Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyro outlet-store, Joure

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik ben zeer benieuwd, maar we zullen het gaan zien.
    Wil je in ieder gevaal ontzettend veel succes wensen en dat we elkaar wegen mogen zien tijdens de verkoop dagen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Beste vrienden van het kruit,

      Bedankt voor alle berichten en PM's wbt de tragedie "Schuurmans Vuurwerk".

      Lachen jullie ff mee???
      Huilen mag natuurlijk ook, want dit ken echt niet!!!

      Hilarious gipsy wedding with fireworks, turns out a big failJukin Media Verified (Original)Interested in licensing this footage?Learn more @ https://www.juki...

      Comment


        Wat een malloten.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Beste vrienden van het kruit,

          Vanwege mijn baan buiten het vuurwerk, heb ik dit jaar geen tijd om de Pyro Outlet te runnen.

          Dit jaar heeft de Pyro Outlet nieuwe uitbaters en ik wens ze alle succes toe...


          Groet,

          Sander
          Laatst aangepast door PYRO OUTLET-STORE; 8 September 2014, 17:45.

          Comment


            Jammer Sander!

            Comment


              Jammer dat deze zaak niet lekker doorgegaan is! In de tijd van Sander echt 10x top!
              Stoken tot je er bij neervalt!

              Comment


                En de winkel is weer open.
                Tegenwoordig onder de naam vuurwerkparadijs.nl

                Comment


                  Deze winkel, die de laatste jaren pyrodiscounter heette, is nu overgenomen door Vuurwerkparadijs, een winkel die eerst in Lemmer zat.

                  Comment


                    Investgate van Hardix nog misschien toch even langs gaan, jeugdsentiment

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                      Investgate van Hardix nog misschien toch even langs gaan, jeugdsentiment
                      Wat er soms al niet in hoekjes van bunkers kan liggen! Verbaas me altijd weer als ik nu bijvoorbeeld ergens EVO artikelen uit 2014 tegenkom. Alsof die niet eerder verkocht hadden kunnen worden hehe!

                      Comment


                        Best een leuk winkeltje. Ze HADDEN nog wat Royal F3 sibgleshots. Met nadruk op hadden. 4 van de 8 pakjes gekocht in de voorverkoop. Vandaag in de winkel bleek dat ze nog 1 setje hadden. Ik kn me niet voorstellen dat die een hele dag heeft overleefd
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment

                        Working...
                        X