Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 64

Discussie: Gold Comet to Color

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 november 2006
    Berichten
    294
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lunig Bekijk bericht
    ahh, wat schattig! jullie hebben allebei dezelfde avatar!

    wat ik me afvraag is waarom het product belachelijk is. ik vind het product opzich heel erg sterk. er zit een flink tempo (dus ritme) in, en de effecten zijn mooi en vrij uniek (kan me niet herinneren dat ik ooit een Nederlandse cake heb gezien met alleen dit soort tails). ik vraag me ook af of 90 euro een reeele prijs is voor een dergelijk product, maar om de cake nou belachelijk te noemen? 't effect doet niet onder voor een professionele cake met een vergelijkbaar effect.
    Ja schattig he?

    Bedoel, wat is er nou uniek aan deze cake, paar goude tailtjes met wat comets er op, zou zeggen koop is voor 90 euro romeinse kaarsen en zet ze in een waaier, heb je een stuk meer spektakel.

    Gewoon zonder blikken of blozen 90 euro durfen te vragen voor een zooitje tails, dat gaat toch nergens meer over?

  2. #17
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Het is erg mooi maar ik zou je voor gek verklaren als je deze gaat kopen. Hoppa, zo 90 euri weg. Je moet er maar van houden....

    De Showtime serie heeft een paar geweldige cakes, maar veelal hoge prijzen en cakes die snel leeg zijn. Misschien moeten ze eens producten gana ontwikkelen met een langere tijdsduur en een lagere prijs. Want goede, mooie cakes van zo'n 15 tot 40 euro trekt de gemiddelde consument veel meer denk ik.

  3. #18
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro.d Bekijk bericht
    Ja schattig he?

    Bedoel, wat is er nou uniek aan deze cake, paar goude tailtjes met wat comets er op, zou zeggen koop is voor 90 euro romeinse kaarsen en zet ze in een waaier, heb je een stuk meer spektakel.

    Gewoon zonder blikken of blozen 90 euro durfen te vragen voor een zooitje tails, dat gaat toch nergens meer over?
    Heb je hem al live gezien?
    Op het filmpje komt hij misschien bij jou suf over, maar ik denk dat dit in het echt wel heel anders is.
    Het tempo en de hoogte die de tails bereiken spreekt mij heel erg aan.
    De prijs is inderdaad erg hoog, maar met een leuke korting zeker een product om over na te denken.

    De Showtime serie heeft een paar geweldige cakes, maar veelal hoge prijzen en cakes die snel leeg zijn. Misschien moeten ze eens producten gana ontwikkelen met een langere tijdsduur en een lagere prijs. Want goede, mooie cakes van zo'n 15 tot 40 euro trekt de gemiddelde consument veel meer denk ik.
    Als ik het goed heb bestaat de hele Showtime serie uit cakes die geschoten worden op shows van Cafferata. Maar omdat ze dachten dat dit de freaks (klanten) aan zou spreken hebben ze het ingevoerd en kan elke consument het kopen. Vandaar dat het geen kleine cakes zijn.

  4. #19
    VWC-Lid svnJJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2005
    Berichten
    79
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Gelukkig mogen wij allemaal een mening hebben, en zelf bepalen of wij voor zn prijs zn cake kopen.

    Ik vind het een belachelijke cake EN veelste duur!

    Wat is er schattig aan dat ik dezelfde avatar heb als pyro.d?

  5. #20
    VWC-Lid Lunig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Berichten
    334
    Thanks
    22
    56 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svnJJ Bekijk bericht
    Gelukkig mogen wij allemaal een mening hebben, en zelf bepalen of wij voor zn prijs zn cake kopen.

    Ik vind het een belachelijke cake EN veelste duur!

    Wat is er schattig aan dat ik dezelfde avatar heb als pyro.d?
    maarja, wat is dan belachelijk? de prijs of het product? dat jij dat ding niet kunt betalen wil niet zeggen dat het product belachelijk is.

  6. #21
    VWC-Lid svnJJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2005
    Berichten
    79
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik vind het effect erg matig.
    Het goud ziet er goed uit maar de colour tips zijn zeer matig,
    Ook de tails komen onregelmatig hoog, het rimte zit er niet in bijv: het gaat niet mooi van links naar rechts en omgekeerd of per lijn naar boven.
    Er zit geen eind in wat een leuke kick geeft.
    Verder vind ik de tijdsduur erg matig en als je dan die prijs er voor durft te vragen dan kom ik op 1 woord neer: Belachelijk.

    En dan nog iets? Waarom concludeer jij dat ik dat product niet kan betalen?

    Dat heeft toch niets met deze discussie te maken?

  7. #22
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Iemand kan een prijs-product verhouding best belachelijk vinden, en dan mag diegene dat natuurlijk uiten op dit forum. daar is een forum voor namelijk.

    Ik vind alleen de prijs belachelijk. Dat maakt voor mij de prijs-product verhouding slecht, omdat ik de cake nog wel goed vind..

  8. #23
    VWC-Lid Snutareen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    422
    Thanks
    64
    11 waarderingen in 9 posts
    Iedereen, maar echt ook iedereen heeft wat te zeuren over de prijs. Deze is inderdaad erg hoog. Het effect vind ik mooi, ondanks hij geen knallen heeft.
    In de straat zal het er zeker indrukwekkender eruit zien, alleen verwacht ik weinig straatfilmpjes.

  9. #24
    VWC-Lid Lunig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Berichten
    334
    Thanks
    22
    56 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svnJJ Bekijk bericht
    Ik vind het effect erg matig.
    Het goud ziet er goed uit maar de colour tips zijn zeer matig,
    Ook de tails komen onregelmatig hoog, het rimte zit er niet in bijv: het gaat niet mooi van links naar rechts en omgekeerd of per lijn naar boven.
    Er zit geen eind in wat een leuke kick geeft.
    Verder vind ik de tijdsduur erg matig en als je dan die prijs er voor durft te vragen dan kom ik op 1 woord neer: Belachelijk.

    En dan nog iets? Waarom concludeer jij dat ik dat product niet kan betalen?

    Dat heeft toch niets met deze discussie te maken?
    ok goed, als dat jouw mening over deze cake is, het zij zo. mijn ervaring is dat mensen eerst naar de naam van een product kijken, dan naar de prijs, en dan al de helft van hun oordeel binnen hebben. als ze dan het filmpje kijken hebben ze zoiets van 'dit is het geld niet waard' en dan is het hele product dom / stom / lomp / gaar / matig en weet ik wat voor termen ik allemaal voorbij heb zien komen. en dan vraag ik me altijd af; waarom is vinden jullie die cake dan niks? is het echt omdat de effecten zo slecht zijn? of baseren ze het oordeel puur op de prijs en het aantal grammen (de welbekende prijs per schot van een cake).

    in jouw geval vindt je ook echt de effecten niks, dus mijn welgemeende excuses.

  10. #25
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Zo hé, lijkt wel een professioneel blok! Wat een prachtige tails En ze blijven lekker hangen ook.
    De prijs is alleen wel een beetje uit de tijd als je het mij vraagt.

  11. #26
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Hier zie je deze cake ook nog 2 maal op 3.50
    Stel je die bak eens voor in je straatje
    Even a broken clock is right twice a day.

  12. #27
    VWC-Lid xavilolo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    310
    Thanks
    3
    11 waarderingen in 6 posts
    Laten we gewoon ophouden te zeuren over hoe mensen dit product noemen enzo, en gewoon ontopic blijven en het over de cake hebben.

    Het is weer zon product denk ik, net zoals de mega box en de big, bigger, biggest van proline, wat alleen gekken kopen die alleen naar de prijs kijken. Er zijn genoeg mensen die zoiets hebben laat ik dit en dat enzo nemen, dat is van een hoge prijs, dus dat zal ook goed zijn, die helemaal niet van te voren naar een filmpje kijken of zoiets. Dus het zal misschien toch nog wel verkocht worden, maar iedereen op dit forum zal hem denk ik lekker laten staan.
    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Heel erg gaaf zoiets, maar niet voor deze prijs.
    De gouden tails zijn prima uitgewerkt en ik geloof ook zeker dat het een waar spektakel is in een klein straatje. Maar die prijs, is me toch echt te hoog!

  14. #29
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Vond hem echt prachtig en wat zal het een tof effect zijn in je straat, reken maar dat je veel reacties krijgt!
    Toch, toen ik de prijs daarna hoorde, schrok ik me helemaal rot man. Tuurlijk het is een mooi effect, nieuw op de NL markt van deze kwaliteit, maar wat svnJJ o.a. aanhaalt, de uitwerking speelt hierbij ook een grote rol, die prijs is ook in mijn ogen te hoog.

    Toch zullen er genoeg mensen zijn die het er wel voor over hebben, ik ga er pas over nadenken als ie door de helft gaat, maar ik hoop gewoon dat ik een buurman heb die hem koopt haha, want wil hem echt weleens meemaken in de straat.

  15. #30
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Het is weer zon product denk ik, net zoals de mega box en de big, bigger, biggest van proline, wat alleen gekken kopen die alleen naar de prijs kijken. Er zijn genoeg mensen die zoiets hebben laat ik dit en dat enzo nemen, dat is van een hoge prijs, dus dat zal ook goed zijn, die helemaal niet van te voren naar een filmpje kijken of zoiets. Dus het zal misschien toch nog wel verkocht worden, maar iedereen op dit forum zal hem denk ik lekker laten staan.
    Ik denk dat je deze cake totaal niet kan vergelijken met de Big, Bigger, Biggest, deze cake is orgineel op de Nederlandse markt en kwalitatief vind ik hem veel hoger liggen dan de Big, Bigger, Biggest. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat je deze cake pas echt kan beoordelen als je hem live hebt gezien, en ik wil hem graag een keer live zien, hoe moet ik nog even kijken.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •