Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 67

Discussie: Vraatzucht

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Ik vind dit een toppertje hoor! Als de uiteindelijke versie zo is als op het filmpje of nog beter, neem ik er zeker 2 mee. Een voor de opening om 10:00 uur en de andere voor 's nachts als het lekker rustig is (uurtje of 2-3...).

    Het is wel te hopen dat als de uiteindelijke versie ook in salvo's schiet, elke fluiter precies hetzelfde gaat (dus net zo als op het filmpje). Het moet dan niet zo zijn dat bijvoorbeeld 1, 2 en 3 al bij trap 3 zijn en 4 en 5 nog bij trap 1 of 2... Dat verpest het effect net als bij een sky symphonie die te snel achter elkaar schiet...

    Anders gewoon 1 voor 1 schieten, duurt lekker lang is en dan ook lekker irritant
    Laatst gewijzigd door Rocketfreak; 9 november 2010 om 14:53

  2. #17
    VWC-Lid eboyvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2008
    Locatie
    0318
    Berichten
    162
    Thanks
    198
    148 waarderingen in 59 posts
    dezen moet ik zowiezo hebben voor mijn 10:00 project

    _______________
    EdeseKruitTuig

  3. #18
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Hij klinkt als muziek in mijn oren deze cake.
    4-traps fluit is toch wel een unicum.
    Als de uiteindelijke versie net zo presteert als het filmpje,
    dan schaf ik deze zeker een aantal keer aan.
    Even a broken clock is right twice a day.

  4. #19
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Deze cake maakt muziek. Kwalitatief goede fluiters en zo`n salvo die mooi tegelijk de lucht in gaan geeft een heerlijk effect. Ik hoop dat dit zo behouden blijft en de fluiters niet in elkaar gaan over lopen, want dan verpest deze cake zichzelf.

    Eindelijk eens een top cake uit deze lijn met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

  5. #20
    VWC-Lid !!PoGo!! GeK!!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 oktober 2005
    Berichten
    188
    Thanks
    870
    53 waarderingen in 31 posts
    Deze is heilig!
    Erg mooi voor in de finale!

    MvG,
    PoGo

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Is inmiddels al bekend hoe deze er nou werkelijk uit zal gaan zien?

  7. #22
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Ik ben daar ook benieuwd naar, de demo was toch al geweest? Is ie daar ook geschoten? Dan is er vast al meer bekend, toch?

  8. #23
    VWC-Lid Mick39's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2008
    Locatie
    Bunker 3b
    Berichten
    296
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik geloof dat de afgelopen demo een kleintje is geweest puur voor de winkeliers en dat de demo die eind november geschoten zal worden alle collecties zal bevatten inclusief een finale. Denk dat de info na die demo wel zal komen dan.

  9. #24
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Hij is wel geschoten bij de afgelopen demo, maar dat was een sample van de versie zoals ie niet zou moeten zijn. Het is mij ook nog altijd wat onduidelijk hoe ie er écht uit komt te zien (horen). Over een paar weken is de grote demoshow geweest, en dan is definitief bekend welke versie het is geworden en kunnen jullie ook de goede film zien.

  10. #25
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Interessante post van KruitFreak op FPM (met permissie gekopiëerd):

    op de demo schoten ze hem af en tot mijn verbazing geen salvo's maar een voor een. Marijn heeft enkele maanden terug de leverancier verzocht om een aanpassing van Vraatzucht en dat hebben ze helemaal verkeerd begrepen. Het gevolg is dat ze nu cakes hebben afgeleverd waarvan de fluiters een voor een gelanceerd worden. De 4-traps is daardoor ook niet goed te horen omdat de lancering van een nieuwe fluiter al start terwijl de ander nog maar halfverwege is. Erg jammer allemaal. Het idee is om de prijs van de huidige Vraatzucht wat te verlagen en volgend jaar de verbeterde versie opnieuw uit te brengen.
    http://www.freakpyromaniacs.com/foru...tml#post238567

    Stomme Chinezen ook soms Laten we de hoop vestigen op een snelle oplossing die we dan op de komende demo te zien krijgen. En anders is 't helemaal geen gek idee om de onjuiste versie goedkoper aan te bieden: er zijn genoeg die dan zo'n fluitbakkie willen hebben, en dan is Marijn van die ongewenste voorraad af zodat volgend jaar geen verwarring ontstaat met de nieuwe, goede batch.

  11. #26
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Wat nu in Nl is kan niet meer aangepast worden natuurlijk. Het is alleen hopen dat the motherload beter is dan het sample...
    En of dit een sample was van de partij of een 'vorschiessen'-sample

  12. #27
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Wel jammer.
    Zit toch weer te twijfelen of ik deze neem of Sky symphony van Beko.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  13. #28
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Het is inmiddels duidelijk dat deze cake in het echt anders schiet dan de film op pagina 1 laat zien. Hij begint met één voor één te schieten met viertraps fluiters, die helaas elkaar overlappen in geluid. Hij eindigt met een mooie finale die wél een prima simultaan salvo laat zien Helaas is er inderdaad miscommunicatie ontstaan met de Chinese fabrikant, en had de hele cake uit dergelijke salvo's moeten bestaan zoals in de film op pagina 1 te zien is. Volgend jaar zal de cake dan ook worden zoals de film laat zien. Dit jaar is het een beetje behelpen met een versie waarvan de fluiten overlappen omdat ze om de beurt schieten.
    De adviesverkoopprijs blijft nog steeds €19,95. Mocht het artikel echter niet lopen voor die prijs, dan kan een winkelier altijd zelf bepalen om de prijs stante pede te verlagen. Naar mijn idee is ook die prijs van twee tientjes niet overdreven. Het is nog steeds een prima cake die goed kan tippen aan Beko's Sky Symphony. Hij fluit hard en langdurig (circa 35-40 seconden).

  14. #29
    VWC-Lid ajax0251's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2008
    Locatie
    zeg jij het maar
    Berichten
    217
    Thanks
    27
    24 waarderingen in 16 posts
    Wat een held dit potje
    heerlijk die fluit.
    Wat ik hoor op het filmpje - Hard fluit, Lang uiteraard, prijs ligt wel een beetje aan de dure kant. maar 1tje kan er wel altijd in
    Gr Wouter

  15. #30
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    't Is te hopen dat hij met die duur niet saai wordt. Als dat op de demo niet zo blijkt te zijn, en die finale zit er lekker in, dan kan het inderdaad nog heel best een heerlijk fluitbakkie zijn!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •