Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo Den Bosch 17-12-2010 Vuurwerk Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo Den Bosch 17-12-2010 Vuurwerk Orthen

    Wanneer: 17 december 2010
    Plaats : Denbosch.
    Provincie : Noord-Brabant.
    Wie : Royal fireworks BV.
    Soort : Demo consumenten vuurwerk.
    Lokatie : Sportpark de Hambaken.Het Wielsem 4
    Tijd : Omstreeks 20.30 uur.

    Collecties worden tijdig bekend gemaakt

    #2
    Denk showtime, dynasty en zena?

    Comment


      #3
      prachtige show vorig jaar ben ik er ook geweest en het was perfeckt gergeld helemaal top

      Comment


        #4
        Producten die geschoten gaan worden staan in onderstaande link.



        grtz
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #5
          ik ben helaas niet aanwezig @ orthen.. geen fatsoenlijk vervoer met dit weer
          VUURWERK BRUCHEM

          Comment


            #6
            Ik ben er wel geweest, was mooi harde knallen grote boeketten.. iedereen kreeg schietlijst en foldertje in zn hand gedrukt toen ie binnen kwam, top geregeld allemaal.

            Misschien dat ik vandaag nog een film ervan op youtube zet, die post ik dan wel.
            Kanaal SixFireworks: [url]http://www.youtube.com/user/sixfireworks?feature=mhum[/url]

            Comment


              #7
              Was een leuke demo, had wel meer producten willen zien maar toch helpt dit met de keuzes maken.

              Alleen snap ik iets niet, op de schietlijst stond een kleine finale en dan stond er product Havana pakket, ik heb producten van Royal gezien, China by Night zat er ook tussen dacht ik. Is de een verkooptruc zodat mensen die pakketten kopen? Of was het echt allemaal Havana en labelen ze Royal dus om?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                Was een leuke demo, had wel meer producten willen zien maar toch helpt dit met de keuzes maken.

                Alleen snap ik iets niet, op de schietlijst stond een kleine finale en dan stond er product Havana pakket, ik heb producten van Royal gezien, China by Night zat er ook tussen dacht ik. Is de een verkooptruc zodat mensen die pakketten kopen? Of was het echt allemaal Havana en labelen ze Royal dus om?
                Ja klopt, dat merkte ik ook staat ook op de film, dan hoor je mij zeggen Hé deze heb ik al gezien Ik denk dat dit gewoon hoort bij de finale en geen omgelabelt product is.
                Kanaal SixFireworks: [url]http://www.youtube.com/user/sixfireworks?feature=mhum[/url]

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch Bekijk bericht
                  Ja klopt, dat merkte ik ook staat ook op de film, dan hoor je mij zeggen Hé deze heb ik al gezien Ik denk dat dit gewoon hoort bij de finale en geen omgelabelt product is.
                  Het hoort ook bij de finale, maar daar zaten ook cakes van Royal tussen, waaronder het China by Night assortiment. Maar op de schiet lijst stond dat de finale werd geschoten door Havana cakes. Dit vind ik niet eerlijk tegenover de klant dat bedoelde ik.

                  Comment


                    #10
                    @teun
                    Daar ben ik het niet mee eens.
                    Het was een iets langere finale geworden dan dat ze eigelijk wilde. En ze schieten ze tog maar per 1? Dus is juist helemaal voor de klant gericht!

                    Comment


                      #11
                      Het was de bedoeling dat we veelal producten van de havana zouden gaan schieten.
                      Maar door het ontbreken van alle info die aangemeld moet worden voor de vergunning zijn we op Royal over gegaan daar dit allemaal makkelijker bij de hand was.

                      Mocht er beeld materiaal zijn zou ik het graag willen zien aangezien ikzelf aan het fakkelen was en er dus weinig van gezien heb

                      grtz
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                        Het was de bedoeling dat we veelal producten van de havana zouden gaan schieten.
                        Maar door het ontbreken van alle info die aangemeld moet worden voor de vergunning zijn we op Royal over gegaan daar dit allemaal makkelijker bij de hand was.

                        Mocht er beeld materiaal zijn zou ik het graag willen zien aangezien ikzelf aan het fakkelen was en er dus weinig van gezien heb

                        grtz
                        Ik post en pb je de link wel als het erop staat, was jij diegene die op het einde zwaaide ?
                        Kanaal SixFireworks: [url]http://www.youtube.com/user/sixfireworks?feature=mhum[/url]

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch Bekijk bericht
                          Ik post en pb je de link wel als het erop staat, was jij diegene die op het einde zwaaide ?
                          Dat was ik idd
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                            Dat was ik idd
                            Ik zwaaide nog terug maar je zag me niet...
                            Kanaal SixFireworks: [url]http://www.youtube.com/user/sixfireworks?feature=mhum[/url]

                            Comment


                              #15
                              Dat is niet gek het was een donkere vlek bij het publiek!!!

                              Comment

                              Working...
                              X