Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 64

Discussie: Gold Comet to Color

  1. #31
    VWC-Lid xavilolo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    310
    Thanks
    3
    11 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
    Ik denk dat je deze cake totaal niet kan vergelijken met de Big, Bigger, Biggest, deze cake is orgineel op de Nederlandse markt en kwalitatief vind ik hem veel hoger liggen dan de Big, Bigger, Biggest. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat je deze cake pas echt kan beoordelen als je hem live hebt gezien, en ik wil hem graag een keer live zien, hoe moet ik nog even kijken.
    Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat dit net zo'n bak is, die mensen die niet over de informatie van filmpjes beschikken kopen, omdat ze hem er groot uit vinden zijn en ze denken: duur, dus goed. Ik vind wel dat deze goed is, maar niet voor dat geld. Dus dit is een pot voor mensen die hem kopen, omdat ze alleen naar prijs kijken, en als ze hem dan afsteken denken, zo kort voor zoveel geld, beetje zonde. Dus niet kwalitatief vergelijkend (dan is deze veel beter), maar naar de mensen die hem kopen en waarom ze hem kopen.
    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

  2. #32
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik snap je cynisme wel een beetje. Maar ik ben iemand die wel naar beeldmateriaal kijkt,en er over na denkt om hem wel of niet te kopen. De grote van de cake,zou mij een biet wezen. En de BBB,is mischien een grote cake,maar die bestaat uit veel karton,en is gemaakt om mensen koopblind te maken. Bij deze cake is dat volgens mij niet de bedoeling,Showtime staat in mijn ogen meer voor kwaliteit. Wat ik ermee bedoel,is dat je de mensen niet over een kam moet scheren. ja er zal een deel mensen zijn die mischien zo denken,maar aan de andere kant,heb je ook mensen die demo,s bezoeken,of die eerst genoeg informatie willen verzamelen,voordat ze de overweging maken, of de prijs voor wat ze te zien krijgen,juist is waar of niet.
    Light some fireworks, and see who answers.

  3. #33
    VWC-Lid xavilolo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    310
    Thanks
    3
    11 waarderingen in 6 posts
    Maar er zijn veel meer mensen die gewoon kopen dan die echt gaan kijken live naar cakes enzo. En mensen die dit live zien zullen denk ik hem niet meer kopen
    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

  4. #34
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Toch blijft het in mijn ogen een prachtige cake,Echter is ook mijn mening dat hij te duur is.
    Ik denk wel dat ik ga kijken om hem in de Showtime selectie te doen voor de freaksite.
    Voor de gewone consumentenverkoop in de winkel is deze lijn te prijzig vanwege de snelheid die de meeste cakes hebben.
    Extreme Pyromaniac for life.

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    90 euro voor deze cake?
    lijkt wel zo'n lichtkogel potje van 3 euri met tails en hoger tempo

    90 euro vind ik echt te duur, voor de helft van de prijs zo ik hem nog laten staan

  6. #36
    VWC-Lid xavilolo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    310
    Thanks
    3
    11 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aloe Bekijk bericht
    90 euro voor deze cake?
    lijkt wel zo'n lichtkogel potje van 3 euri met tails en hoger tempo

    90 euro vind ik echt te duur, voor de helft van de prijs zo ik hem nog laten staan
    Jij weet duidelijk niet hoe spectaculair dit ding zal zijn als je hem in je straat zet.
    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

  7. #37
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    zo mooi vind ik dit eerlijk gezegd niet. ik vind het een beetje verspilling van het kruid, en ook de prijs vind ik veel te hoog. zou de helft er nog niet eens voor neerleggen, maar goed smaken verschillen en dat is maar goed ook, ik ben niet zo fan van tails zeker niet in 500grammers.

  8. #38
    VWC-Lid Mustang68's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2009
    Berichten
    864
    Thanks
    662
    883 waarderingen in 227 posts
    deze is giga wauw maar twijfel of ik er 90 euro voor over heb. maar waar vind je zulke tails? alleen in profesionele wereld. en stel dat je deze cake combineerd met een rap tempo golden willow cake. reken maar dat je de hele straat voor je hebt. al zijn het maar 7 sec maar deze gccombineerd met n golden willow cake geeft echt n proffesionele uitstraling. dus een tip voor cafferata, breng n golden willow cake die net zo rap is als deze op de markt en maak er n combi aanbieding van. en de mensen die t ervoor over hebben en/of kunnen betalen hebben echt de perfecte finale voor n showtje. wauw is het al, maar met die combie word het Echt WAAAUUUW.

    Edit: krijg k nu een vurwerkbon of iets dergelijks kado voor deze goede tip? haha
    Laatst gewijzigd door Mustang68; 23 oktober 2010 om 05:47

  9. #39
    VWC-Lid Snutareen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    422
    Thanks
    64
    11 waarderingen in 9 posts
    @Mustang68 Met een klein stukje lont kan je zelf je profblok samenstellen. Gewoon deze met de Brocade Finale doorlonten.

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Vind de uitvoering van deze cake heel erg mooi! Het tempo is ook prima alleen het ritme van links naar rechts vind ik niet goed lopen misschien is het tempo net te hoog waardoor rijen door elkaar afgaan. In de straat is hij zeker spectaculair helaas zitten ze voortaan met een beperkte schiethoek want met een grotere hoek zou ik hem beter vinden. Het blijft veel geld voor deze cake, maar met een groot buget toch zeker de moeite om in je collectie te nemen in een leuke actie of voorverkoop korting oid.
    Zelf zal ik hem dit jaar niet aanschaffen vanwege een beperkter buget en moet selecteren wat ik ga kopen.

  11. #41
    VWC-Lid Mustang68's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2009
    Berichten
    864
    Thanks
    662
    883 waarderingen in 227 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
    @Mustang68 Met een klein stukje lont kan je zelf je profblok samenstellen. Gewoon deze met de Brocade Finale doorlonten.
    Ja dat kan natuurlijk ook maar dan gaan ze lang niet allebei tegelijk. aangezien deze als een speer gaat. en vind het zelf mooier als ze dan ook redelijk tegelijk qua tempo gaan.

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2006
    Berichten
    270
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik zit me rot te lachen. Ik weet niet of sommigen in de war zijn, maar die 7seconden kosten 200 GULDEN!
    En voor wat, een paar tails
    'War does not determine who is right, only who is left.'

  13. #43
    R.I.P.
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Berichten
    121
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Misschien dat ik het ff niet zie maar de gemiddelde romeinse ballen bak met een prijs rond de 100 eurootjes word op elk vuurwek forum bestempeld als oplichterij.

    En deze zou dat niet zijn? kom op voor dat geld koop ik 3x een 500 grammer

    Of koop voor €30,00 aan goede romeinse kaarsen en je hebt het zelfde effect en nog 2x een 500 grammer op de koop toe.

    Een Gold rain van de starcollection a €20,00 met een bundel romeinse kaarsen 20sh van €2,50 per pakje/12 komt al aardig in de richting.

    Laatst gewijzigd door palmtree; 23 oktober 2010 om 13:38

  14. #44
    VWC-Lid Snutareen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    422
    Thanks
    64
    11 waarderingen in 9 posts
    Wat heeft deze cake met romeinse kaarsen te maken? Die balletjes uit een romeinse kaars komen 5 meter hoog, hebben geen gouden staart en branden heel kort. Deze tails bevatten een veelvoud aan kruit t.o.v. een romeinse kaars.
    Niet dat ik hem z`n geld waard vind maar dit is totaal niet te vergelijken met een paar pakker romeinse kaarsen in W-shape doorgelont!

  15. #45
    VWC-Lid djhek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2009
    Berichten
    1.825
    Thanks
    1.046
    1.762 waarderingen in 716 posts
    deze bak ziet er op film best goed uit.
    heb echter de ervaring dat veel bakken
    op een filmpje minder lijken dan ze in
    het echt zijn.
    vindt de prijs wel te hoog koop voor dat
    geld liever een general maar vindt zoveel
    geld voor 1 stuk teveel koop dan liever
    2a 3 blokken van rond de 30E
    neemt niet weg dat het een mooi blok is
    heb geen ervaring met het verschil tussen
    advies prijs en winkel prijs bij caffareta
    misschien dat daar nog wat in zit

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •