Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2016
    Berichten
    217
    Thanks
    105
    142 waarderingen in 83 posts
    Ik kreeg deze bij mijn bestelling en heb ‘m bij alle producten waarbij dat kon gebruikt! Naam: AB9B323E-397B-4741-9CF6-07382337B6F0.jpg
Bekeken: 435
Grootte: 150,3 KB

  2. Deze 3 gebruikers waarderen gimi voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    984
    Thanks
    857
    726 waarderingen in 337 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Het gaat zeker te ver om bij iedere bestelling, naast een aansteeklont en een vuurwerkbril, twee bakstenen mee te leveren?
    Je kan beter de spullen leveren in een afgesloten doos, met een slot dat pas open gaat na het succesvol afleggen van een IQ test.

  4. Deze 3 gebruikers waarderen GMP voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    984
    Thanks
    857
    726 waarderingen in 337 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
    Je kan beter de spullen leveren in een afgesloten doos, met een slot dat pas open gaat na het succesvol afleggen van een IQ test.
    Oh en doe er dan ook nog een alcoholslot op

  6. #19
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Het toevoegen van een voetje of een wijze waarop consumenten inderdaad de doos gebruiken als standaard is een extra handeling die vaak niet gedaan wordt. Om het nog veiliger te maken zullen ze dus het vuurwerk zelf toch aan moeten pakken.

    Vanuit de branche stellen ze een andere verhouding voor de kleine producten voor; breder dan de hoogte zodat het product stabieler is. Deze aanpassing zal veel invloed hebben op het totale aanbod in de markt, maar het hoeft niet per se allemaal te verdwijnen dus.
    Dit probleem bestaat al 30 jaar of zo, het is niet alsof het een recent probleem is. Ik vraag mij serieus af of het einddoel van importeurs het veiliger maken van vuurwerk is, of gewoon winstbejag.
    Het veiliger maken zal vast onderdeel zijn van dit traject door alle commotie rondom het afsteken, verkoop en jaarwisseling, maar niet het hoofddoel. Toen de single shot werd uitgebannen, kwamen ze snel aanzetten met single shots met mijn, of meervoudig shots single shots en dat werd gewoon gedaan om eraan te verdienen.

    Het breder en lager maken zal de stijghoogte minder goed doen bij dit soort kleine potjes(correct me if i'm wrong) en meer lege ruimte tot gevolg hebben, zoals we nu bijvoorbeeld al zien bij het "vernieuwde" Rubro Buurtassortiment.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Het gaat zeker te ver om bij iedere bestelling, naast een aansteeklont en een vuurwerkbril, twee bakstenen mee te leveren?
    Die moet je ook allemaal ergens opslaan he? En dat neemt kostbare ruimte in beslag bij winkeliers (tenzij die een bouwmarkt is ).
    Je kunt ook gewoon naar de Gamma of Praxis gaan en voor enkele tientallen eurocenten 2 kalkzandsteen blokken (baksteenformaat) halen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gimi Bekijk bericht
    Ik kreeg deze bij mijn bestelling en heb ‘m bij alle producten waarbij dat kon gebruikt! Naam: AB9B323E-397B-4741-9CF6-07382337B6F0.jpg
Bekeken: 435
Grootte: 150,3 KB
    Wauw, dat is netjes! Zijn die paaltjes los te schroeven? Anders had je winkelier wel erg veel ruimte tot zijn beschikking.

  7. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2016
    Berichten
    217
    Thanks
    105
    142 waarderingen in 83 posts
    Wauw, dat is netjes! Zijn die paaltjes los te schroeven? Anders had je winkelier wel erg veel ruimte tot zijn beschikking. [/QUOTE]

    De paaltjes zaten inderdaad los in het zakje en moesten nog in het plankje geslagen/getimmerd worden.
    Er zat zelfs nog een pvc-buisje bij voor de verboden vuurpijlen, dus ik denk dat de setjes al wat ouder waren.

    Verder is het wel handig reserve-elastiekjes te hebben, mocht er een doorbranden door een (reserve)lontje of als een cake in de brand vliegt.

  8. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Er liggen altijd wel ergens een paar straatstenen te grabbel in de wijk bij ons (nieuwbouwwijk),
    dus ik zorg er eigenlijk standaard voor dat ik tijdens de verkoopdagen ergens 2 stenen in de achterbak pleur

  9. #22
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Niemand die de vuurwerkklem gebruikt? Handig ding, gebruik hem al jaren en sindsdien nooit meer last gehad van omgevallen potjes. Ideaal.

  10. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.804
    622 waarderingen in 323 posts
    gewoon klemmen tussen eerdere blokken.

    en anders straatsteen wippen en klemmen tegen de stoeprand.

  11. #24
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
    Niemand die de vuurwerkklem gebruikt? Handig ding, gebruik hem al jaren en sindsdien nooit meer last gehad van omgevallen potjes. Ideaal.
    Jawel ik Al jaren trouwens, werken perfect, alleen zijn ze niet meer bij elke winkelier te krijgen.
    Work is the curse of the drinking class

  12. #25
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Stook altijd eerst minimaal 2 boxen voordat ik cakes schiet. Cakes zet ik vervolgens tussen de boxen, nog nooit wat gebeurd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #26
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Afgestoken boxen en/of potten gebruiken om andere boxen/batterijen voor de stabiliteit tussen te klemmen, doe ik ook als er niets anders voor handen is. Maar liever niet, want je weet nooit of er nog iets brand of aanwakkert door de wind bijvoorbeeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gimi Bekijk bericht
    De paaltjes zaten inderdaad los in het zakje en moesten nog in het plankje geslagen/getimmerd worden.
    Er zat zelfs nog een pvc-buisje bij voor de verboden vuurpijlen, dus ik denk dat de setjes al wat ouder waren.

    Verder is het wel handig reserve-elastiekjes te hebben, mocht er een doorbranden door een (reserve)lontje of als een cake in de brand vliegt.
    Aha! De productfoto ziet er ook oud uit, dat verklaart dat de setjes kennelijk inderdaad ouder zijn.

    Ik vraag mij af hoe stevig het geheel is/blijft. Een inklapbaar model zou mooi zijn meegenomen, want los blijven schroeven zal de duur van dit ding niet veel goeds doen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •