Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 133

Discussie: Woede

  1. #46
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Ik vind het erg leuk dat importeurs hun best doen om met unieke producten op de markt te komen.
    Het zal ook aardig geweldadig als je deze rakker in je straat laat gaan.
    De prijs ligt ietwat hoog ,maar als ik hem kan scoren met een leuke korting ga ik hem gebruiken als finale samen met een lekker showtimeblok
    Even a broken clock is right twice a day.

  2. #47
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Snel,vernieuwend en spectaculair. Ik snap het wel,deze jongen heeft een zeer goede timming. 30 x brocade,s in een de lucht,moet zeker een feest in straat geven. Over het concept en de uitwerking ben ik wel anthousiast,de prijs is ook wel begrijpelijk. Maar ik laat hem toch staan,iets teveel van het goede,ondanks dat het wel een uniek product is.

    Gr Sky
    Light some fireworks, and see who answers.

  3. #48
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    of deze cake nou wel of niet goed gaat verkopen, maakt al bijna niet meer uit: de marketing waarde is nu al geslaagd Een product waar iedereen over praat / een mening over heeft, erg slim, Witte Tenten is het "tsunami-effect" gelukkig nog steeds niet verleerd.

    Het is een product die je stof tot nadenken geeft, ik denk dat bijna iedereen in het begin iets heeft van hmmm wat een "oplichterij" om in de woorden van het ons vuurwerkcrew-cult man te spreken Maar vuurwerkfreaks houden ervan om op te vallen, iets unieks te hebben wat niemand anders heeft, dus.......

    Gaat dit label vervangen worden door een funny cartoon label waarop Evelien en RicHardus aan het Bekvechten zijn? Ook dit 'gevecht' heeft het product alleen maar een extra hype-boost gegeven haha.

    Tot slot mijn eerste reactie na het bekijken van het filmpje: dat dit 30 schoten tegelijk zijn is niet te zien, maar filmpjes geven slechts een indruk, de realiteit geeft (meestal) een totaal andere ervaring. Wanneer is de Witte Tenten Demo?
    vuurwerkbieb

  4. #49
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Laten we het nou niet groter gaan maken,dan wat het is. Groningers zijn nu eenmaal stugge mensen. En of het een hype wordt zien we van zelf,na de demo,of na oud en nieuw.
    Light some fireworks, and see who answers.

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Volgens mij is de discussie nu wel klaar! We gaan nu met z'n allen ontopic en beoordelen het product!
    We gaan het niet meer hebben over de woordenwisseling/discussie, en ook gaan we niet meer op de man spelen.

    Alle berichten die nu niet meer over het product gaan zullen verwijderd worden!

  6. #51
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
    Wanneer is de Witte Tenten Demo?
    Deze is op 19 november, maar is besloten.

  7. #52
    VWC-Lid Vadha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Berichten
    375
    Thanks
    1.959
    158 waarderingen in 50 posts
    Leuk idee zit er achter deze cake, of hij echt zo goed is weet ik niet. Ik zal hem dan toch in het echt moeten zien.

  8. #53
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Vind dit wel wat hebben. Kan mij ook van de nodige Fallas-gangers herrineren dat zij wel eens een voorstel hebben gedaan op dit forum bij importeurs om zo`n soort cake te produceren, omdat ze in Valencia ervaring hadden met soortgelijke 49shots cake`s.
    Qua prijs had er van mij ook wel een tientje af gemogen. 1,- euro per maximaal gevulde shot vind ik nog altijd het meest redelijke om van uit te gaan. En cakes met deze prijzen zijn er ook. Bij een product als deze loop je al het risico dat men 30,- euro te duur vindt, gezien tijdsduur, laat staan 45,- euro.

    Maar goed, van mij mogen ze een hele lijn uitbrengen met zulke cakes. In allerlei verschillende effecten. Of 30shoten die elkaar razendsnel opvolgen, voor sommige misschien een beter concept. Ideale finale cakes. Maar of ik ze ook zou kopen, nee niet voor deze prijs.

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Er is al heel discussie over de cake gevoerd, ik heb er eigenlijk weinig aan toe te voegen.
    Vindt het wel jammer dat het woord belangenverstrenging weer genoemd wordt.
    Ja, ik heb een goede band met Evelien, ik mag daar gelukkig aan het eind van het jaar weer met veel plezier werken,VWC als site is vanaf het begin af aan betrokken geweest bij het op de markt brengen van Marijn en regelmatig is om onze mening gevraagd. Maar Evelien is een geemancipeerde vrouw, weet wat ze wil en doet wat ze wil maar luistert ook heel goed naar de liefhebbers.
    Woede is een cake voor liefhebbers en het is aan het individu om te bepalen of je het geld er voor over hebt.
    Ik ben laaiend enthousiast over deze cake, want je hebt wel wat anders in de straat staan, een brok geweld,500 gram in een klap de lucht in.
    Ik kijk nu al uit naar de demo waarop we de cake te zien krijgen.
    Een film zegt lang niet alles maar belooft wel veel.

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Ik denk dat mijn buren hier meer zin in hebben dan ik.....

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rembo Bekijk bericht
    Wat een beest... Toepasselijke naam ook. Een leek zal woedend zijn als hij zijn 45 euro in 5 sec ziet opbranden in de lucht.

    Maar toch leuk ding. En nou ik er over nadenk, er zijn ook freaks die cakes verbouwen zodat ze zich in 1x leeg schieten. Scheelt dit weer tijd!
    Een freak zou gewoon de Gorgeous aanpassen, En het scheelt geld ipv tijd

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Ik vind het idee helemaal prachtig. Nu nog een XL woede met alleen maar salutes of fluit en ik ben helemaal in de wolken. Uiteraard is dit niet voor iedereen zijn portomonee bedoeld maar dat geld voor alles.

    Ik zie dit gewoon als 1 super single shot. Je begint het goud beeld met 4 keer golden willow van Zena vuurwerk daarna knal je er 6 snipers bij en om het beeld te beindigen schiet je 3 x de woede omhoog. TJEAH ...Goudbeeld is geboren.

  13. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 augustus 2009
    Berichten
    136
    Thanks
    104
    197 waarderingen in 24 posts
    Zou wel een mooi showtje worden. Wil deze pot wel eens in het echt ervaren.

  14. #59
    Banned
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Sittard/Leiden
    Berichten
    360
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Het idee is leuk maar ook ik vind het te duur. En begrijp dat het moeilijk te maken is maar een product verkoopt of het verkoopt niet en ik ben bang dat ik dit op mijn vingertjes kan natellen dat dit product niet gaan lopen.

    Ik las net de reactie van Marijn zelf(Evelien) en ik begrijp het niet helemaal. We hebben dat op de kermis ook. Als een exploitant wat kritiek krijgt op zijn attractie dan is het meteen "koop zelf zo ding en doe het dan beter" Het is anno 2010 dat iedereen commetaar kan geven of je nu wilt of niet. Waar eerdere mensen waren die dit product kochten en nooit meer wat van hoorde zullen nu via een media zijn mening laten horen.

    Ik ben blij dat Witte Tenten wat nieuws probeert en heel veel uit de lijn vind ik ook origineel en leuk maar dit specefiek product gaat het denk niet worden. Niet voor 44,50. We hebben trouwens zoiets toch al gehad van Broekhoff. Hoe heette dat ding? Si-Fu enzo, 4 soorten 10 schoten tegelijk. Ik heb het eerlijk gezegd niet meer gezien in folders en die was 25,- Bruut geweld, prachtig mooi enzovoorts. Zal allemaal wel, maar men moet het wel
    kunnen betalen. Ik vind een ferarri ook prachtig! ;) En dat is ook voor de auto liefhebber(de liefhebber met een grote portomonee)


    Uiteindelijk willen jullie ook geld verdienen en je gaat geen producten importeren voor fans. Neem niet aan dat die 45,- importeerkosten zijn. Dus wel leuk dat je zegt dat je iets wil brengen ook voor de echte fans maar als de echte fans er totaal 40 van kopen dan importeer je het echt niet nog een keer

  15. #60
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Nog een nieuwe film van de Woede is online gezet door Witte Tentenverhuur, ditmaal van dichterbij;

    Laatst gewijzigd door Scav; 7 februari 2016 om 11:32

Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •