Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful Thundertail

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Kan me voorstellen dat ook de oude batch op moet, dus geen garantie dat je de nieuwe versie krijgt.

    Comment


      #62
      ik heb die garantie wel want ik haal bij de importeur zelf ....

      Comment


        #63
        doordat ik een flinke bestelling had geplaatst mocht ik 4 potten van Bon uitzoeken en heb deze ook gekozen. kan niet wachten totdat hij hier in de straat staat vind dit echt een geweldige pot. en op de demo van een aantal weken geleden klonk hij niet zo heel veel zachter als de SS. dus ben benieuwd hoe hij klinkt van dichterbij.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
          doordat ik een flinke bestelling had geplaatst mocht ik 4 potten van Bon uitzoeken en heb deze ook gekozen. kan niet wachten totdat hij hier in de straat staat vind dit echt een geweldige pot. en op de demo van een aantal weken geleden klonk hij niet zo heel veel zachter als de SS. dus ben benieuwd hoe hij klinkt van dichterbij.

          Dan heb je een aardige bestelling gedaan, wat was je bedrag?

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            Dan heb je een aardige bestelling gedaan, wat was je bedrag?
            precies bedrag ga ik niet geven maar hou maar rekening met 4 getallen voor de komma. maar dit heeft niet veel te maken met de colourfull thundertail. laten we weer on-topic gaan.

            Comment


              #66
              Is er verschil tussen de versie met dream label en de versie met bonfire label ? Heb namelijk 2 verschillende.
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                #67
                In degene met het dream label zit in ieder geval wasag lont tussen de tubes. Dus ik denk dat deze wel sneller weg is dan wat ik op de filmpjes heb gezien.

                Comment


                  #68
                  Deze gisteravond gezien, per 2! Wat een geweld zeg.. prachtig!
                  Goede knallen en leuke ti-boeketjes, echt kicken.

                  Comment


                    #69
                    kreeg deze zoals eerder gezegd gratis. maar wat gaf dit een geweld zeg volgend jaar moet deze er weer bij zitten. echt niet normaal hoe hard deze ging. vond deze zeker beter als de Silver Salute. had deze op een demo gezien maar toen schoot hij erg traag maar die ik had was binnen 25 seconden klaar dus 4schoten per seconden echt een heerlijk tempo. werd meerdere keren aan mij gevraagd welke die nou was. gewoon een regelrechte topper!

                    Comment


                      #70
                      Had hem verwerkt in mijn knalproject, 2 maal. Had hem 1x besteld maar had de gorilla besteld(Diamond, voor 24,95) maar die was er niet. Dus bood hij deze aan en heb hem maar genomen. Erg goede bak al weet ik niet meer wat wat was in al het geweld!
                      Binnenkort volgt er wel een filmpje!

                      Comment


                        #71
                        Heb deze ook twee keer gehad in mijn collectie, ik vond het echt wel een topper hoor, hij knalt de SS er niet uit, maar de knallen zijn zeer acceptabel te noemen. Alleen zaten bij mij de labels verkeerd om

                        Comment


                          #72
                          mijn nummer 1 knalblok,heerlijk zeg!!
                          alleen de snelheid kon iets meer omhoog vind ik persoonlijk.

                          Comment


                            #73
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                            Comment


                              #74
                              Een zeer goede cake met harde knallen maar helaas naar mijn mening toch een stukje te langzaam (die van mij ging trouwens langzamer dan die op het filmpje hierboven).

                              Comment


                                #75
                                ik heb er ook 2 gehad, stuk voor stuk een mooie knalcake, met een lekker tempo. en bij mij had hij zelfs een soort finale! de laatste 10 schoten ongeveer gingen er in een seconde uit, was wel lekker dus!

                                Comment

                                Working...
                                X