    230 waarderingen in 124 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Zoals je ziet, zat het me dus echt mee die dag. Daarom, noem ik het dus de dag van de vele prijzen. Want, ruim 250 euro aan gratis vuurwerk heb ik dus gehad! 250 euro! Dat is voor sommige gewoonweg hun hele budget en ik krijg het gratis.
    Zeg maar gerust dat dat mijn budget x4,5 is! ;)
    December here we come!

  10. #9
    VWC-Lid Xplode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Berichten
    579
    Thanks
    58
    407 waarderingen in 122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !-Joost-! Bekijk bericht
    Zeg maar gerust dat dat mijn budget x4,5 is! ;)
    Wat wil je hiermee zeggen ?
    Iemand met een uitgave van 250 euro kan meer plezier hebben dan jij met een uitgave van 1000+
    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

  11. #10
    VWC-Lid !-Joost-!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2011
    Locatie
    Noord-..........
    Berichten
    623
    Thanks
    114
    230 waarderingen in 124 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
    Wat wil je hiermee zeggen ?
    Iemand met een uitgave van 250 euro kan meer plezier hebben dan jij met een uitgave van 1000+
    Je begrijpt me verkeerd Xplode...!
    Ik bedoel dat dat 4,5x zoveel geld is dan ik uitgeef.
    En inderdaad. Met mijn 60 eurootjes aan siervuurwerk kan ik heel wat lol beleven!
    Dat hoef je mij niet te vertellen dus :P
    Ik probeerde alleen te zeggen dat hij echt een leuk bedrag aan prijzengeld heeft gewonnen,
    en dat hij daar erg blij mee kan zijn! Punt.
    December here we come!

  12. #11
    VWC-Lid PyroDj's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    195
    Thanks
    1
    7 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xplode Bekijk bericht
    Wat wil je hiermee zeggen ?
    Iemand met een uitgave van 250 euro kan meer plezier hebben dan jij met een uitgave van 1000+
    nee dat zijn budget 4 keer kleiner is dan de 250 euro die herdervriend gratis kreeg...

    edit: joost was mij voor

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •