Banner GBV-WECO - Categorie1.nl
Pagina 2 van 25 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 361
  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Vraagje aan Jack, dien jij nou ook goed Frans te kunnen spreken om bij Alpeco te werken?

  2. #17
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Vraagje aan Jack, dien jij nou ook goed Frans te kunnen spreken om bij Alpeco te werken?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
    Vraagje gelijk RedBaron sta jij ook wel eens te verkopen...?
    Ga ik het je moeilijk maken namelijk

    Ik help ze af en toe bij drukke periodes, ik doe dan alleen het adviseren over de produkten in de winkel aan klanten. En ik scharrel af en toe de produkten bijelkaar. Ben er niet vast in dienst ofzo. Het is echt hobbyen op de werkvloer zeg maar

    Je hoeft geen frans te spreken Juplier, het is echter wel makkelijk. Van de effecten, en benamingen van artikelen weet ik de franse naam wel, en ik spreek inmiddels wel een basis woordje frans
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Leuk verhaal Red Baron. Het laat ons meer weten over Alpeco. Dat ze daar geen kortingen geven vind ik eigenlijk niet zo boeiend. Anderen misschien wel maar ik vind dat minder belangrijk. Kwaliteit van de spullen staat voorop. En Alpeco verkoopt natuurlijk spektakelvuurwerk wat de overburen niet hebben en Original evenmin.
    Waar ik wel van op kijk is dat de grootste omzet juist wordt behaald in de laatste 2 weken van het jaar. Komen dan alle Belgen in actie? Ljkt mij vanwel. Zullen maar weinig Ollanders nog de grens over durven.


  4. #19
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Weet niet of je een reportage van 2/3 jaar geleden van Radar ofzo weet te herinneren, maar die lieten toch echt zien dat er in december veel auto's met gele kentekenplaten dan bij Alpeco stonden. Die reportage was ook gemaakt midden december ;)

    Lijkt mij trouwens wel eens leuk om in een winkel te werken, maar heb er echt geen tijd voor. Best wel jammer eigenlijk.

  5. #20
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Vorig jaar wilde ik alle dagen in een vuurwerkwinkel werken, de 31ste was tenslotte op een verkoopvrije dag en dat is dan geen probleem. Kruitsnuiver en ik hebben het gezamenlijk bij een Pro-Line dealer aangekaart, officieel met een brief e.d., maar hebben helaas nooit reactie mogen ontvangen. Zelf heb ik ook in juni (WK was aan de gang) vorig jaar gevraagd bij de Wolff-dealer of ze iemand extra konden gebruiken, helaas is dit echt een familie- en vriendenkring die allemaal meewerken en waarmee ze voldoende bezetting hebben.

    Het lijkt mij gewoon erg leuk, de hele dag met je hobby bezig en zien wat anderen zoal kopen. Zwaar werk misschien, lange dagen, maar het verdient vaak wel leuk nog, zelf zou ik het meer voor de ervaring doen, maar loon en korting/gratis vuurwerk is altijd mooi meegenomen.

    Dit jaar ga ik er niet meer naar vragen, met mijn eigen werk niet te combineren, daarbij wil ik niet op de 31ste werken, is dan tenslotte ook mijn verjaardag en natuurlijk het stoken, wil die dag vol benutten.
    Afgelopen jaar verschillende demo's gezien en gefilmd, dit jaar is dat weer de bedoeling, maar dat is ook erg leuk, je ontmoet de winkeleigenaren en maakt een praatje, erg gezellig en ook informatief natuurlijk.

  6. #21
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Heb een mailtje gestuurd naar een dealer of ik daar mee kan helpen bunkers inruimen en bestellingen klaar maken dat is dus niet op de verkoop dagen heb nog geen antwoord terug komt vast nog wel

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Er is al een tijdje niet meer gereageerd in dit topc.
    Zijn er nog freaks die dit jaar in een vuurwerkwinkel gaan werken?
    Zo ja, wie, waar gaan jullie werken, waar bestaan jullie werkzaamheden uit en wat zijn de verdiensten.

    Zelf ga ik dit jaar De Witte Tentenverhuur in Eemnes een dagje helpen met de verkoop. Niet zo zeer voor de verdiensten maar gewoon om het sfeertje achter de toonbank eens mee te maken.
    En als ik voor mijn arbeid wat gratis vuurwerk mee naar huis krijg zal ik dat natuurlijk niet afslaan.



  8. #23
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Er is al een tijdje niet meer gereageerd in dit topc.
    Zijn er nog freaks die dit jaar in een vuurwerkwinkel gaan werken?
    Zo ja, wie, waar gaan jullie werken, waar bestaan jullie werkzaamheden uit en wat zijn de verdiensten.

    Zelf ga ik dit jaar De Witte Tentenverhuur in Eemnes een dagje helpen met de verkoop. Niet zo zeer voor de verdiensten maar gewoon om het sfeertje achter de toonbank eens mee te maken.
    En als ik voor mijn arbeid wat gratis vuurwerk mee naar huis krijg zal ik dat natuurlijk niet afslaan.


    dat is zeer intressant moontan, om zo eens een dag mee te lopen daar heb ik zelf ook oren naar, lijkt mij zelf ook reuze intressant om mensen te helpen bij hun aankoop. gelukkig ken ik de mensen van de zevenklapper in hilversum goed,dus mischien dat ik daar eens een lijntje uit gooi..

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
    dat is zeer intressant moontan, om zo eens een dag mee te lopen daar heb ik zelf ook oren naar, lijkt mij zelf ook reuze intressant om mensen te helpen bij hun aankoop. gelukkig ken ik de mensen van de zevenklapper in hilversum goed,dus mischien dat ik daar eens een lijntje uit gooi..
    Leuk Gerben, moet je doen. Catie ken je wel, is een topper. Ze kan je hulp zeker goed gebruiken denk ik. Want dan staat er iemand achter de toonbank met verstand van vuurwerk.

  10. #25
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Leuk Gerben, moet je doen. Catie ken je wel, is een topper. Ze kan je hulp zeker goed gebruiken denk ik. Want dan staat er iemand achter de toonbank met verstand van vuurwerk.
    catie ken ik zeker ja ga nog steeds om met laura ( dochter ) en paul ( zoon) hier voor ook al toen de zeverklapper nog niet van haar was, maar van haar zus Nel..
    wist je trouwens ook dat hun laatst naar china zijn geweest om in de vuurwerk fabrieken te kijkken waar hun gekozen assortimenten worden gemaakt?

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Ik heb het er laatst nog met een verkooppunt over gehad, dat het een erg moeilijke taak is geschikt en kundig personeel te vinden. Hij vond dit helaas ook zeer jammer. Maar ik heb al enkele keren aangegeven te willen helpen, ik blijf echter niet steeds vragen.

    Ik heb afgelopen jaar gewerkt bij een verkooppunt, ik vond dit een zeer leuke ervaring. Je merkt echter wel dat het heel lastig is om fatsoenlijk alle bezigheden te volbrengen die je normaal wil verbrengen in deze tijd. Als je namelijk in de avonduren thuis keert heb je hiervoor vaak weinig puf.

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Dit jaar wil ik graag werken bij een verkooppunt van vuurwerk.
    Maar ik weet niet echt wanneer ik daarheen moet gaan om zeg maar te solliciteren.
    Ik zelf wilde eigenlijk vanmiddag al gaan, maar dan denk ik weer dat dit misschien nog een beetje vroeg is.
    En dat ik dus beter eind november / begin december kan gaan..

    Wat zeggen jullie?
    Vanmiddag al gaan of toch maar iets later?

    Alvast bedankt,
    Gr. Sven.

    p.s. ik weet niet of dit hier wel thuis hoort, maar het valt onder verkopen van vuurwerk bij een verkooppunt

  13. #28
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Vandaag al gaan meeste winkels hebben het personeel zelfs al geregeled dus eigelijk ben je nu ookal aan de laate kant.
    Gerwin

  14. #29
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    De meeste winkels zijn zich nu echt al wel aan het voorbereiden op oud en nieuw en je kan nooit te vroeg of te vaak gaan betekend alleen maar dat je graag wilt en dan willen zij jou ook graag

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    ADVERTENTIE:
    DE TIEN TONNER VUURWERKWAREN HUIS IN DEN HAAG ZOEKT:


    vuurwerk verkopers gezocht



    zaterdag 17 november 2007
    Ook dit jaar zijn wij weer op zoek naar jonge enthousiaste medewerkers die gedurende de decembermaand willen werken. Wij zijn op zoek naar medewerkers vanaf 18 jaar liefst met enige verkoop ervaring en bij voorkeur met kennis van vuurwerk. Het gaat om twee type medewerkers:

    balie medewerker (verkoop via de computer - computer ervaring is vereist)
    magazijn medewerker

    Indien u interesse heeft in een uitdagende functie dan verzoeken wij u om te reageren per telefoon: 06-53111806.



    Laatst bijgewerkt op ( zaterdag 17 november 2007 )


    WEBSITE:
    http://www.detientonner.nl/index.php...ntact&Itemid=3

Pagina 2 van 25 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •