Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 53

Discussie: De Schoffies [Ass.]

  1. #31
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ik vind dat jullie erg goed (not) zijn in het recht praten wat krom is; promoterige mooipraterij. Ik heb het nu 3x op film gezien (o jee) en vind het veel te veel gefluit en te weinig boeiends om het geld voor neer te leggen. En ik ben gelukkig ongevoelig voor persoonlijke sentimenten als hier blijkbaar spelen met de gezichten die er op prijken (dat zijn allemaal broertjes en vriendjes van forumleden ofzo?). Het pakket is gewoon niet veel an.
    Heb je m al live gezien, Richardus? Dan zou ik je mening graag weer willen horen. Ik heb hem 3 x live gezien en het viel niet tegen. Kijk in deze prijsrange naar andere pakketten en dan komt deze prima uit de bus. En nee, ik heb helemaal niks met Marijnvuurwerk te maken.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ik vind dat jullie erg goed (not) zijn in het recht praten wat krom is; promoterige mooipraterij. Ik heb het nu 3x op film gezien (o jee) en vind het veel te veel gefluit en te weinig boeiends om het geld voor neer te leggen. En ik ben gelukkig ongevoelig voor persoonlijke sentimenten als hier blijkbaar spelen met de gezichten die er op prijken (dat zijn allemaal broertjes en vriendjes van forumleden ofzo?). Het pakket is gewoon niet veel an.
    Ik vind dit een ongenuanceerde reactie van je. We doen hier niet aan goedpraterij. Ik geef mijn mening zoals die is, en als die mening je niet bevalt is dat jou ding, en je kan best een eigen mening hebben.. maar als die van mij daar vanaf wijkt wil dat niet zeggen ik lieg.

    Ik blijf het een goed pakketje vinden voor z'n prijs, dat zeg ik omdat ik dat vind en niet omdat ik vind dat ik dat moet zeggen.

  3. #33
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Tja, misschien moeten we de boel wel omdraaien en is Richardus wel bevooroordeelt TEGEN Marijn... Nee flauw, maar even ontopic:

    Dit is voor het geld (zeker na korting) toch echt wel een leuk pakketje met originele effecten en Joep mag er zeker zijn (ja, ik weet het, voor 9,50 kun je ook de Vette Marja kopen, maar deze is toch net weer anders)! Hoor die reacties ook op het filmpje van vuurwerkbieb .

    En Richardus, als jij iets leukers weet voor dit geld, suggesties graag!!! (doe maar via PM anders ).

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
    Leuk gefilmd Vuurwerkbieb, dank je.

    Als je naar de prijs kijkt is dit een leuk pakket, en dit is geen goedpraterij of likkepot Richardus.

    En dat het allemaal broertjes en vriendjes zijn van de mods is ook niet waar, er is toendertijd gevraagd aan de leden wie van VWC het leuk vindt om met zijn gezicht op een vuurwerklabel te staan.

  6. #36
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Hey ylke ghehe, marco is je echte naam toch? het was ook leuk jou eindelijk eens ontmoet te hebben. Je weet nog wel wie ik ben toch? Die gek die helemaal vanuit leeuwarden naar de show toe was gekomen haha.

    Je mag trots zijn op je zoon, echt zeer uniek dat hij deze mogelijkheid heeft "gekregen"

    Hey ik zie je vast snel weer eens.

    Ennuh om nog even ontopic te blijven: leuk pakketje voor weinig geld


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
    Leuk gefilmd Vuurwerkbieb, dank je.

    Als je naar de prijs kijkt is dit een leuk pakket, en dit is geen goedpraterij of likkepot Richardus.

    En dat het allemaal broertjes en vriendjes zijn van de mods is ook niet waar, er is toendertijd gevraagd aan de leden wie van VWC het leuk vindt om met zijn gezicht op een vuurwerklabel te staan.
    vuurwerkbieb

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht

    Je mag trots zijn op je zoon, echt zeer uniek dat hij deze mogelijkheid heeft "gekregen"
    Verdomd, oeps vergeef me mijn taalgebruik, nu zie ik het ook ja. Frankie, het zoontje van Marco... En ik maar denken dat hij Tijme heet

    Kan ik toch mooi zeggen dat ik Frankie al real-live heb gezien

    Misschien dat zusje Fleur ook nog ergens op komt te staan? Druktemakertjes misschien (papa, mag ik een salto maken...midden in de woonkamer )

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    371
    Thanks
    60
    103 waarderingen in 44 posts
    Demo Elementum FX 9 december 2010
    Gijsje Frank Bartje Joep
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

  9. #39
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Locatie
    kortenhoef
    Berichten
    263
    Thanks
    134
    108 waarderingen in 53 posts
    zoals sommige van jullie hoogstwaarschijnlijk al mee hadden gekregen, De Schoffies zijn afgekeurd. Marijn vuurwerk gaat het volgend jaar nog een keer proberen

  11. #41
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Waarom afgekeurd?

    Wel pakketpech voor Marijn dit jaar. Nu dit, en Gooische Vrouwen is niet op tijd binnen...balen zeg!

  12. #42
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Waarom afgekeurd?

    Wel pakketpech voor Marijn dit jaar. Nu dit, en Gooische Vrouwen is niet op tijd binnen...balen zeg!
    Er kwamen brandende deeltjes tot aan de grond.

  13. #43
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Er waren 2 van de 6 potten die niet goed gingen dus daarom is hij afgekeurd zover ik gehoord heb. En zover ik weet is gooische vrouwen gewoon leverbaar want staat nog in alle webshops.
    Gerwin

  14. #44
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Schoffies staan ook nog in de webshops

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2008
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    51 waarderingen in 4 posts
    Hallo mensen


    Om allemaal spook verhalen uit de wereld te halen, hier de uitleg over de Schoffies.
    Ja, ze zijn afgekeurd, en laat ik eerst zeggen dat ik dat het meest vervellend vind voor de heren die er aan mee hebben gewerkt,
    en die zich er zo op hadden verheugd.
    Maar het bleken letterlijk Schoffies te zijn want er was eigelijk maar een cake echt goed, in discussie hadden we er nog wel een paar meer kunnen reden maar daar het pakket echt een gezicht heeft, ziet het er niet uit om er 2 of 3 andere potten bij te stoppen.
    Inderdaad ging het voornamelijk om kleine brandende deeltjes.
    Ons inziens niet echt een ernstig probleem, maar ja dat hoort er nu eenmaal allemaal bij, er staat afkeur voor.
    De gooische vrouwen is wel binnen gekomen, maar niet genoeg, foutje van onze chinese vrienden, die hebben bij 3 verschillende pakketten niet per doos geleverd maar per stuk aan gehouden en dan ga je behoorlijk mis.

    Nu we toch bezig zijn, de tweeling dat comentaar hebben we gelezen en ons te harte genomen, en we zijn nu druk bezig om deze zelf te testen.
    Dit doen we in Duitsland, en door verschillende mensen zodat we een goed beeld krijgen.
    Tot nu toe zien ze er goed uit, dus waarschijnlijk was het het monsterdoosje
    wat wij toegestuurd hebben gekregen, voor de shows, waar een productie fout in zat, maar we kijken nog even verder, want het laatste wat wij bij Marijn willen is ongelukken.

    Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet Evelien Arler Marijn

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •