Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dragon Thunder ( Singleshot )

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Niet geleverd bij Giezen Hoogkerk
    Inderdaad!

    Hoelaat was je bij giezen? Want vanmorgen rond 9:45 zeiden ze dat ze in de middag er zouden zijn.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      Ik was er om half12 ongeveer en toen werd er hetzelfde gehoopt

      Comment


        vandaag 1 gezien, en daar zat geen titanium boeketje bij, en de knal was niet indrukwekkend hard had ik het idee.
        Het effect was een paar rood groene vonken.
        Maar ga ze vergelijken met asianthunders en binkies, dus zal oudejaarsdag of nieuwjaarsdag wel laten weten wat ik er van vond.

        Nog meer mensen ervaring ermee ?
        Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door 3fire3boy3 Bekijk bericht
          vandaag 1 gezien, en daar zat geen titanium boeketje bij, en de knal was niet indrukwekkend hard had ik het idee.
          Het effect was een paar rood groene vonken.
          Maar ga ze vergelijken met asianthunders en binkies, dus zal oudejaarsdag of nieuwjaarsdag wel laten weten wat ik er van vond.

          Nog meer mensen ervaring ermee ?
          Van de 2 die ik er al heb afgestoken, absoluut niet vergelijkbaar met asian thunder, vergelijking met binkies mag naar mijn mening niet gemaakt worden. Wel zijn ze erg mooi afgewerkt, maar de knal/effect vind ik persoonlijk dramatisch, voor singleshots, mijn mening binkies en thunderkings van katan!

          Comment


            Ik heb er twee met TI boeketje gehad en ik met wat anders, was overdag
            dus ik zag er niet zoveel van.

            Comment


              Deze viel me vies tegen, slechte knal en geen titanium boeketjes.

              Comment


                Wat een slechte singleshots zijn dit zeg... knal is uitermate slecht vergeleken met de goede single shots. De ti boeket is wel oke, wanneer deze erbij zit dan. Het is grotendeels een paar kleuren sterren en af en toe een ti boeket. Ze knallen ook veelste laag.


                Absoluut een miskoop geweest, had er 12 pakjes van gehaald.

                Comment


                  Deze dingen zijn gemixt: Ti boeketje en een boeketje met rode/groene sterren. Verder valt me op dat de knal bij het Ti boeketje toch harder is dan bij het boeketje met de rode/groene sterren.

                  Comment


                    Bijeenraapsel van verschillende producties dus, zolang de mensen maar kopen. Bah.

                    Comment


                      Ja en bij mij ging het helemaal verkeerd geen stijglading,
                      der is der een recht met de stop op me neus gekomen en had een beetje bloed.
                      Leef met de dag!

                      Comment


                        Zeker een stuk minder dan de Binkie, Flower Thunder, Choeet Mega Shock. Wel een mooi label. Ik zeggen Bonfire verbeter hier maar wat aan.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                          Zeker een stuk minder dan de Binkie, Flower Thunder, Choeet Mega Shock. Wel een mooi label. Ik zeggen Bonfire verbeter hier maar wat aan.
                          Dat mogen ze zeker doen,
                          lontje zat bij elke erg los.
                          Daarin tegen was ie wel lekker lang ;)
                          Leef met de dag!

                          Comment


                            bij mij deden er heel veel het niet waardeloos en mogen ze zeker wel wat aan doen

                            Comment


                              Om nog maar even een bericht te posten:


                              Wat een waardeloze dingen dit! Dat ze dit voor die prijs durven te verkopen. Het lont was misschien wel lang, maar erg dun ( budget lont ) en ze vielen er gewoon zo uit. De voetjes zaten niet goed vast, bij veel van mijn singleshot vielen die er ook gewoon los vanaf. Dan de knal, was gewoon echt waardeloos. Alle andere single shots die ik gehoord heb gister, overtrefde deze gewoon. Als er een ti boeket bij zet, was het wel een leuk boeketje. Maar meerendeels zaten hier gewoon rode en groene vonken bij. Heb ook meerdere keren gehad dat de bombette wel omhoog ging, maar niet ontplofte. Dit was gewoon erg gevaarlijk, zeker wanneer ik met mijn broertje ging stoken. Vond dit echt onverantwoordelijk spul.


                              Vertrouw deze singelshot echt niet en deze komen er ook nooit meer in. Voor het geld dat ik aan 12 pakjes had uitgegeven kon ik gewoon ook 12 pakjes andere singleshots of gewoon een goede cake van kopen.

                              Comment


                                Geen problemen gehad met loszittende lontjes of afvallende voetjes. Wel vond ik zie wat minder dan de Asian Thunders, Jammer, want ik had nog een sample van de Dragon Thunder en die blies de Asian Thunder juist weer weg. Sample had een veel zwaarder en hardere knal.

                                Jammer dat de verwachting niet is ingelost.
                                Vier veilig, vier legaal!

                                Comment

                                Working...
                                X