Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 80
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Wat ik anders ga doen?

    29 en 30e shoppen, de 31 in de ochtend/middag doorlonten, projecten maken.

    En alleen in de avond stoken.
    Als vuurwerkland steenbergen weer met een lekkere korting komt, pak ik de 35 procent!

    Nee, ben al 15, en ben het overdag stoken helemaal zat.

    Ik begon met een 10 uur project, en was het half 11 al weer zat.

  2. #32
    VWC-Lid vuurwerkgekkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    540
    Thanks
    4
    208 waarderingen in 55 posts
    Volgend jaar minder klein spul! Geen nitraten, rotjes en strijkers meer...
    Ik wil alleen nog de echte grote knallers en wat matten!
    Aan de gezelligheid lag het bij mij niet want dat kon gewoon niet beter! De laatste gingen vanochtend 9 uur naar huis

    Ik ga denk wel stoppen met overdag stoken, tenminste niet meer om 10 uur, misschien gewoon om 1 uur even wat stoken!

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Berichten
    318
    Thanks
    298
    629 waarderingen in 124 posts
    Dit jaar was alweer stukken beter dan vorig jaar. Had al veel meer cakes doorgelont en paar kleine projectjes gemaakt die goed uitpakten.
    Klein spul doe ik al jaren niet echt meer aan, had nog 2 pakjes La bomba over van vorig jaar, 1.5 pakje BSC, 5 italiaanse bommen, 6 cobra's en 27 zink 901. Nu zit ik nog steeds met van alles wat. Vind het overdag gezelliger om bij een groot vuur te hangen, zonder dat je hoeft te stoken en dan 's avonds lekker cakes stoken.
    Dit jaar wel aardig wat cakes en pijlen gehad, was van 6 tot half 12 buiten(wel met een groep vrienden bij een vuurkorf) en steeds wat groters afsteken.
    Volgend jaar een zink pijlen project maken want die vielen erg goed in de smaak, denk gecombineerd met killing arrow. De buurt vond het dit jaar echt te gek, en ik hoorde al iets van een pot voor aankomend jaar. Misschien dat er iets van komt maar dat zien we t.z.t.

  4. #34
    VWC-Lid Hendrix's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2010
    Locatie
    renkum
    Berichten
    37
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Heb nog veel te veel klein spul over word volgend jaar minder ook geen meterpakketen meer etc.

    Meer groot siervuurwerk kopen en potten vastzetten aangezien er 1 omviel

  5. #35
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Dit jaar was erg gaaf wat ik ga veranderen is dat ik minder rotjes en babypijltjes ga kopen en meer single shots, knalcakes en gil en knalpijlen. Overdag stoken met vrienden blijft gaaf ik wil ook meer grotere cakes kopen. Ik had al veel cakes maar dat warem veel budget cales.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  6. #36
    VWC-Lid landinho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2009
    Locatie
    Midden van het land
    Berichten
    354
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik ga de boel ook omgooien.

    Na een flink aantal jaren puur klein (Knal)vuurwerk te hebben gehad, ga ik me volgend jaar meer richten op kleine budget potjes.. Ik heb mijn ouders overgehaald om naar Duitsland te rijden, dus wil daar veel kleine goedkope potjes aanschaffen..

    Het wordt overdag nog wel stoken, maar ipv de gebruikelijke rotjes, babypijlen en grondbloemen ga ik Binkie's, Fenix en de wat hardere knallers aanschaffen..

    Wat ik er wel inhoud zijn de Crackling spinners en Blinq's.. Blijven leuke dingen!
    Mvg, Landinho

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 augustus 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    48
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Volgend jaar minder klein spul denk ik. Had dit jaar 1200 rotjes en 2 pakken babypijlen, is eigenlijk te veel. Op het laatst sta je het op te stoken omdat het op moet, maar dan is de lol er ook snel van af als je om 20:00 in je eentje buiten staat. Ook maar eens meer siervuurwerk kopen volgend jaar.

  8. #38
    VWC-Lid You_Make_Me_Sick's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2010
    Locatie
    Achter de PC
    Berichten
    176
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    HEEL anders.
    Ik wordt de 18e 17 en m'n beste vriend in Maart 18.
    Hij is al aan het leren voor z'n rijbewijs.
    Dus ongeveer in de zomervakantie zal hij zijn rijbewijs hebben.
    We gaan een busje (Mercedes-Benz Vito) huren.
    En dan:
    ROADTRIP!!
    Eerst naar België, dan Duitsland, dan Polen en daarna naar Italië.
    In alle 4 landen gaan we vuurwerk kopen.
    En dan naar huis.
    Het is pas 1 Januari maar ik heb er nu al zin in.
    MarkHE can't live without tangerine juice, do you have some?

  9. #39
    VWC-Lid 95max's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2010
    Locatie
    bij mij thuis
    Berichten
    61
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ik ben 15 dus ik koop vanwege mijn budget 1 of 2 cake's en vooral grondvuurwerk. Dit jaar had ik 's avonds geen zin meer om mijn rotjes/grondbloemen af te steken dus heb ik het om 18:00 allemaal tegelijk afgestoken. Dus volgend jaar meer siervuurwerk en weinig knal/grondvuurwerk.

  10. #40
    VWC-Lid de knaller's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    In de Vallei van Nederland
    Berichten
    649
    Thanks
    105
    45 waarderingen in 29 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door You_Make_Me_Sick Bekijk bericht
    HEEL anders.
    Ik wordt de 18e 17 en m'n beste vriend in Maart 18.
    Hij is al aan het leren voor z'n rijbewijs.
    Dus ongeveer in de zomervakantie zal hij zijn rijbewijs hebben.
    We gaan een busje (Mercedes-Benz Vito) huren.
    En dan:
    ROADTRIP!!
    Eerst naar België, dan Duitsland, dan Polen en daarna naar Italië.
    In alle 4 landen gaan we vuurwerk kopen.
    En dan naar huis.
    Het is pas 1 Januari maar ik heb er nu al zin in.
    In Duitsland is het ook alleen maar aan het eind van het jaar verkrijgbaar.

  11. #41
    VWC-Lid thom_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 augustus 2007
    Berichten
    112
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 3 posts
    Ik heb deze jaarwisseling als zeer apart bevonden. Ging ontzettend gek snel voorbij, en ik heb me ook doodgeergerd aan het grond/klein vuurwerk. Van het siervuurwerk kon ik daarentegen wel ontzettend erg genieten! Maar ik vond de sfeer deze jaarwisseling maar raar. Net of ik gedroomd heb.

  12. #42
    VWC-Lid sammod1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    143
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik had dit jaar veel te veel kleine sier en knalwerk, ik had de kanonslag lion van de boerenbond en ik had op een schaal van 10 ongeveer 2 weigeraars.

    Dit vind ik echt veel te veel.

    Veder neem ik volgend jaar nog wel gewoon veel spul uit BE.

    En ik wil gewoon heel veel kleine cakes, de messier collectie beviel me dit jaar echt weer bijzonder goed.

    Dus zoals het er nu naar uitziet ga ik stoppen met het overdags stoken.
    Geniet vandaag want wie heeft er jouw beloofd dat er een morgen is?

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 maart 2009
    Locatie
    NH
    Berichten
    26
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Volgend jaar meer grote cakes en één grote show schieten.
    Met een cake los ervoor als aankondiging.

  14. #44
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik ga volgend jaar,geen klein spul meer halen,heb nog genoeg over. En dat is alleen maar mooi,want dat betekend,meer cakes.
    Light some fireworks, and see who answers.

  15. #45
    VWC-Lid HaagsKruit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    178
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Dit jaar heb ik vwc en de voorbereidingen en de verkoopdagen als zeer goed ervaren, maar oud en nieuw zelf was toch maar raar.

    Het leek dit jaar wel een hele ommekeer in mijn oud en nieuw ervaring. Ik was wat later uit bed en toen ik zag dat het onwijs mistig was en het regende was de reactie best wel nuchter. Normaal zal ik echt flink gebaald hebben dat ik niet precies om 10 uur wat de lucht in knalde en al helemaal van het weer. Maar ik bleef nog lang op vwc hangen en ging gewoon lekker op me dooiegemakje en vond het overdag eigenlijk maar saai.

    Weer dat stomme kleine spul en heb dit echt staan wegstoken op een manier alsof ik er vanaf moest. Enige waar ik natuurlijk wel van kon genieten was het wat zwaardere knal spul, maar dat gaat ook vervelen als je dat achter elkaar afsteekt. Vervolgens heb ik maar de hele middag gewoon thuis doorgebracht en nog wat dingen voorbereid en hopend dat het maar snel ging schemeren en donker werd. Uiteindelijk toen het donker was begon ik veel meer te genieten van oud en nieuw!

    Ik kwam erook pas achter op de dag zelf dat ik eigenlijk voor 95% aan avond spul had en daar overdag gewoon niks aan was of gewoon puurweg zonde was. Verder aardig genoten totdat ik een pot uit de Apollo serie afstak. Ik stak deze gewoon in mijn straat af en stond in de tuin. De cake schoot onregelmatig en erg laag maar stond goed vast totdat er een schot op de grond ontplofde, maar wel gewoon doorging en ik ernaar keek en vervolgens vol iets in me oog kreeg. Het kwam aardig hard aan want maakte zelfs een kleine knik met me nek naar achter. Ik schrok natuurlijk en verwachte raar genoeg een knal of iets dat brandde, maar dat bleef gelukkig uit. Me oog ging wel erg branden en voelde hem meteen opzette. Om me heen schrokke ze natuurlijk heel erg, maar ben even toen naar binnen gegaan om me oog te spoelen en het even aan te zien. Verder bleef de heletijd me oog branden en had ik er toch wel last van. Het word nu minder en hoop dat het weggaat. Ik denk dat het iets van karton of vuil was van de cake, maar het kwam echt vol recht tegen me oog. (VUURWERKBRIL!!!!)

    Had ineens niet meer zo zin in dit oud en nieuw. Erna nog wel wat dingen afgestoken maar wel op een laag pitje. De hele apollo serie die ik had deed raar of knalde heel laag en gaf onwijs veel vuil weetniet wat ermee was, maar ik hoef ze niet meer. Thuis na het ophalen kwam ik erook achter dat de doos beschadigt was en bepaalde cakes gedeukt waren en onder kruit zaten. Misschien slecht vervoerd of door iemand laten vallen? Had de cakes voor afsteken voor de zekerheid nog ff goed op de grond getikt.

    Verder ga ik volgend jaar weer voor het grotere spul en niet meer voor de doorlont budget zooi daar word ik toch wel gek van.

    Verder wel leuk gehad en gelachen natuurlijk, maar het was gewoon onwijs snel voorbij en voelde anders! Volgend jaar dus alleen voor de avond en niks meer overdag.
    HaagsKrùit onwès explausief

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •