Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 133

Discussie: Woede

  1. #31
    VWC-Lid AWG's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Berichten
    74
    Thanks
    36
    17 waarderingen in 3 posts
    nou deze cake brengt aardig wat woede naar boven

    ik zou de brief van marijntje ook schatten op hoeveel het waard is.
    het bemoederende enigzins belerende toontje zou voor mij ook niks lijken.
    misschien zou ik het anders formuleren voor iemand die ik niet ken?
    het praten over ''helmpje'' en ''jasje'' en dan ernaast mogen staan als een klein kleutertje nee daar had ik ook niet serieus op ingegaan.(uitgaande dat hij niet boos is want dat zou wel grappig zijn hierom)
    ik ken richardus verders niet goed ofzo maar dit zou zomaar zijn vorm van humor kunnen zijn, ik moest er in ieder geval smakelijk om lachen om zijn reactie

    zal vast allemaal wel niet zo bedoeld zijn,we blijven positief het is maar vuurwerk hoor mensen.
    als iemand het zondegeld vind nou dan koopt ie het toch niet, die mening mag hij geven, en of hij in twijfel trekt of het 30 schoten zijn, ik zag het er ook niet aan af maargoed als jullie zeggen van wel dan is het zo.
    denk ook niet dat je het moet zien in de vorm van dat je geen credit zou hebben op het moment dat iemand kritiek geeft.

    ik vind het filmpje helemaal prut, op mij komt het niet over als de megaburstcake die het zou moeten zijn in de straat. maar dit is maar een filmpje als hij daadwerkelijk zo goed is als jullie zeggen en zoals ik me probeer voor te stellen op 10 meter afstand in de straat, dan zeg ik: maak er nog maar een paar: razernij,drift,venijn,toorn,wraak etc etc.

  2. #32
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Ten 1e wil ik mijn complimenten richten aan Evelien voor de onwijze durf om dit te doen.
    Toen ik de info las over de cake dacht ik holysh*t,Wat een geweld zal dat niet zijn zeg.
    En wat haar antwoordt betreft daar kan ik wel in komen.
    Als importeur ben je altijd bezig om de grenzen van de mogelijkheden qua verbetering op te zoeken of een zo'n groot mogelijke wow factor te behalen.
    Dit kan soms ook met de prijs zijn,Iets echt indrukwekkends kan niet altijd goedkoop geproduceerd worden.
    Als echte Liefhebbers/Freaks/Extremisten weet je dat ook en al is het niet altijd leuk om een hoog bedrag neer te tellen maar kraak het dan niet gelijk af omdat je de prijs niet tof vind.
    En idd is het als detailist wel verstandig om de gewone consument erop te wijzen dat dit blokkie alles er in 1 keer uit ramt om ? te voorkomen bij de koper.
    Of het een succes wordt zal de tijd leren,Maar ook als importeur zul je moeten bekijken of nieuwe producten aanslaan of niet en risico's durven te nemen.
    En als kleine importeurs zoals Witte tenten en een paar andere zul je toch moeten uitblinken in creativiteit om te kunnen concureren tegen de grote jongens in de branche.
    Extreme Pyromaniac for life.

  3. #33
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Ten 1e wil ik mijn complimenten richten aan Evelien voor de onwijze durf om dit te doen.
    Toen ik de info las over de cake dacht ik holysh*t,Wat een geweld zal dat niet zijn zeg.
    En wat haar antwoordt betreft daar kan ik wel in komen.
    Als importeur ben je altijd bezig om de grenzen van de mogelijkheden qua verbetering op te zoeken of een zo'n groot mogelijke wow factor te behalen.
    Dit kan soms ook met de prijs zijn,Iets echt indrukwekkends kan niet altijd goedkoop geproduceerd worden.
    Als echte Liefhebbers/Freaks/Extremisten weet je dat ook en al is het niet altijd leuk om een hoog bedrag neer te tellen maar kraak het dan niet gelijk af omdat je de prijs niet tof vind.
    En idd is het als detailist wel verstandig om de gewone consument erop te wijzen dat dit blokkie alles er in 1 keer uit ramt om ? te voorkomen bij de koper.
    Of het een succes wordt zal de tijd leren,Maar ook als importeur zul je moeten bekijken of nieuwe producten aanslaan of niet en risico's durven te nemen.
    En als kleine importeurs zoals Witte tenten en een paar andere zul je toch moeten uitblinken in creativiteit om te kunnen concureren tegen de grote jongens in de branche.

    Ben het met je beredenering eens, maar, het geweld doet wel wat denk ik met je. Want iemand die het koopt en geen idee heeft wat het doet. Zal hier toch altijd over napraten! EN weet zeker dat ze de volgende keer weer Marijn kiezen. Juist om het effect (van napraten) Ik heb ooit eens een no name blok andersom afgestoken.... (second fuse) ja bizar he? Maar heb het er nog heel vaak over. haha
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

  4. #34
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    zolang één 'h' je meer werk is dan zo'n cake ontwikkelen: Nee.
    Jammer van deze reactie, normaal heb je ook wel een scherper antwoord.

    Ik zou de kans aangrijpen, een persoonlijke uitnodiging, unieke kans, zoals je ziet zouden anderen het wel willen, maar jij roept als eerste het hardst en neemt dan niet zo'n kans aan?
    Ook ik zou er graag naast staan, overtuig mij maar dat ik deze ook in de straat moet zetten Evelien!


    @Lunig; bedenk wel dat een waaier meer volume heeft en daardoor in transport meer kosten op zich neemt waardoor alles nog wat duurder gaat worden.

  5. #35
    VWC-Lid Lunig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Berichten
    334
    Thanks
    22
    56 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    zolang één 'h' je meer werk is dan zo'n cake ontwikkelen: Nee.
    tsja, fouten maken is menselijk hé? Richardus.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Een burstknal kun je sowieso niet beoordelen via film. Zoveel camera's, zoveel geluid.
    En daarbij kan ik mezelf quoten: "Leuk ding voor leuk prijs", inclusief taalvoudt
    @Mattenfreak; ik ben het helemaal met je eens, maar ik denk wel dat een W-shape deze cake zou complimenteren, en dat hij dan voor 50? euro een mooier en voller effect zou geven. Maar dat blijft natuurlijk speculeren. Ik kijk er hoe dan ook naar uit om deze 'woede' live te aanschouwen.

    Mvg, Lunig

  6. #36
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Nounou, wat een reacties in een avondje tijd

    Als je objectief kijkt, zonder het filmpje te hebben gezien, valt de prijs toch best mee? €45,- voor bijna 500 échte grammen kruit. Anderhalve euro per schot. Niet bijzonder laag geprijsd, maar zeker niet overpriced.
    Wanneer we dan het filmpje in ogenschouw nemen, wordt de cake plotseling toch een beetje overpriced. Hoe je het ook wendt of keert, 45 euro in vijf tellen wegknallen is niet prettig! Op het filmpje LIJKT het alsof het maar tien schoten zijn met 150 gram kruit. Ook ik vraag me af of de cake niet beter twee bursts van 15 schoten had kunnen geven, of in fanshape had moeten schieten. Ja, dan wordt ie weer duurder...dus dat blijft een afweging. Voor mij persoonlijk is 30 schoten tegelijk op een hoopje een beetje teveel van het goede. Ik had liever twee salvo's gezien. Maar ik heb ook het vermoeden dat het China filmpje niet geweldig is. Moet je voorstellen in je straatje...dat er vijf meter naast je opeens dertig schoten tegelijk de lucht in gaan! Volgens mij is deze cake wel een héél stuk heftiger in het eggie dan op de film.
    De verkopers van Witte Tenten vuurwerk is een belangrijke taak weggelegd om de nietsvermoedende consument erop te wijzen dat deze cake in een oogwenk weg is. Ik wil best geloven dat er consumenten op zoek zijn naar dit soort producten. Maar de kans op een teleurgestelde klant die een ietsje langdurigere cake verwachtte, is groter.

    Een opvallend product. Nu al veel besproken. Een demo moet uitsluitsel geven over de uitwerking van deze cake

  7. #37
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Even los gezien van de prijs.. het is een leuke cake. vooral als finale shot of als afsluiter van een (goud) thema is dit wel een aanrader lijkt me. ik zou er wel een mooi frontje mee willen maken in een show bijvoorbeeld.

    Prijstechnisch gezien vind ik hem wel wat fors geprijsd.. 1 shot.. alles weg. Ik kan de kritieken die hier gegeven worden wel begrijpen. Hoe je het ook went of keert je knalt alle schoten, 30 stuks, tegelijk de lucht in en weg is je 44 euro 50 in een paar seconden. Voor een liefhebber, of iemand die het geld er voor over heeft is het zeker het aankopen de moeite waard.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  8. #38
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts

    Talking

    Deze cake staat al op me lijstje.
    Lijkt me heerlijk om deze aan te steken met een goeie sigaar!

    (Ik zou bijna een vuurwerk winkel openen om er 10 te kopen voor weinig en ze door te lonten met quickfuse.
    Dat zal vet zijn..............)
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Locatie
    Apeldoorn (Gld)
    Berichten
    701
    Thanks
    351
    99 waarderingen in 46 posts
    Geweldige cake zonder meer! Prijs is voor het tijdsduur aan de hoge kant. Als de 30 schots wat langzamer na elkaar geschoten zouden worden, was de prijs wellicht minder veel besproken. Het is maar net waar je van houdt en hoeveel je er voor over hebt.

    Wat betreft de reactie van Richardus.. tsja.. We weten wie het zegt.
    Achter het scherm hevige kritiek, maar nooit in real life gespot.

  10. #40
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Vet salvo, harde burst en langdurig hangend blijvende effecten die je hele straat vullen maken van deze cake wel een bizar schouwspel waar zeker in de straat waar je hem afsteekt over nagepraat gaat worden
    De reacties van velen over de prijs kan ik zeker goed begrijpen, ook ik vind het veel geld maar je hebt er wel wat voor
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  11. #41
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
    Geweldige cake zonder meer! Prijs is voor het tijdsduur aan de hoge kant. Als de 30 schots wat langzamer na elkaar geschoten zouden worden, was de prijs wellicht minder veel besproken. Het is maar net waar je van houdt en hoeveel je er voor over hebt.

    Wat betreft de reactie van Richardus.. tsja.. We weten wie het zegt.
    Achter het scherm hevige kritiek, maar nooit in real life gespot.
    haha
    joh; er zal altijd iemand zijn die zorgt dat alle verwachte (gehoopte) en benodigde kanten van een discussie over zo'n product op tafel komen

    Als ik teveel geld te verschieten had, wou ik 'm ook wel 'ns in 't echt zien. Nogal wat geld voor één salvo, tel ik liever neer voor een Showtime product, geniet ik wat langer en even goed

    Wederom uiterst goed vernieuwend product van Marijn, en weer toonaangevende koploper in vuurwerkland...

  12. #42
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Er worden hier discussies op de man gespeeld.
    Beetje sneu dat dit nodig is.

    Ik kan mij goed vinden in de kritiek van Richardus en ik begrijp ook heel goed waarom bepaalde jongens het radicaal opnemen vóór Witte Tenten. Ik denk dat hier een klassiek gevalletje van pure kritische freak tov van freaks met bepaalde belangen speelt.

    Ik zou graag zien dat de discussie eerlijk gevoerd wordt heren. Zonder diskwalificaties en mogelijke belangenverstrengelingen. Let op: mogelijk. Dat is hypothetisch gesteld.


    Om het even wat persoonlijker te maken. Ook ik heb vorig jaar genoten van meeting bij Witte Tenten en sommige producten vind ik erg goed. Neemt niet weg dat ik mij zwaar belazerd zou voelen met een aantal van de nieuwe producten. Dit is dan nog wel een het toppunt wat mij betreft, ik zou zelf woedend worden als mijn 45 euro in 5 seconden weg zou zijn.
    Laatst gewijzigd door Jupilerfreak; 6 oktober 2010 om 10:28

  13. #43
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    @ AWG; Ik moest ook wel grinniken nadat ik m'n verbazing opzij had gezet over de uitgebreide reactie van de importeur.

    Want mijns inziens mag een importeur zich vanuit trots op bereikt resultaat verheven voelen boven de kritiek van een onbekend en onbetekend Gronings keuterboertje, en zakelijk en onpersoonlijk daar vanuit kunnen reageren (misschine juist niet reageren )

    In plaats daarvan komt er een persoonlijk aanval op de (mogelijke) klant, vol denigrerende woorden op een badinerend toontje, waarmee de cake zijn naam opeens waargemaakt lijkt te worden. Ik vind het betreurenswaardig.

    Tegelijkertijd zie ik bij het licht van deze nieuwe dag waar de crux lag in mijn posts: "oplichterij"...

    Bij deze bied ik mijn welgemeende excuses aan voor die onterechte en uiterst onvriendelijke bewoording. Ik zou willen dat ik wat langer had nagedacht voor ik dat postte. Toch zal ik het niet weg-editen, en zo mijn fout en tekortkomingen ontkennen.

    Zo heeft elk mens dus zijn gebreken en mag die daar op een juiste manier verantwoordelijkheid voor nemen, ook al is het kwaad reeds geschied. Volgens mij is het vaker impulsiviteit dan moedwillige kwaadaardigheid die boosdoener is. Ook dát is allemaal Menselijkheid

    Ik denk ook dat Evelien mij en ons heeft laten zien dat achter een importeur ook een mens met gevoel schuilt (of kan schuilen). Dit is best iets om in het achterhoofd te houden voor mij en eenieder die woorden kiest om een mening te uiten, ook al is het niet persoonlijk gericht maar op de zaak die de personen vertegenwoordigen.

    Al met al zal ik geen seconde twijfelen om dit jaar weer producten van Witte Tentenverhuur aan te schaffen hoor, ben al een paar jaar een tevreden klant en bewonderaar van de drang tot innovatie!

    O, en die uitnodiging voor de demo vind ik heel aardig, bedankt. Toch zal het voor mij financieel niet rendabel zijn naar Eemnes af te reizen, wil ik van mijn minimumloon kunnen sparen voor vuurwerk.
    Laatst gewijzigd door Richardus; 6 oktober 2010 om 10:52

  14. #44
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Zo...mooi vrede op aarde dan maar

    Ik vind het best een leuk en zeker wederom vernieuwend product, ook echt een freak-product eigenlijk. Het is best veel geld voor een korte tijd maar daarbij geeft het wel erg veel geweld! Ik denk dat iedereen voor zich maar moet beslissen of hij het ervoor over heeft...ik zit er echt zwaar aan te denken om het wel in mijn collectie op te nemen, maar wil hem wel eerst live aanschouwen

  15. #45
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    veel op en top menselijke reactie's in dit topic! Ik vind zelf de cake normaal geprijsd. Hij lijkt in verhouding gewoon duurder door het effect. Voor de uitwerking wacht ik rustig op een demo. Het eerste filmpje uit china dat een goed beeld geeft moet nog steeds gemaakt worden namelijk...

Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •