Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Totaal Gemak De Weijs Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Gezellig kleine toko, stond zelfs een rij en dat ben ik er niet gewend haha, top voor hun natuurlijk Alleen ff Kleurentoppers voor mij en m'n pa gehaald, Return Of The Phoenix waren er nog niet dus morgen weer ff heen die op de fiets zien mee te krijgen

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        Heren,

        Er is inmiddels contact gezocht met de winkelier.

        Posts zijn in afwachting van contact met de winkelier tijdelijk op zwart gezet.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #64
          http://www.onwijsvuurwerk.nl/
          Weet iemand of ze hier weer vuurwerk gaan verkopen? de site is niet up to date.

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Rico88 Bekijk bericht
            http://www.onwijsvuurwerk.nl/
            Weet iemand of ze hier weer vuurwerk gaan verkopen? de site is niet up to date.
            staan wel nieuwe producten tussen

            Comment


              #66
              LIjkt me aardig uptodate nu. NIuewe Rubro en Zena staan er op, en niet het ergens voorspelde Heron maar wel Vulcan.

              Comment


                #67
                Jaarlijkse vaste noemer. Gewoon nog zo'n tabakszaak met vuurwerk achterin, heerlijk. Lekker kalm brstellinkje zoeken...gratis vw drbij uitkiezen, helpen sjouwen...en met Witte, waarvoor m.n. ik er was, naast wat Original. Blijft fijn adresje.

                Comment


                  #68
                  Zolang de voorraad strekt!

                  Comment


                    #69
                    Zat er al op te wachten

                    Comment


                      #70
                      alleen jammer dat de screw dan weer net niet in het rijtje kortingen valt. Verder wel leuke producten die ze nog hebben.
                      greetzzz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        #71
                        Zit toch wel leuk spul tussen hoor!

                        Comment


                          #72
                          Vaste prik hè, gezellig praatje, bestellinkjes zo op tafel en doooorrrrr maar weer

                          Comment


                            #73
                            Vandaag ook geweest voor het eerst. Prima service met oa een gratis goede pijlenstandaard van Vulcan en gratis vuurwerk ondanks mijn online bestelling op hun goed verstopte outlethoekje. Leuk om met de mannen even gepraat te hebben en nog de echte ouderwetse sfeer van vuurwerk achterin een sigaren en lectuurzaak tussen de klanten die voor een oudejaarslot of een pakje shag komen. Volgend jaar ben ik weer klant!

                            Comment


                              #74
                              Iemand bekend of en wanneer Onwijs vroege vogelverkoop gaat doen, zoals andere jaren wel? Hun facebook geeft niks concreets iig

                              Comment


                                #75
                                Is alweer 'n tijdje in de lucht

                                Comment

                                Working...
                                X