Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 151 t/m 153 van 153
  1. #151
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    still no friggin email

  2. #152
    VWC-Lid Babiloot's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2008
    Locatie
    Ooijpolder, Gelderland
    Berichten
    1.305
    Thanks
    60
    328 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thunderlizzard Bekijk bericht
    Vandaag mijn prijs opgehaald plus 2 prijzen van mede freaks die niet in de gelegenheid waren om zelf te gaan en mij deze gegunt hebben(nogmaals bedankt!) Daar aangekomen stonden er aardig wat mensen buiten dus dat beloofde wat.
    Gelukkig viel het wel mee. Na ff wat gesteggel over met wie ik telefonisch gesproken had( dacht Marleen bleek Marjolein te zijn)mijn fout hahaha werd het snel geregeld.
    FF de artikelen op een lijst ingevuld en een afhaalnummer gekregen en naar beneden naar de afhaalbalie. Wat een drukte!! De eerste vrouw die ik tegenkwam zei: "Ik sta al een half uur te wachten". Gelukkig kwamen mijn prijzen al na 5 minuten. En met wat felicitaties en 3 cakes op zak weer richting huis.
    Tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn Original vest met kapotte rits(binnen 1 week maar was al ff geleden) om te ruilen wat gelukkig ook geen probleem was. Netjes een nieuwe gehad.

    Dus wat mij betreft een pluim voor Zena Pijnacker


    Nou ja, wel in gelegenheid, maar de winkel reageerd niet meer. Hier zal ik ze ook nog een mail over sturen! En geen probleem, veel plezier ermee!

  3. #153
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickB Bekijk bericht
    still no friggin email
    Ik denk ook niet dat die er nog gaat komen en dat alleen de winnaar een bericht heeft gehad. Ik ga er namelijk vanuit dat ze niet pas op de 31e gaan vertellen dat je gewonnen hebt en waar je het dan nog op kunt halen. Dat is onbegonnen werk. Of ze moeten het komen brengen natuurlijk...

    En als het een VWC-lid was geweest dan had dit hier allang gestaan!
    www.huismanvuurwerk.nl

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •