Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 64
  1. #16
    VWC-Lid blaapaap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 juli 2008
    Berichten
    151
    Thanks
    6
    37 waarderingen in 12 posts
    WAT EEN TE GEK NIEUWS!!

    Ik wacht idd op verdere info voordat ik actie onderneem...

  2. #17
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Ach jongens, gewoon boeken

    Over die kaarten;
    De donderdag is gratis, dat was in 2008 ook al zo volgens mij, omdat men anders te weinig bezoek verwacht die dag. Zal wel i.v.m. het weekend zijn ofzo, je bent na de laatste show ook niet zomaar snel thuis namelijk.

    En welke plek je wilt, tja, wat je zelf wilt. Wij hadden staanplaatsen en dat beviel dikke prima. Heb je veel bewegingsvrijheid, je kan tussen de shows effe naar de bar lopen, en gaan staan/zitten waar je wilt. Kijk anders ff bij NDF 2008, daar staat in de topics wel ergens zo'n kaartje, dat zal nu ongeveer hetzelfde zijn.

    Alleen nog het risico dat het niet doorgaat. Ach, dat nemen wij voor lief. Ook zonder de shows maken we er een mooi weekendje van, maar ze gooien echt geen tickets in de verkoop als ze niet redelijk zeker zijn van het festival lijkt me. Maar ik snap dat niet iedereen zomaar iets boekt dan.

    edit: dat de donderdag gratis was kan ik niet terug vinden, ben misschien in de war met een ander festival

  3. #18
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Ik zie al heel wat jaren berichten van dit festival voorbij komen, maar misschien wordt het toch eens tijd om er ook daadwerkelijk een bezoekje aan te brengen. Zo ver is het nou ook weer niet.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Hier wil ik al jaren heen ken iemand me een beetje info pmen over hotels? (Ookal is het de ongeveer prijzen zodat ik weet hoeveel deze 2 nachten me gaan kosten)?

    En denk dat ik gewoon met auto ga als ik ga!
    Tis bij Parijs in de buurt toch?

    Je suis impatient de! whehe

    EDIT: heb het uitgerekend en het valt reuze mee met 2 nachten overnachten, en binnen 5 uur ben je al weer thuis als je 17 juni in de nacht terugrijd

    Nou nog hopen dat het doorgaat en ik het geld ken lenen om te boeken en ik ga zeker!

    Oh schiet me net te binnen dat het dan geen vakantie is (vond het al zo goedkoop zomer en dan zo goedkoop hotel ) naja zien wel neem ik maar paar dagen vrij, maandag ken ik gewoon weer naar me werk of school whaha
    Laatst gewijzigd door Monsterking; 11 januari 2011 om 15:50

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Jack, heb jij ondertusen al meer info over kaartverkoop etc?
    Ik heb mijn zinnen voor dit jaar op NDF gezet.!!

  6. #21
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    zit je jaren te wachten op een vervolg van 2008.. Is ie er eindelijk, en dan kan je niet :(

    Mja.. ik zit dan wel weer in Alicante ;)
    Laatst gewijzigd door Ruben; 9 februari 2011 om 17:25

  7. #22
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Jack, heb jij ondertusen al meer info over kaartverkoop etc?
    Kaartverkoop gaat o.a. via:
    http://www.fnacspectacles.com/recher...a1295869707302

  8. #23
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Heb bericht gehad van de plaatselijke VVV:

    Hello,
    The fireworks of Chantilly will take place at the Château the 17th and 18th of june 2011. The date of 16th is canceled. Nothing free while the fireworks. You have to pay even the car park.(10€)
    The prices are :
    Golden category 90€ (parking fee included)
    category 1 : 47€ (seated)
    category 2 : 32€ (seated)
    category 3 : 18€ (stand)
    You can call us if you want to make a reservation and pay by visa card.


    Dus, donderdag de 16e is afgevallen als festivaldag.
    Vrijdag en zaterdag staan nog wel.
    Als ik dit zo lees, dan lijkt het me vrij zeker gewoon door te gaan allemaal!

  9. #24
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    nog steeds geen verdere details. Zo lang ik geen details weet ga ik geen kaarten boeken. Ik heb een tijdje terug wat vragen de ronde gedaan bij vuurwerk bedrijven waar van ik verwachte dat ze mee zouden doen. Waaronder een aantal grote franse bedrijven. Niemand weet van iets.

    Je gaat immers ook geen kaarten voor een concert kopen als je niet weet wie er komt optreden.

    Wel zonde dat de Donderdag dus geschrapt is. ik hoop niet dat dat zn weerslag heeft ( budget technsich gezien) op de rest!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  10. #25
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Tja, jammer dat er inderdaad nog geen programma bekend is.
    Maar gezien het antwoord wat ik van het officiële Tourisme Bureau (VVV) van de regio kreeg ga ik er toch wel vanuit dat het gewoon doorgaat. Tickets verkopen voor iets wat nog niet zeker is zullen ze toch niet doen? Krijgen ze vet gezeik mee lijkt me, mocht blijken dat het toch niet doorgaat.
    Aan de andere kant, mocht het echt niet doorgaan... ja, dan heb ik dikke pech... te naïef geweest zeg je dan achteraf misschien, maar een leuk weekendje weg wordt het sowieso.

    Wat betreft kaarten <--> concert, dat zie ik anders.
    Men koopt bijvoorbeeld wel kaarten voor Lowlands zonder line-up, omdat het toch wel een goed festival wordt. Idem voor NDF wat mij betreft, maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk ;)

    Hopelijk is er nu juist meer budget voor de andere 2 dagen.
    Mag ik vragen hoeveel bedrijven je aangeschreven hebt?

  11. #26
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Het verschil tussen Nuits de Feu en Feux de Chantilly is wel dat we totaal niet weten wie er achter zit. het enigste dat ik weet dat is dat er een commercieel Evenementen buro bij\achter Zit.. en dus moet er geld verdient worden.

    Nuits de Feu werd georganiseerd door de provincie zelf. en dus was er geen winst oogmerk.

    Je kunt dit niet met lowlands vergelijken vind ik.. aangezien dit muziek festival al jaren jaarlijke is.. NDF bestaat nog niet zo lang als dat.. plus dat het om de 2 jaar was. Die vergelijking gaat dus erg mank.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  12. #27
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Behalve dat het inderdaad misschien niet zo'n rijke historie heeft vind ik deze vergelijking juist beter dan de vergelijking met een concert. Ze gaan echt niet dit soort bedragen per avond vragen om ons vervolgens 1 of 2 prutshowtjes voor te schotelen. Doen ze dat wel, dan hebben wij pech, maar kunnen zij ook gelijk hun nieuwe festival opdoeken.. want dan is het 1 keer en nooit weer

    Maar goed, het blijft koffiedik-kijken. We zijn wat sceptisch, maar ik gun ze het voordeel v/d twijfel en heb alvast een huisje geboekt. Tickets bestel ik er ook vast bij. Heb er wel vertrouwen in.

  13. #28
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    oke, ik kreeg net de tribune indeling binnen.. En die stellen mij aan de ene kant gerust.. en aan de andere kant ook weer niet.

    De tribune indeling:



    Zoals op dit kaartje te zien is er het een en ander veranderd. Zo zijn er geen zei tribunes meer. Is de Care Or\VIP tribune naar het midden verhuisd. En is de vormalige Care Or Tribune nu ingedeeld in een Cat 1 tribune. De staanplaatsen zijn verhuisd naar helemaal de andere kant van de tuin.


    Dit laatste heeft als gevolg dat er aan de overkant duas geen vuurwerk meer opgesteld kan worden. En dat als ik deze map zo eens nader bestudeer er ook geen groot kaliber vuurwerk meer geschoten mag worden.

    Het is wel zo dat nu de hele tuin ( voorheen slechts de helft) gebruikt gaat worden zo te zien voor het vuurwerk. Maar omdat er aan de andere kant nu óók publiek staat vrees ik dat er op kaliber ingeleverd zal moeten gaan worden. En dat we het zullen moeten doen met misschien 100 of 125mm maximaal. Dit zegt natuurlijk niks, maar toch.

    Verder heb ik een soort van timetable binnen gehad met een voorlopige programma indeling:


    19:00: opening park

    19:00 - 22:00: Animatie in het park

    22:30 Openings Vuurwerk met als thema Mexico (onder voorbehoud)

    22:40 presentatie deelnemers

    22:45 1e deelnemer

    23:00 2e deelnemer

    23:15 3e deelnemer

    23:30 Jury beraad

    23:40 Bouquet final (5 minuten) slot vuurwerk.

    23:45 einde

    Ik heb nog steeds geen duidelijkheid over wie er mee doen. Zodra ik dat weet dan zal ik dat natuurlijk zo snel mogelijk bekend maken. Er gaat wel een gerucht de ronde dat het festival door slechts 2 bedrijven ( ieder 1 dag) geschoten zou gaan worden. Een bedrijf die genoemd wordt is het bedrijf JCO wat staat voor Jacques Couturier Organisation. dit bedrijf schiet hele mooie shows. Maar ik zou liever ( als dit waar mocht zijn) zien dat het allemaal verschillende bedrijven zouden zijn. Maar nogmaals dit is slechts een gerucht dat op moment rond gaat.

    tot zover even deze update in zake Feux de Chantilly
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  14. #29
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Hm, dat zijn inderdaad maar kleine veiligheidsafstanden met die staanplaatsen aan de overkant. Dat is hemelsbreed iets meer dan 100 meter... jammer, maar dus inderdaad geen grote kalibers dan waarschijnlijk.

    Geldt die time-table voor beide dagen overigens?
    Het zou daarnaast wel vreemd zijn als er maar 2 bedrijven schieten en ze toch 3 deelnemers per dag (6 totaal) op de lijst zetten. Krijg er dan een beetje het 'Scheveningen' idee bij. Maar goed, dit bericht laat zien dat ze niet stilzitten.

  15. #30
    VWC-Lid blaapaap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 juli 2008
    Berichten
    151
    Thanks
    6
    37 waarderingen in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Hm, dat zijn inderdaad maar kleine veiligheidsafstanden met die staanplaatsen aan de overkant. Dat is hemelsbreed iets meer dan 100 meter... jammer, maar dus inderdaad geen grote kalibers dan waarschijnlijk.
    Thnx voor de info jongens!
    Maar jullie maken het niet makkelijker om een beslissing te nemen...

    De afstanden zijn daar wel minder belachelijk hoog als nederland lijkt me?
    Weet iemand het maximale kaliber voor 100 Meter afstand in viva la France?

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •