Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Initiatief info over shells schieten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Initiatief info over shells schieten

    Omdat er ieder jaar weer mensen zijn die shells onverantwoord afschieten, en ze niet weten wat ze er mee moeten doen heb ik dit initiatief genomen om deze mensen voor te lichten. Iedereen op VWC kan natuurlijk het geweldige topic van Kruitsnuiver lezen maar ik zou het fijn vinden als het wat verder rijkt dat vuurwerkcrew.
    Daarom heb ik snel deze website in elkaar geknutseld die mensen voorlicht hoe ze met shells om moeten gaan.


    Note:
    Dit is niet bedoeld als reclame, ik zou alleen graag feedback ontvangen over wat ik kan veranderen en eventueel foute informatie.

    Ik hoor het wel!

    Grt, Luman.

    #2
    sUper!

    MvG,
    PoGo

    Comment


      #3
      Misschien nog iets neerzetten over cilinders en verstevigde buizen ?
      Gr. Alex:bye:

      Comment


        #4
        Mooi initiatief, en er staat ook al goed wat info op je site
        Misschien dat je nog een stukje toe kunt voegen over de bouw van rekken bijvoorbeeld. En over hoe het schoonmaken van de buizen in zn werk gaat.

        Comment


          #5
          ook handig om er bij te vermelden. Dat het word aangeraden de mortierbuis minimaal tot 2/3de in te graven. Je zou denken dit is logisch.

          Maar ik ben filmpjes tegengekomen op youtube, waar de mortierbuis gewoon los op straat word gezet. Dit kan voor levensgevaarlijke situaties zorgen.
          Stoken tot we er bij neervallen!!

          Comment


            #6
            Ik vind het een goed initiatief! Je hebt een mooie, duidelijke en overzichtelijk site gemaakt. Ik denk dat veel mensen hier wat aan hebben.

            Misschien kun je er ook wat over rekjes op zitten (hoe te maken, tutorials genoeg op VWC, die mag je vast wel gebruiken!) , hoe completer de info hoe beter het is en hoe veiliger er geschoten zal worden

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
              Ik vind het een goed initiatief! Je hebt een mooie, duidelijke en overzichtelijk site gemaakt. Ik denk dat veel mensen hier wat aan hebben.

              Misschien kun je er ook wat over rekjes op zitten (hoe te maken, tutorials genoeg op VWC, die mag je vast wel gebruiken!) , hoe completer de info hoe beter het is en hoe veiliger er geschoten zal worden
              Toegevoegd!
              Bedankt voor de reacties jongens, als jullie de site een beetje rondsturen zou dat geweldig zijn!

              Comment


                #8
                Is er nog animo voor de website?

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Luman Bekijk bericht
                  Is er nog animo voor de website?
                  Vind het een erg goed initiatief Luman, het kan een hoop ellende besparen! Top hoor!
                  [b]Niet actief[/b]

                  Comment

                  Working...
                  X