Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3292 Pyro3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    3292 Pyro3

    Artikelnummer 3292
    Pyroshop Pyro 3
    Brocade crown with red blink


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    #2
    Mooie cake.
    Hoeveel kost dit schatje?
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #3
      35 euro , 25 shots!

      Comment


        #4
        Een mooie cake die weer iets nieuws toevoegt aan het assortiment.
        Jammer van het aantal schoten, want met 25 schoten kun je maar 10 gram vullen.
        Brocades zijn mooi, maar de rode blink mist dan weer net iets.
        Komt dit door de maar 10 gram per tube?
        De prijs is flink, maar je hebt wel een mooi product in huis.
        Het leven is een feest!

        Comment


          #5
          Erg mooi product, zelf leg ik geen 35,- euro neer voor een 25 schot 250 gram cake, denk dat we in het Nederlands assortiment een betere cake voor die prijs kunnen kopen. Het voegt zeker wel iets toe aan het Belgisch assortiment. Goede zet Pyrostar.

          Comment


            #6
            In nederland heb je inderdaad betere cake's voor minder geld. Maar zoals al gezegt voegt het inderdaad wel waarde toe aan het belgische assortiment. Vind dit echt een mooie cake! Goed werk pyroshop!

            Comment


              #7
              Wat een doos!



              Comment


                #8
                Pyroboy praktijken. Wat een onzin die houten stokjes tussen de tubes om de cake imposanter te doen laten lijken. Weten we gelijk waarom deze cake 10 euro te duur is.

                Comment


                  #9
                  misschien heeft dat wel iets te maken met stevigheid 3307.
                  Jij hebt trouwens wel veel kritiek (niet dat ik dat erg vind maar het valt wel op), ook zag ik posts bij het pyro 1 topic van jouw waar je erg veel kritiek op had.

                  ontopic: ik vind het een mooie cake en ook het label spreekt me aan; heel simpel bijna proffesioneel.
                  ga zo door pyroshop!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Flashende thunder Bekijk bericht
                    misschien heeft dat wel iets te maken met stevigheid 3307.
                    Jij hebt trouwens wel veel kritiek (niet dat ik dat erg vind maar het valt wel op), ook zag ik posts bij het pyro 1 topic van jouw waar je erg veel kritiek op had.

                    ontopic: ik vind het een mooie cake en ook het label spreekt me aan; heel simpel bijna proffesioneel.
                    ga zo door pyroshop!
                    Het is wel kritiek, maar kritiek is goed(mits goed onderbouwd natuurlijk) Deze pot is gewoon veels te duur, en dat is jammer. Het effect is namelijk het belangrijkste bij vuurwerk en niet hoe imposant een cake er van buiten uit ziet.

                    35 euro is gewoon veels te duur als je kijkt naar andere potten uit Belgie, het blijft nog steeds gewoon een 250gr cake.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Flashende thunder Bekijk bericht
                      misschien heeft dat wel iets te maken met stevigheid 3307.
                      Jij hebt trouwens wel veel kritiek (niet dat ik dat erg vind maar het valt wel op), ook zag ik posts bij het pyro 1 topic van jouw waar je erg veel kritiek op had.

                      ontopic: ik vind het een mooie cake en ook het label spreekt me aan; heel simpel bijna proffesioneel.
                      ga zo door pyroshop!
                      Ik heb inderdaad altijd kritiek op producten die te veel kosten voor hetgeen ze bieden of te weinig bieden voor hetgeen ze kosten. Vooral wanneer er dit soort fratsen bij komen kijken.

                      Ga mij niet wijsmaken dat jij werkelijk denkt dat deze constructie is bedoelt voor extra stevigheid ten gunste van de veiligheid van hun klanten.

                      Comment


                        #12
                        Wel duur... ik neem niet aan dat jullie straks 60-70 euro voor 500grammers gaan vragen, ik vind de effecten trouwens ook niet echt mooi vol. Voor dat geld koop ik liever een 500 grams cake in NL ;)

                        Comment


                          #13
                          hier een vers filmpje van de pyro 3

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          We Love Fireworks

                          Comment


                            #14
                            Video van mijn kant.

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Raaddebom.nl

                            Comment

                            Working...
                            X