Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 32
  1. #16
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    11 vindt ik nog wat jong voor illegaal vuurwerk.Of er zou toezicht van ouders bij moeten zijn.
    Ik ben zelf 14 en die leeftijd is zeker wel oke. Zolang je maar normaal met vuurwerk doet. En als je niet richting mensen gooit of dingen vernielt maakt het niet uit!
    Er zijn genoeg mensen van 18 die ook dingen slopen dus leeftijd maakt geen verschil!

  2. #17
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    ben zelf nog maar 12 en ik heb niet bijzonder zwaar spul t/m bangers en dan houd het wel op.

  3. #18
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Beste Vuurwerkfreakk ik wil graag geloven dat je goed met vuurwerk omgaat hoor. Maar met het internet kan wel iets beter; beter post je gewoon niet dat je illegaal vuurwerk hebt. Je moet het zelf weten hoor, maar kijk niet raar op als de blauwe vrienden eens langs komen.. *Gewoon waarschuwing, niet bot bedoeld.*

    On:

    11 Jaar.. waar gaat 't heen?
    [b]Niet actief[/b]

  4. #19
    VWC-Lid *Vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Midden-Limburg (NL)
    Berichten
    816
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 13 posts
    Naar mijn mening zijn er veel 11 jarigen die beter met illegaal vuurwerk om kunnen gaan dan die hangjongeren, voorbeeld: hebben jullie ooit gehoord dat een 11 jarige een prullenbak heeft opgeblazen? (ik niet hoor)
    Vind het trouwens wel niet normaal dat de ouders illegaal vuurwerk toestaan voor zo'n kind, want als het misgaat...
    Offline!

  5. #20
    VWC-Lid vuurmetwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 oktober 2011
    Berichten
    84
    Thanks
    4
    59 waarderingen in 28 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *Vuurwerkfreak Bekijk bericht
    Naar mijn mening zijn er veel 11 jarigen die beter met illegaal vuurwerk om kunnen gaan dan die hangjongeren, voorbeeld: hebben jullie ooit gehoord dat een 11 jarige een prullenbak heeft opgeblazen? (ik niet hoor)
    Vind het trouwens wel niet normaal dat de ouders illegaal vuurwerk toestaan voor zo'n kind, want als het misgaat...
    Wat dacht je van het feit dat 11 jarige over het algemeen geen illegaal vuurwerk hebben...
    https://www.youtube.com/vuurmetwerk

  6. #21
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SniperX Bekijk bericht
    Beste Vuurwerkfreakk ik wil graag geloven dat je goed met vuurwerk omgaat hoor. Maar met het internet kan wel iets beter; beter post je gewoon niet dat je illegaal vuurwerk hebt. Je moet het zelf weten hoor, maar kijk niet raar op als de blauwe vrienden eens langs komen.. *Gewoon waarschuwing, niet bot bedoeld.*

    On:

    11 Jaar.. waar gaat 't heen?
    Thanks voor de tip en begrip. beter dan al die zijkmensen om me heen. levensgevaaarlijk dit en levensgevaarlijk dat. al zullen ze voor een paar bangers geen inval doen

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 september 2010
    Berichten
    154
    Thanks
    10
    34 waarderingen in 14 posts
    Zouden ze een youtube kanaal hebben? Soms kijk ik (collectie)filmpjes waarin je van die piepstemmetjes hoort vertellen wat ze wel niet hebben

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2010
    Berichten
    325
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 8 posts
    Ik ben 14 maar als ik zie bij leeftijdsgenoten tja... Wanneer blaast iemand zich ermee op? En het zijn kanslooze ouders..

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2009
    Berichten
    130
    Thanks
    6
    11 waarderingen in 8 posts
    Hmm ik vind 11 wel een beetje jong ja, maar 14 valt wel mee zoals al eerder is gezegd zijn er een hoop jonge gastjes van 14 die er beter mee omgaan dan die gozers van rond de 20 die alles opblazen en er echt gevaarlijk mee doen. Dan heb ik liever dat gastje van 14 dat met een paar dozen fenix ofzo veilig op een pleintje of veldje ofzo loopt te stoken.
    Superkiiiiiiiiiip, tatatataaaaaaaaaa

  10. #25
    VWC-Lid fritsie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    haaglanden
    Berichten
    946
    Thanks
    242
    911 waarderingen in 287 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickB Bekijk bericht
    Maar het is toch wel van de zotte dat er kereltjes van 11 en 14 aan handel doen. Hij had 21 dozen illegaal vuurwerk gekocht in polen. Tsja. beetje subjectief (waren het 21 pakjes nitraten of 21 kartons) maar dan nog!

    Belachelijk.
    Ik was 12 jaar toen ik begon met handel in vuurwerk, maar alleen kanonslagen,atoombommen,piraatjes,ladycrackers, Moog strijkers (de echte) en ander klein spul.
    Dus zo raar is dat niet, wel het soort vuurwerk waar iedereen nu mee rondloopt.
    Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

  11. #26
    VWC-Lid Firekiddo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    268
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Er is een groot probleem op komst omdat ontzettend veel Nederlanders bij Poolse sites vuurwerk hebben gekocht. Ik raad iedereen aan die via die sites vuurwerk heeft gekocht onmiddellijk het vuurwerk te vernietigen of goed te verstoppen. Let hierbij nooit toegeven!
    2011, denk!

  12. #27
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
    Ik was 12 jaar toen ik begon met handel in vuurwerk, maar alleen kanonslagen,atoombommen,piraatjes,ladycrackers, Moog strijkers (de echte) en ander klein spul.
    Dus zo raar is dat niet, wel het soort vuurwerk waar iedereen nu mee rondloopt.
    eindelijk iemand die het met me eens is!

  13. #28
    VWC-Lid vuurwerkgekkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    540
    Thanks
    4
    208 waarderingen in 55 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 072fireworks Bekijk bericht
    Haha... ik was die 14 jarige jongen (toendertijd)en ik had maar 21 doosjes nitraten, wel had ik een 3'' shell en een paar grote strijkers. Maar ze bliezen het toen der tijd fucking veel op.
    taakstraf, boete?

  14. #29
    VWC-Lid knalvuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Berichten
    466
    Thanks
    68
    178 waarderingen in 65 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SniperX Bekijk bericht
    Beste Vuurwerkfreakk ik wil graag geloven dat je goed met vuurwerk omgaat hoor. Maar met het internet kan wel iets beter; beter post je gewoon niet dat je illegaal vuurwerk hebt. Je moet het zelf weten hoor, maar kijk niet raar op als de blauwe vrienden eens langs komen.. *Gewoon waarschuwing, niet bot bedoeld.*

    On:

    11 Jaar.. waar gaat 't heen?
    Volgens mij is dit onderhand wel duidelijk is het niet?
    Ik lees steeds vaker dit soort berichten, en volgens mij is het toch echt hun eigen keus.
    Alsof ze trouwens voor 1 doossie nitraten naar z'n huis toe komen
    Word een beetje moe van die mensen die dat overal posten(ook bij collectiefoto's)

  15. #30
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Mijn broertje is 12 jaar en steekt ook flink wat af. Enige iillegale wat hij van mij af en toe mag afsteken is een nitraat, mits hij hem op de grond legt en i er bij ben. 11-jarigen kunnen niet met cobra's e.d. omgaan, er is niet voor niets een leeftijdsgrens, zelfde met alcohol. Er zijn natuurlijk wel een handjevol 11-jarigen die het wel goed kunnen afsteken, maar houd het gewoon bij een nitraat ipv cobra's ed...
    Vuurwerk is een passie!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •