Banner China Red
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 93
  1. #1
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts

    Totaal Gemak De Weijs Groningen

    Deze dealer in Groningen is voorzien van de producten van Cafferata en Witte Tentenverhuur. Via de site www.onwijsvuurwerk.nl (made by Gerwin ) zie je het assortiment dat ook op de verkoopdagen aanwezig zal zijn. Bij bestelling kun je kiezen uit 15% korting of 25% gratis vuurwerk naar eigen keuze (bij afhalen, of bij bestelling in de winkel aldaar).

    Op hun Vuurwerktoppers site http://www.vuurwerktoppers.nl/deweijs/ zie je het verdere, volledige Cafferata assortiment dat je vooraf kunt bestellen (in overleg mogelijk ook een product naar keuze op de verkoopdagen). Ook de gehele Showtime-lijn kun je zo te pakken krijgen, momenteel het enige verkooppunt in het Noorden daarmee!
    Wil je een bestelling op Vuurwerktoppers laten meewegen in de actie van de Onwijs-site, kun je het beste even mailen met de winkel. Ik heb gemerkt dat Johnny en Marcel je graag tegemoet willen komen met hun vriendelijke service!
    Een unieke vuurwerkwinkel in het Noorden des lands dus

    Cigo de Weijs
    Van Lenneplaan 113
    9721 PE Groningen
    Tel: 050-5258460
    [email protected]
    Laatst gewijzigd door Richardus; 23 november 2013 om 09:38

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Berichten
    118
    Thanks
    22
    27 waarderingen in 12 posts
    Ik heb hier vorig jaar voor het eerst vuurwerk gehaald en moet zeggen dat me dat erg goed bevallen is. Zeer vriendelijke mensen die ook erg gepassioneerd van vuurwerk zijn. Toen ik er kwam was het niet heel druk, dus konden we lekker kleppen over vuurwerk terwijl de bestelling gereed gemaakt werd.

    Normaal is het een soort tabakswinkel met nog een rits andere services. Lekker knus opgezet, wat wel even oppassen is als je met je vuurwerk de shop wilt verlaten. Dat werd vorig jaar achterin de winkel geregeld en daarna moest je met je hele hebben en houden slalommen langs de stands met ansichtkaarten, aanstekerrekken en andere vuurwerkliefhebbers.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Wil je een bestelling op Vuurwerktoppers laten meewegen in de actie van de Onwijs-site, kun je het beste even mailen met de winkel. Ik heb gemerkt dat Johnny en Marcel je graag tegemoet willen komen met hun vriendelijke service!
    Oh? Maar dat is interessant! Ik was van plan een redelijk grote bestelling via Vuurwerktoppers bij hun te plaatsen en ook nog een via de Onwijs-site. Maar als ik ze kan samenvoegen en over het geheel nou eens 25% extra vuurwerk kan uitzoeken. Meer vuurwerk is altijd goed! Ik moet ze de komende dagen maar eens een emailtje sturen en vragen wat de mogelijkheden zijn.

  3. #3
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Was daar vannacht nog even ingebroken geen vuurwerk weg, maar wel een deel van de net ingeslagen sigarettenvoorraad o.a. Dan begint je vuurwerkverkoop dus niet relaxt maar met politie en verzekering op de stoep

    Toen ik er was vanmiddag was het weer lekker rustig na een druk begin van de dag, en werd op een gezellige manier de bestelling bijeengezocht. Niks geen hectiek hier, gewoon al keuvelend over de gang en stand van vuurwerkzaken wat kleins erbij kopen enzo Een zaak om uren kletsend door te kunnen brengen Een liefhebberszaak!

  4. #4
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Hey, ze staan niet meer op Vuurwerktoppers; zijn ze met Cafferata gestopt? Maar ook www.onwijsvuurwerk.nl is momenteel onbereikbaar? Wordt die geüpdate of moet ik me zorgen gaan maken dat ze zijn gestopt met vuurwerk of verheugen dat ze misschien naar andere importeur(s) zijn overgestapt?

  5. #5
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Niks aan de hand hoor ze gaan gewoon weer vuurwerk verkopen van cafferata en marijn. Ik heb gisteren de productelijst mogen ontvangen om de webshop te updaten er gaan wel enkele producten uit en enkele nieuwe erbij.
    Gerwin

  6. #6
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Zie net dat onwijsvuurwerk weer bereikbaar is maar wel jammer dat er niet meer via Vuurwerktoppers verkocht wordt. Andere Cafferata-dealer in 't noorden verkoopt maar klein stukje Showtime, De Weijs deed dat helemaal (in de voorverkoop). Nou ja, dit jaar kan ik er niet bestellen, volgend jaar maar weer zien hoe de zaken er voor staan

  7. #7
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Volgensmij gaan ze gewoon weer ook via vuurwerktoppers verkopen hoor ? Was vorig jaar ook al iets mee verkeerd gegaan waardoor ze later daar alsnog op online waren.
    Gerwin

  8. #8
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ow ok, vorig jaar niet gemerkt. Ze staan niet onder de dealers en via de directe url krijg ik ook een 404tje. Ach, zal vanzelf blijken. Hoop gewoon dat deze goeie dealer van 2 in 't Noorden moeilijk verkrijgbare merken gewoon eeuwig blijft bestaan

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    206
    Thanks
    10
    92 waarderingen in 35 posts
    in de folder van totaal gemak staan nog wel binkies, dus toch maar even langs

  10. #10
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Staan op de website ook nog, voor €3,75

    Zo te zien is de tekst op de homepage www.onwijsvuurwerk.nl ook geüpdate en is de actie dit jaar wederom:
    In de voorverkoop dit jaar:
    15 % contant korting op de gehele bestelling niets uitgezonderd of
    25% gratis vuurwerk geheel na eigen keus kan bij on-line bestellen uitgezocht bij het afhalen.

  11. #11
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Een paar updates voor jullie ;)

    Het bedrijf heeft een nieuwe naam gekregen maar wordt nog wel door de zelfde eigenaren gerund. De nieuwe naam is Cigo Groningen.

    10% voorverkoop korting of 20% gratis artikelen (zelf uitzoeken), of bij bestelling vanaf € 75,00 een staatslot t.w.v. € 15,00 dit is een ½ oude jaarslot.


    De producten staan zga als allemaal al op de site ik moet nog een paar dingen fiksen zoals wat fotos en dan kan de site weer online voor dit jaar.

    En ja de binkies verkopen ze ook weer ;).
    Gerwin

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    206
    Thanks
    10
    92 waarderingen in 35 posts
    Vandaag even foldertje gehaald, kreeg er mooi twee, zie alleen niks van caferata staan, is dit eruit? Leuk krantje, maar marijn blijft natuurlijk duur.. Binkies inderdaad 3,75. Nog vragen stel ze gerust

  13. #13
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Vorig jaar waren er 2 verschillende krantjes: 1 van Witte Tentenverhuur, 1 van Cafferata. Deze keer niet?

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    206
    Thanks
    10
    92 waarderingen in 35 posts
    ik ben in de winkel zelf geweest en gevraagd om de vuurwerk folder, heb alleen deze folder gekregen dus zou niet weten of er nog een krantje is, dat zal dan denk ik wel aangezien de marijn collectie alleen een beetje weinig is.

  15. #15
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Webshop van cigo/de weijs is nu ook online ;)

    http://www.onwijsvuurwerk.nl/index.php
    Gerwin

Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •