Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 262
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts

    De Leuke Vuurwerkmensen Club

    Plaats hier alles wat te maken heeft met LVC

    De Leuke Vuurwerkmensenclub

    Deze club is een initiatief van een stelletje vuurwerkgekken. Maar dan wel gek in de goede zin van het woord. De Leuke Vuurwerkmensen zullen een of meerdere malen per jaar iets organiseren dat met vuurwerk te maken heeft. Dus bijvoorbeeld samen een shooting bezoeken, of, als de benodigde vergunning kan worden verkregen, zelf iets afschieten. Misschien kunnen we wel een keer iets regelen om samen naar Valencia te gaan. Maar ook discussiëren over hoe vuurwerk mooier of veiliger kan, staat op de agenda.

    In ieder geval iets leuks waarbij je lekker de hele dag over vuurwerk kunt kletsen, zonder dat mensen je raar aankijken.

    De club wil alleen leden die op een veilige, verantwoorde manier met vuurwerk om gaan. Gevaarlijke gekken die alleen maar zo hard mogelijk willen knallen of op een andere manier de boel willen verpesten, hoeven niet de moeite te doen om zich aan te melden.

    Naast de hoofddoelstelling (lol), probeert de LVC het image van vuurwerk te verbeteren. Als in de media iemand over vuurwerk praat, is het bijna altijd een tegenstander van vuurwerk die weinige feitelijke kennis heeft. Een ongeluk wordt ook altijd breed uitgemeten terwijl niemand het er over heeft dat er ook een gigantische groep mensen is, die veel fun beleeft met vuurwerk.

    10.000.000 mensen in Nederland(cijfers van Belgie zijn niet bekend) kijken op 31 december naar vuurwerk. Jaarlijks zijn er ongeveer 700 gewonden, waar van de meeste licht. Dat lijkt veel maar als je vergelijkt met bijvoorbeeld veldhockey, blijkt dat heel weinig. 30.000 mensen melden zich bij het ziekenhuis na een potje hockey. Daar zitten zware verwondingen bij zoals: schedelbasisfracturen, gebroken oogkassen, hartinfarcten, gescheurde kruisbanden etc. Toch is hockey gezond en vuurwerk gevaarlijk.

    Op een positieve manier lol beleven aan vuurwerk. Dat is dus het doel van de club die nog in haar kinderschoenen staat. Actieve en niet actieve leden heeft de club in alle kleuren en opleidingsniveaus. Als je leuk bent en van vuurwerk houdt, mag je mee doen. Lidmaatschap kost niets. Pas bij een activiteit worden de eventuele kosten berekend per deelnemer en kun je altijd nog zien of je komt.

    Wil je jezelf aanmelden?
    Stuur een mailtje met in ieder geval je naam, adres, telefoonnummer, leeftijd en eventuele ideeën naar:

    [email protected]


    Zena Baarle-Hertog TEL;0032-(0)479-264-903

  2. #2
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Ik moet zeggen dat dit een leuk clupje is waarvan ik zelf ook lid ben en ze organiseren met regelmaat leuke uitjes/meetings etc.
    Wat marco al zegt kun je je via een email aanmelden, maar je kunt je ook aanmelden bij de open dag/meeting van Zena Pijnacker waar Sisser van LVC hoogst waarschijnlijk ook aanwezig zal zijn om je aanmelding daar in behandeling te nemen en af te handelen.
    Ook zijn er een paar extra voordelen als je lid bent van de club, maar daar kan Sisser je zeker meer over vertellen.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Zondag 14 nov. a.s. gaat Original een show schieten met over de 100 consumenten batterijen op het voetbalterrein van

    VC Herentals
    Herenthoutsesteenweg 118
    2200 Herentals

    Dit is op korte afstand van de winkel.
    Deze show heeft een beetje variabele starttijd maar het zal rond 17.30u. zijn

    En zoals Lesley zegt zal het een peperige show worden waarin het gas er flink op zal gaan.
    Je hoeft je niet door een regenbuitje te laten weerhouden om te komen want hier zit je op een overdekte tribune met een prima zicht op het vuurwerk.

    Vooraf aan de show zal er in de winkel in Olen een gezellige meeting worden gehouden. Tijdens deze meeting is er gelegenheid tot kopen en hoe, Original gaat flink uitpakken met spectaculaire acties. Zorg dus dat je je plastic meeneemt want dit beloofd wel heel speciaal te worden.
    Zoals altijd zal er natuurlijk weer goed voor een natje en een droogje worden gezorgd zodat je inwendige freak ook niets tekort zal komen.

    Gelijk met een dikke stift in je agenda kalken en zorgen dat je dit niet mist.



    bron: http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/...showtopic=5152

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Gepost door SISSER.

    Opendag zena pijnacker 12-12-2010

    --------------------------------------------------------------------------------

    x-x-x-x-x-x-x-x-x-x


    Het was vorig jaar spetter gezellig met de Opendag bij Zena Pijnacker, goede reden om het weer te doen.

    Zondagmiddag 12 dec. om 13.00uur gaat het weer los daar en natuurlijk op de welbekende Zena manier.

    Naast de spreekwoordelijke gezelligheid zijn er,
    de gratis hapjes en drankjes,
    een volledige uitstalling van alle Zena Nederland producten,
    een quiz met toffe prijzen,
    een prijsvraag met nog meer toffe prijzen,
    scherpe voorverkoop aanbiedingen,
    het R A D met nog meer te winnen prijzen,
    een LVC pas ophalen
    M A R L E E N, moet ik meer zeggen?

    Het geheel zal weer op het net te volgen zijn met Arjans live-streaming TV.

    Staat er al iets anders in je agenda voor 12 dec., scheur het er uit en noteer deze kei van een meeting in Pijnacker.

  5. #5
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    De Leuke Vuurwerk Mensen Club is absoluut een aanrader voor alle liefhebbers van vuurwerk. Nederlands vuurwerk, Belgisch vuurwerk, kindervuurwerk het maakt allemaal niet uit zolang je maar een passie hebt voor vuurwerk doet de LVC er alles aan om ons een super gezellige dag te geven met een meeting, stookavond of demo. Ik ben enkele keren geweest tijdens de bijeenkomsten en vond het he-le-maal geweldig! Super goeie sfeer, hele gezellige liefhebbers, altijd wat vuurwerk tijdens de avond.

    Aanmelden is gratis, zou het zeker doen! Aanmelden betekend ook automatisch 10% korting op het vuurwerk bij Original Fireworks/ Zena de Bunker/ Zena tabac'o'tiek.

  6. #6
    VWC-Lid barroci's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 juli 2009
    Locatie
    omg eindhoven
    Berichten
    6
    Thanks
    4
    5 waarderingen in 1 post
    ik ben de 14 november ook zeker van de partij luitjes.
    neem een vriend mee, die zeker na de dag/avond in olen.
    zeker lid wil worden van ons clupke
    ik kijk uit naar volgende week zondag.
    greets en mischien tot ziens in olen cioa.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2008
    Berichten
    224
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Yeeeeeehaaaaaaa!

  8. #8
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Ik ben ook alweer een paar jaar lid van LVC en ben er ook trots op dat er een club is die die goede en leuke kanten van vuurwerk wil laten zien.

    Het LVC pasje wat ik ook altijd in mijn portemonnee heb zitten, doe het ook altijd leuk op verjaardagen. Heb je gelijk iets om over te vertellen.
    Groeten...:)

  9. #9
    VWC-Lid Rembo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    333
    Thanks
    8
    26 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
    Ik ben ook alweer een paar jaar lid van LVC en ben er ook trots op dat er een club is die die goede en leuke kanten van vuurwerk wil laten zien.

    Het LVC pasje wat ik ook altijd in mijn portemonnee heb zitten, doe het ook altijd leuk op verjaardagen. Heb je gelijk iets om over te vertellen.
    Zo is dat, ik heb hem ook altijd bij!

    Dit is echt een club voor de mensen die genieten van alles wat met vuurwerk te maken hebben en een heerlijk traditioneel oud en nieuw believen!

    De korting die het LVC lidmaatschap teweeg brengt bij Zena is dan natuurlijk ook weer een leuke toevoeging op het geheel


  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juni 2009
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    32 waarderingen in 4 posts
    beste allemaal,

    zojuist heeft de knbb besloten alle wedstrijden voor dit weekend af te lasten.
    dit houd voor ons helaas in dat de show ook verplaatst zal worden. op dit moment is het nog niet duidelijk op welke datum de wedstrijd ingehaals gaat worden.

    De geplande hapjes, drankjes en voorral acties gaan wel door!
    we gaan er zelfs nog een schepje bovenop doen om de teleurstelling weg te werken!

    mvg
    team Original

  11. #11
    VWC-Lid landinho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2009
    Locatie
    Midden van het land
    Berichten
    354
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lesley Bekijk bericht
    beste allemaal,

    zojuist heeft de knbb besloten alle wedstrijden voor dit weekend af te lasten.
    dit houd voor ons helaas in dat de show ook verplaatst zal worden. op dit moment is het nog niet duidelijk op welke datum de wedstrijd ingehaals gaat worden.

    De geplande hapjes, drankjes en voorral acties gaan wel door!
    we gaan er zelfs nog een schepje bovenop doen om de teleurstelling weg te werken!

    mvg
    team Original
    Dat is jammer..

    Zelf ben ik aan het twijfelen om lid te worden, ben 14 en woon nou niet echt vlak bij de grens.

    Dus meetings enzo word lastig denk ik

  12. #12
    VWC-Lid sisser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Berichten
    490
    Thanks
    457
    417 waarderingen in 100 posts
    LVC 2011


    Ik denk te mogen stellen dat 2010 een super jaar is geweest voor de LVC en haar leden.
    Er waren goed bezochte meetings, shows en opendagen. Het was fijn voor het bestuur om van jullie de vele positieve reacties te horen.

    Nu staan we aan het begin van een nieuw jaar en hebben we al diepe denkrimpels op ons voorhoofd van het bedenken van toffe LVC activiteiten voor 2011.

    Zena/OF heeft al besloten om ook dit jaar een mei-meeting te houden. Het is ook haar bedoeling om hierbij alvast wat meer info te geven over de nieuw te verwachten spullen.
    Hopelijk is daar tegen die tijd ook al iets van gearriveerd zodat dat kan worden getoond.
    Dat lijkt me geen slecht vooruitzicht.
    Nee, we doen het niet op Moederdag.

    Ook de jaarlijks terugkerende Geelse kanaalfeesten staan weer in de planning. Ik krijg weer kippenvel als ik terug denk aan die prachtige show van vorige zomer. We doen ons best om de camping weer te reserveren want die is altijd heel gezellig.

    Zena Trophy ! ! Ja je leest het goed, Original wil deze topper toch weer op het programma.
    Planning is nog in een vroeg stadium maar er wordt aan gewerkt.
    Dit keer wordt er gekeken naar de mogelijkheid om dit evenement eind september begin Oktober te houden. Lijkt me ook wel eens prettig om hierbij in m’n korte broek te lopen ipv moonboots.

    Wat we verder dit jaar als LVC gaan brengen is nog niet helemaal duidelijk maar vertrouw er op dat we ons best doen om leuke dingen voor jullie te bedenken.

    Zie jullie op de meeting !
    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

  13. #13
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Erg leuk bericht sisser.

    Hetgeen waar ik nog het meest blij om ben, is het feit dat de Zena trophy weer terug komt dit jaar. Wat een show werd er daar in 2008 geschoten(2009 overigens ook erg goed)! Op het laatst trilde de grond letterlijk, van zo'n 200 ti salutes in een paar seconde... Momentje wat ik en mijn pa nooit meer zullen vergeten De kou overigens ook niet, dus het zou erg mooi zijn als dit in september/october plaats zou kunnen vinden.

    grtzzz

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Verleden jaar zeer genoten van de meetings van LVC,uiteraard deze jaar dan weer.
    Laatst gewijzigd door jawe; 1 april 2011 om 19:30

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Gepost door sisser op vwb.

    Original Aandelen voor LVC leden?
    Original Zena heeft een plan om LVC leden nog meer in haar bedrijf te betrekken door alle geregistreerde leden een klein aandeel te geven in het bedrijf in de vorm van enkele aandelen.
    Dit mini aandelenpakket kan door aankopen worden vergroot en maakt het voor degenen die een flink pakket weten te vergaren mogelijk een stem in de bedrijfsvoering te hebben.(assortiments keuze)
    Eea is nog niet volledig uitgewerkt maar dat zal niet lang meer duren en komt het uitgewerkte plan hier op het forum te staan.
    Original laat opnieuw merken hoe belangrijk het contact met haar klanten is.

Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •