Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 18

Discussie: SuitCase

  1. #1
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts

    SuitCase



    Artikelnaam: suitcase
    Netto Kruitgewicht: maximaal 200 gr per cake.
    Effectomschrijving:
    1 Tailblazer 1 (cake, 192 gram)
    1 Tailblazer 2 (cake, 192 gram)
    1 Purple palm (cake, 190 gram)
    1 Crackling pearl (cake, 190 gram)
    1 Spring melody (cake, 180 gram)
    1 Colour dragon (cake, 190 gram)
    1 Silver palm (cake, 190 gram)
    1 Strobe land (cake, 200 gram)
    1 Sky dancer (cake, 200 gram)
    1 Kings paradise (cake, 180 gram)
    1 Glittering heaven (cake, 200 gram)
    1 Midnight flashing (cake, 200 gram)

    Richtprijs: €135,00 euro
    Verpakkingseenheid: 1/1
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 4 februari 2008 om 21:47

  2. #2
    VWC-Lid Jord's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juni 2006
    Berichten
    144
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dit pakket had ik dit jaar leuk pakket met leuke cakes erin behalve die tailblazer ghehe

    Tsja of het de prijs waard is.. maar als je het pakket voor een betere prijs dan €125 mag meenemen doen
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 4 februari 2008 om 21:47

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    ik heb zelf getwijfelt , of ik deze zou nemen , dat heb ik uiteindelijk niet gedaan . maar gelukkig 'n vriend van mij wel , en die woont toch 50 meter verderop . dus ik heb alles kunnen zien en mijn mening is goed pakket !! .

  4. #4
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Heeft iemand goede ervaringen met dit pakket? Ik ben van plan om deze te halen maar omdat ik zo weinig reacties over dit pakket heb kunnen lezen (ook op AVP) weet ik niet zeker of deze echt goed te doen is want 125 euro (hier 100) is niet niets! Dan betaal je toch 10 euro per pot.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    en nu laat ik even die vriend van mij spreken voor de ervaringen van dit pakket .

    't was een heel goed pakket , de kleuren waren super helder en bleven lang hangen en er zat veel variatie in effecten en de potten zelf waren goed en mooi afgewerkt en het is een aanrader .
    gegroet glenn .
    Laatst gewijzigd door damianus; 24 augustus 2007 om 22:10

  6. #6
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik heb dezelfde vraag gesteld op het forum van Arjanuitman.com. Daar zijn ze bijna allemaal niet over dit pakket te spreken. De effecten hebben weinig verschil vergeleken met elkaar, grotendeels Peony effecten of Crackling. De Tailblazers zijn gewone romeinse kaarsen met een opgevoerd tempo. Daarnaast heeft dit pakket vergeleken met de Big Box van Lidu meer potten, maar de Big Box meer variariteit in effecten.

    Ik ben het er nog niet uit of ik dit pakket ga aanschaffen. Voor 100 euro en 12 potten (waarvan de twee Tailblazers) vind ik het toch een redelijke prijs om het een keer te proberen en daarnaast de Lidu Big Box te kopen om te vergelijken of er echt zo veel verschil in zit en het de prijsverschil ook waard is.

  7. #7
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Nieuwe adviesverkoopprijs is 135 euro.

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Een filmpje van de Suitcase waar de hele collectie geshowd wordt.
    Filmpje is afkomstig van de website van Vuurwerkland:

    http://www.vuurwerkland.com/videos/?fire_id=208.flv

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 september 2007
    Berichten
    22
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ik wil mootn even bedanken voor het filmpje . ik vind dit pakket helemaal zo
    zo slecht nog niet. 12 potten voor 135 euro .
    om een lang verhaal kort te maken ik heb mijn keuze gemaakt

  10. #10
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Om dat korte verhaal lang te maken.

    Voorheen las ik overal dat de Suitcase van Star te vergelijken was met de Big Box van Lidu. Nu ik de Big Box vorig jaar heb aangeschaft, en daar uiterst tevreden mee was zou ik dit jaar de Suitcase halen. Nu wegens liefde voor een ander merk ga ik de Suitcase niet meer aanschaffen. Ik ben alleen wel van mening dat de Big Box vele male beter is.

    De Suitcase bestaat uit 12 cake's. Daarvan zijn er 4 met alleen staarten. De Tailblazers stellen zoals verwacht helemaal niets voor. Deze worden hier ook verkocht onder Pearl van Mercurius (voor 3 euro per stuk). Ze zijn dus ook niets waard. Daarnaast hebben de andere twee cake's met staarten ook geen een stuk spektakel in zich. Deze lijken ook veel op de Colony van Mercurius (kosten 5 euro per stuk).

    Daarnaast zijn bijna alle andere cake's met wel luchteffecten matig. Ze zijn niet groots. Dat is al van de film af te lijden. Daanaast zijn het geen speciale effecten. De meesta zijn peony's of crackling, wat standaard is voor normale cake's uit paketten, maar niet in een pakket dat meer dan 130 euro kost!

    Eerlijk gezegt ben ik hier teleur gesteld over. Nogmaals, ik heb geen eigen ervaring met dit pakket. Maar na de film gezien te hebben denk ik er heel anders over dan voorheen. Dit moest de tegenhanger van de Big Box zijn, nou ik ben blij dat ik voor dat pakket had gekozen want dit stelt geen fcuk voor, en vind ik het zelfs oplichterij voor de mensen die denken dat ze een super pakket hebben aangeschaft, wat niet zo is. Echt niet.

  11. #11
    VWC-Lid Firekiddo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    268
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    het kan niet gekker worden 135 euro , hierzo in tilburg terwijl hij vorig jaar 119,- was!
    gelukkig kunnen we hem krijgen voor 85 bij de lokale handelaar.
    maar dan nog, ik vind de potje niet zo mooi!
    die Big box van Lidu doet het beter.
    Ook 85 euro bij de handelaar, whahaahha!!!
    2011, denk!

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 september 2007
    Berichten
    22
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
    Om dat korte verhaal lang te maken.

    Voorheen las ik overal dat de Suitcase van Star te vergelijken was met de Big Box van Lidu. Nu ik de Big Box vorig jaar heb aangeschaft, en daar uiterst tevreden mee was zou ik dit jaar de Suitcase halen. Nu wegens liefde voor een ander merk ga ik de Suitcase niet meer aanschaffen. Ik ben alleen wel van mening dat de Big Box vele male beter is.

    De Suitcase bestaat uit 12 cake's. Daarvan zijn er 4 met alleen staarten. De Tailblazers stellen zoals verwacht helemaal niets voor. Deze worden hier ook verkocht onder Pearl van Mercurius (voor 3 euro per stuk). Ze zijn dus ook niets waard. Daarnaast hebben de andere twee cake's met staarten ook geen een stuk spektakel in zich. Deze lijken ook veel op de Colony van Mercurius (kosten 5 euro per stuk).

    Daarnaast zijn bijna alle andere cake's met wel luchteffecten matig. Ze zijn niet groots. Dat is al van de film af te lijden. Daanaast zijn het geen speciale effecten. De meesta zijn peony's of crackling, wat standaard is voor normale cake's uit paketten, maar niet in een pakket dat meer dan 130 euro kost!

    Eerlijk gezegt ben ik hier teleur gesteld over. Nogmaals, ik heb geen eigen ervaring met dit pakket. Maar na de film gezien te hebben denk ik er heel anders over dan voorheen. Dit moest de tegenhanger van de Big Box zijn, nou ik ben blij dat ik voor dat pakket had gekozen want dit stelt geen fcuk voor, en vind ik het zelfs oplichterij voor de mensen die denken dat ze een super pakket hebben aangeschaft, wat niet zo is. Echt niet.
    ik ben het eens met wat je
    over dit pakket zegt. want toen ik dat briefje poste dacht ik : heb ik wel goed gekeken? na het filmpje te herhaalen dacht ik nee. mooi gevult maar heel
    erg mager.

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Er zit nog een pot bij die alleen cracklingstaarten geeft. En dan heb je 2 trailblazers en verder wat simpele potjes die Peonýs/Crackling geven. Die 135 ben je mooi kwijt. Ik zou het pakket laten staan. Je zit met potten opgescheept die je niet mooi vind. Je haalt er wel een beetje korting uit als je een pakket koopt maar als er dan van die flutpotjes tussenzitten verneukt dat je korting weer.

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De Suitcase van Star kan binnenkort naar de archieven.
    Dit product zal uitlopen en dan houdt het op
    In plaats van de Suitcase komt de Star Elite Box, op de beurs in Gorinchem hebben wij de dummy,s al mogen aanschouwen

  15. #15
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Is dit dan wel een betere box? Want dit was niet echt mijn case. Daarom nam ik ook altijd de big box

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    De Suitcase van Star kan binnenkort naar de archieven.
    Dit product zal uitlopen en dan houdt het op
    In plaats van de Suitcase komt de Star Elite Box, op de beurs in Gorinchem hebben wij de dummy,s al mogen aanschouwen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •