Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 80 van 80
  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 mei 2010
    Locatie
    Noord - Brabant
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Opeens doet iedereen spontaan niets meer overdag afsteken, dat hoort er toch bij? Oke rotjes de hele dag afsteken is niks, maar je moet het een beetje variëren, ook bijvoorbeeld cakes overdag afschieten, zelf geniet ik daar meer van als ALLES om 12uur de lucht in jagen, geldt hetzelfde voor de vooravond..

  2. #77
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Dit jaar in m'n collectie;

    -Meer matten
    -Wat meer leuke harde knallers
    -Leuke kleine pijlen (Cruise Rocket)
    -In een winkel werken
    -Meer sier
    -Geen babypijltjes en Rotjes meer!
    "I came in like a crackling ball."

  3. #78
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Ik had dit jaar al geen losse zooi, en ik was daar gewoon echt blij mee.

    Dit jaar :

    - Minder losse knallers
    - Minder kleine cake; Meer grote cake's ( dus in plaats van bijvoorbeeld 30 kleine cake's , 10 grote cake's. Met kleine cake's bedoel ik tot 250 gram.
    - Minder matten; Meer grote rollen ( 100.000 klappers bijvoorbeeld )
    - De 29e alles al doorgelont hebben, zodat ik op de 31e wat meer tijd heb. Ik had dit jaar een beetje een gestresst jaar, ik heb veel voorbereidingen gedaan, maar nog niet goed genoeg. Ik weet dat ik slecht slaap, en al helemaal rond oud en nieuw, dus ik moet betere voorbereidingen doen zodat ik op de dag zelf niet erg hoef te stresse met mijn slaap te kort.

  4. #79
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Dit jaar was op een klein ongelukje na fantastisch! Een zeldzaam grote en uitgebreide collectie (99% legaal) en een ideale aanloop naar DE dag.
    Ik word inmiddels wel wat ouder maar zit nog steeds in mijn twintiger jaren en begon dit jaar gewoon traditiegetrouw om 10u. De rest van de dag maximaal stoken met een steeds groter wordende groep (welke overigens ook steeds ouder wordt). Leuk om te zien is altijd dat je plots met compleet onbekende mensen staat te praten en te stoken alsof je ze al jaren kent , vuurwerk verbroederd toch op zo'n dag. Ik heb zelden zo genoten van de knallen, pijlen en (knal)cakes! 's Avonds ook minstens de helft van de tijd buiten gestaan en lekker losse cakes aftsteken terwijl de familie voor de ramen staat te kwijlen. Dat laatste is ook een puur genot omdat je dan juist de effecten perfect kan beoordelen en maximaal kan genieten. Om 00:00 gebeurt er eigenlijk teveel om je heen .
    Hoewel het vanaf 00:00 altijd wat chaotisch verloopt (en er dus sommige combinaties domweg vergeten zijn) zou ik de afgelopen jaarwisseling zo weer overdoen! Fantastisch stookweer, het uistekende vuurwerk (zowel kwalitatief als kwantitatief) en de uitermate goede sfeer maakte deze jaarwisseling compleet. Alleen het eerder genoemde voorval met mijn oog (heb ik niets aan over gehouden gelukkig) zou ik graag willen wissen, dat was nogal een smetje op de sfeer gedurende de laatste momenten.
    Dit jaar dus bij voorkeur niets wijzigen. Echter wel even kijken hoe het budget uitvalt en hoe de situatie over 10 maanden is.

  5. #80
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    wat volgentjaar ga doen is wat meer aandacht besteden aan de voor avondt .
    wat nu doe is wat thunderkings romeinse kaarsen een meter pakket en klaar .
    dit jaar wil ik er echt meer test avond voor kleine sier potjes etc etc van maken .
    dan weet ook gelijk wat je volgent jaar wel en niet hebben moet .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •